odetteke schreef:Alane schreef:![]()
en dat staat voor??
Emotionele intelligentieDe test geeft een inzicht in hoe je met bepaalde situaties omgaat.
dacht dat je aan aliens zat te denken, ET
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Alane schreef:![]()
en dat staat voor??
Emotionele intelligentieDe test geeft een inzicht in hoe je met bepaalde situaties omgaat.
. jeanie schreef:En dat stoort me zo, iemand die er publiekelijk vooruit komt krijgt gelijk een permanete ban. Al die schijnheilige typjes komen overal mee weg.

oudehinken schreef:desiree wil opgeven

Anders waren al die bans niet onterecht!
Alane schreef:ik weet het wel zeker jaantsje.... en niet doodbloeden maar je verstoppen ala
regel 1: wij maken geen fouten.
regel 2: mochten we toch een fout maken treedt automatisch regel 1 in werking...
of het is een ontkenningsfase... en dan komen we weer terug op die test... ze ontkennen dat ze mens zijn.... want mensen maken fouten
Shadow0 schreef:Alane: dat schijnt een menselijk trekje te zijn: gebruikers maken immers ook nooit foutenAnders waren al die bans niet onterecht!

Shadow0 schreef:Alane: dat schijnt een menselijk trekje te zijn: gebruikers maken immers ook nooit foutenAnders waren al die bans niet onterecht!

Alles wat ik zeg is echter volledig op persoonlijke titel hoor. 
Ik zou wel een reactie van een mod hier willen zien. Apple schreef:Ik geloof dat er redelijk wat reacties van moderators in dit topic staan. Compleet met uitleg over de Ban voor Onbepaalde Tijd van Desiree.