odetteke schreef:Alane schreef:![]()
en dat staat voor??
Emotionele intelligentieDe test geeft een inzicht in hoe je met bepaalde situaties omgaat.
dacht dat je aan aliens zat te denken, ET

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
odetteke schreef:Alane schreef:![]()
en dat staat voor??
Emotionele intelligentieDe test geeft een inzicht in hoe je met bepaalde situaties omgaat.
jeanie schreef:En dat stoort me zo, iemand die er publiekelijk vooruit komt krijgt gelijk een permanete ban. Al die schijnheilige typjes komen overal mee weg.
oudehinken schreef:desiree wil opgeven
Alane schreef:ik weet het wel zeker jaantsje.... en niet doodbloeden maar je verstoppen ala
regel 1: wij maken geen fouten.
regel 2: mochten we toch een fout maken treedt automatisch regel 1 in werking...
of het is een ontkenningsfase... en dan komen we weer terug op die test... ze ontkennen dat ze mens zijn.... want mensen maken fouten
Shadow0 schreef:Alane: dat schijnt een menselijk trekje te zijn: gebruikers maken immers ook nooit foutenAnders waren al die bans niet onterecht!
Shadow0 schreef:Alane: dat schijnt een menselijk trekje te zijn: gebruikers maken immers ook nooit foutenAnders waren al die bans niet onterecht!
Apple schreef:Ik geloof dat er redelijk wat reacties van moderators in dit topic staan. Compleet met uitleg over de Ban voor Onbepaalde Tijd van Desiree.