Wat leuk, erg mooi gemaakt! Mijn complimenten!Ook il wil alle bokkers en het boktteam fijne feestdagen en een gelukkig en ook vooral gezond nieuwjaar wensen!
mooi gemaakt heeft vast wel wat werk in gezeten jullie ook allemaal prettige kerstdagen een gelukkig 2007 en natuurlijk ook alle bokkers !!
Wat een supermooie bewerking..Bij deze wensen Lisa en Patrick iedereen ook een goed en gezond uiteinde en dat 2007 een goed jaar mag worden voor iedereen.
Prachtig gemaakt Fairie! Aan het hele boktteam: Ik wens jullie een supergoei 2007 toe zonder veel problemen.
gekkesies schreef:Inderdaad Mandy, dat kan niet he. @Lotte; Dat heb ik zelfs als Limburgse nog nooit gehoord. zal wel fout gespeld zijn maar t is toch echt limburgs
Olympia schreef:Nogmaals Fairie, echt ontzettend knap gedaan Ben het met brig eens!!! Mijn complimenten voor je werk!!!
Prachtig staaltje kunst Fairie!!!!Natuurlijk wens ik het hele Bokt team een hele fijne kerst en een spetterend nieuwjaar. En moge de wensen van iedereen op Bokt uitkomen....