Dan zal ik het wel verkeerd hebben opgevat!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vaak weet een mod niet evenveel af als de lezers die alle samenhangende topics gelezen hebben en kunnen die gebruikers dus handige info hebben.
poes schreef:Fok! zegt dat ze geen democratie zijn, dat vind ik wel een beetje jammer.
Ann schreef:Misschien is dit topic geschikt om op onderstaande vetgedrukte tekst dieper in te gaan? Wanneer is klagen ongefundeerde kritiek en niet toegestaan?
Citaat:Klagen over beheer/mods/mids in topics valt onder ongefundeerde kritiek en moet dus via PB of mail.
sarabande schreef:Ik vraag me af waarom BVT er nog is nu de BVTers die het gewone bokt beneden hun niveau vonden, nu ook BVT beneden hun niveau vinden vervolgens een eigen forum begonnen zijn waarvoor een ballotage commissie bestaat.
Ik vond het idee van een besloten club binnen een bestaand forum al geen goed idee, zeker niet na de reacties van de bvters in het topic op FZ.
Het is internet en als je zo graag privedingen kwijt wil maar niet wilt dat die door anderen gelezen worden dan moet je maar iemand opbellen of msnnen.
Het excuus dat de penny's zo lastig zijn zie ik als gebrek aan verdraagzaamheid.
Ellende schreef:En wat mag er (natuurlijk!!) wel:
- Klagen over het boktbeleid mag: als jij er op tegen ben dat iemand die een schaduwaccount aanmaakt tijdens een korte ban een ban voor onbepaalde tijd krijgt: open een topic op forumzaken en stel dat beleid ter discussie, geef ons een suggestie hoe het anders kan en we zullen er zeker naar kijken.
- Als je een klacht heb over een bepaalde moderator, meldt dat dan via de pb/mail aan Bart. Moderators zijn ook geen heiligen, maar gewoon mensen. Het zou kunnen dat een mod inderdaad buiten zijn boekje gaat, te grof is in een pb of wat ook. Als wij dat te horen krijgen zullen we diegene daar echt op aanspreken en diegene bijsturen of als dat nodig is 'ontmodden'.
poes schreef:Fok! zegt dat ze geen democratie zijn, dat vind ik wel een beetje jammer.