Sylvia schreef:Yvonniej kiest ervoor om het te laten rusten,
Dat lijkt me duidelijk en is te voor de hand liggend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylvia schreef:Yvonniej kiest ervoor om het te laten rusten,
Shadow0 schreef:Wat heeft het voor zin om je mening te uiten als je niet verwacht dat er geluisterd wordt?
Als je hem niet uit weet je zeker dat het niet gehoord wordt
Wat maakt dat uit?
Dat maakt voor mij als persoon heel veel uit, ik vind het belangrijk om het te zeggen als mij iets dwars zit en dit zit mij dus dwars
Welke invloed denk je dat het heeft?
Eerlijk gezegd deert mij dat niet zoveel, het is mijn mening en wat een ander daar mee doet moet hij/zij zelf weten.
Ik geef alleen maar aan wat mijn bevindingen zijn en wat IK er van vind
Billy schreef:Dus als je aan niemand verantwoording af hoeft te leggen is het altijd goed, en mag niemand je wijzen op dingen die fout gaan?
Shadow0 schreef:Het is niet altijd goed, maar de vraag is hoelang het zin heeft om er op te wijzen?
Jullie mening is uitvoerig naar voren gekomen, ook bij de mods en het beheer. Vaker herhalen levert dan toch niets meer op, behalve dan dat de ergernis (aan beide kanten) alleen maar groter wordt.
ThePast03 schreef:Sylvia schreef:Yvonniej kiest ervoor om het te laten rusten,
Dat lijkt me duidelijk en is te voor de hand liggend
Shadow0 schreef:Geen idee, wie zijn 'jullie'?
Lia_ schreef:Eerlijk gezegd deert mij dat niet zoveel, het is mijn mening en wat een ander daar mee doet moet hij/zij zelf weten.
Ik geef alleen maar aan wat mijn bevindingen zijn en wat IK er van vind
Sylvia schreef:Ik meen het voor Yvonne te moeten opnemen omdat het gewoon belachelijk begint te worden... Er worden hier dingen gesuggereerd waar ik lichtelijk onpasselijk van wordt.
slimmerik schreef:Aangezien je verleden er niet zo veel toe doet op bokt, plaats ik hierbij een "open" sollicitatie naar de functie van moderator.
De reden waarom ik mezelf geschikt vind als moderator zijn de volgende:
1. Ik herken door diverse ervaringen heel snel "interessante" discussies
2. Ik weet ze snel een leuke wending te geven
3. Ik zit uren op bokt
4. Kan de gemiddelde leeftijd van het moderatorteam behoorlijk omhoog halen
5. Men kan/zal me niet gauw kunnen betichten van "vriendjespolitiek" aangezien ik die op bokt niet veel heb.
6. Heb een betonnen constructie voor m'n kop...
7. En doe mijn naam natuurlijk eer aan.
Wie volgt![]()
Billy schreef:Maar hoe kun je mod zijn als je niet serieus genomen wordt door andere bokkers?
Moet heel eerlijk zeggen dat het verhaal gelijk bij me boven kwam toen ik dit topic las en dat ik echt zoiets had van
ThePast03 schreef:Vooral degene die het voor Yvonne menen te moeten opnemen. Als ze zichzelf wil verdedigen doet ze dat zelf wel denk ik dan.
Citaat:Bovendien stel je zelf ook telkens weer vragen aan Lia, waardoor er over door gegaan wordt.
Shadow0 schreef:
Dat is duidelijk een verschil in houding. Ik vind dat je juist op een forum (waar het toch gaat om contact met anderen) ook wel een beetje rekening met die anderen kunt hebben.
Sylvia schreef:Er zijn er ook genoeg die haar het voordeel van de twijfel geven of gewoon achter haar staan, én er zijn een hele hoop andere mods als backup...
Shadow0 schreef:Geen idee, wie zijn 'jullie'?