Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Antheman schreef:Ik vind het een slecht idee.
Zoals het nu werkt, dus een mod inschakelen, die kan bemiddelen, vind ik een prima oplossing. Je moet gewoon niet met iedereen in zee gaan. Ik koop ook eigenlijk nooit iets van iemand die maar heel weinig posts heeft, of in breezertaal schrijft.
Wanneer iemand echt fout zit en een ban krijgt, lijkt me dat afdoende.
Het gevaar is dat er een hele hetze gaat ontstaan. Vergelijk het met de politiek: pedolijsten gaan aanleggen. Zo´n man kan dan maar beter emigreren.
Jolliegirl schreef:ik heb nog steeds NIETS van joyce1988 gehoord, tel. nr was ook buiten bereik
Jolliegirl schreef:heb ahar gesproken, ze zegt het paketje van dew week opgestuurd te hebben
had ze 8 maanden terug al moeten doen!
nou ik wacht tot vrijdag
Dito schreef:Ik ben wel voor zo'n zwarte lijst maar dan stel ik ook gelijk voor om er datums bij te plakken en waarover het ging.
Ik wacht altijd tot het geld gestort is, dan pas gaat het pakje de post op.
Anders had ik zo'n 3 weken geleden iets van een redelijk bedrag kwijt geweest aan een bokker die niet van plan was te betalen.
Remember schreef:Misschien ipv met een zwarte lijst te werken een soort 'vertrouwenslogo' in het leven roepen? Bijv. een groen sterretje bij de avatar, achter de naam, etc. etc. Dat je wanneer je een 'deal' beide keurig afsluit en dat bevestigd wordt zo'n ster krijgt? Ik heb hier op bokt meerdere dingen ge- en verkocht, en heb alleen maar goede ervaringen!