Maar ik denk inderdaad dat Stef er dichtbij zit. Zelf dacht ik ook aan iets van een grote hoeveelheid 'kennisverzameling', aangezien de mods ook mensen zochten met veel kennis op bepaalde gebieden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:Vraag me inderdaad hetzelfde af Liek, hoe kom jij aan die inside info?
Maar ik denk inderdaad dat Stef er dichtbij zit. Zelf dacht ik ook aan iets van een grote hoeveelheid 'kennisverzameling', aangezien de mods ook mensen zochten met veel kennis op bepaalde gebieden.
Liek_ schreef:Wat ik wel wil zeggen is dat ik het geheel zelf heb geraden, met behulp van nieuws van bokt.nl. Het was een soort puzzeltje en als je erachter bent zul je zien dat alles op zijn plaatst valtAls ik dat kan kunnen jullie het ook
Het is leuk hoor, dat hier over door gespeculeerd wordt Lachen.
Leest niemand mijn posts?
Bokt is niet verkocht aan Bas232
Liek_ schreef:Wat ik wel wil zeggen is dat ik het geheel zelf heb geraden, met behulp van nieuws van bokt.nl. Het was een soort puzzeltje en als je erachter bent zul je zien dat alles op zijn plaatst valtAls ik dat kan kunnen jullie het ook
Liek_ schreef:Ik ga jullie wel een tip gevenNee, ik ga niet zeggen wat het is want dat heb ik beloofd
Dat doe ik dus niet.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik het geheel zelf heb geraden, met behulp van nieuws van bokt.nl. Het was een soort puzzeltje en als je erachter bent zul je zien dat alles op zijn plaatst valtAls ik dat kan kunnen jullie het ook
Jullie hebben hier vast ontzettend veel aan
Edit: nog wat moeilijker gemaakt
Liek_ schreef:Okee lezen jullie allemaal maar subforum juryleden en instructeursDaar vind je alles
over juryleden en instructeurs hahahah
Liek_ schreef:Okee lezen jullie allemaal maar subforum juryleden en instructeursDaar vind je alles
over juryleden en instructeurs hahahah
Cyntje schreef:Hoe lang duurt die grap dan al? Een jaar?![]()