Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaar schreef:
Shaar schreef:
chevax schreef:Of wordt er als argument aangevoerd "dat iemand nog zo jong is".
Nouks schreef:chevax schreef:Of wordt er als argument aangevoerd "dat iemand nog zo jong is".
Tsja, op basisscholen wordt volgens mij inmiddels beter gespeld dan op middelbare scholen (breezahjeugd)...
Nouks schreef:Haha ja, ik ken (en beheers) toch zeker ook al die regeltjes? Alsof niet bijna iedereen dat zou kunnen leren ofzo...
@ de stagiaire: ik ken ze, ik ken ze... Daarom ben ik ook héél blij dat ik me doorgaans tussen HBO- en WO'ers bevind
chevax schreef:Maar, vraagt deze "ouwe doos" zich dan af, wat leren ze dan op school?
chevax schreef:Maar, vraagt deze "ouwe doos" zich dan af, wat leren ze dan op school?
sronnie schreef:
Misschien wel wat off-topic maar wat is er mis met MBO-ers?
Ik ben 18 en volg een MBO opleiding maar weet toch echt wel hoe ik moet spellen
En inprincinpe zou iedere basisscholier dat moeten kunnen, maar vaak is het een kwestie van niet willen
Nouks schreef:sronnie schreef:
Misschien wel wat off-topic maar wat is er mis met MBO-ers?
Ik ben 18 en volg een MBO opleiding maar weet toch echt wel hoe ik moet spellen
En inprincinpe zou iedere basisscholier dat moeten kunnen, maar vaak is het een kwestie van niet willen
Je ziet mij nergens beweren dat er iets mis is met MBO'ers. Behalve dat er natuurlijk ook MBO'ers zijn die prima kunnen spellen en absolúút niet dom zijn, moeten deze mensen er ook gewoon zijn. Maar ík ben blij dat ik op mijn werk vrijwel alleen te maken heb met mensen die in ieder geval duidelijk een mening kunnen onderbouwen en een correct mailtje kunnen sturen.
Henzz schreef:Ik werd gewezen op dit topic...Zou echt iets voor mij zijn met mijn Nederlandse taalknobbel, hihihihi!
Shaar schreef: