Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karoliefje_ schreef:Wat ik ook ergelijk vind is dat mensen mijn berichten na lezen. Gaan ze bij Zoeken. en dan krijg ik een pb met reactie eroperg vervelend!
Citaat:ik erger me dood aan 1 bepaald iemand die me de hele tijd 'volgt' op bokt
overal waar ik post, post zei ook en als ze het ergens niet mee eens is dan krijg ik een schaldkanonade via PB maar op het forum zelf is ze poeslief...
zo'n achterbaks iemand dus... bah
elke keer denkt ze dat ik 'iemand uit haar verleden' ben en denkt dat ik een schaduw account heb... en elke keer krijg ik via PB te horen dat ze me getemt heeft... hoe bedoel je achterbaks... bah
even voor de goede orde.. ik zit hier voor het eerst.. dit is mijn eerste account en ik vind het leuk hier veel info etc... maar word wel een beetje moe van haar...
ik ga me niet tot haar niveau verlagen om dit te melden via een moderator.. zo ben ik niet... maar wou het wel even kwijt in de hoop dat ze dit leest en me verder met rust laat...
Rocco1 schreef:idd mensen (vooral bekende) die mijn posts na kijken ! hebben ze niets beters te doen
Karoliefje_ schreef:Rocco1 schreef:idd mensen (vooral bekende) die mijn posts na kijken ! hebben ze niets beters te doen
jaa inderdaad, en had iemand iets privé opgezocht wat ik besproken had in een HK topic. en is dat allemaal doorgespeeld. erg vervelend is dat
Karoliefje_ schreef:Jeetje, nog erger dan bij mij dus!
Karoliefje_ schreef:Wat ik ook ergelijk vind is dat mensen mijn berichten na lezen. Gaan ze bij Zoeken. en dan krijg ik een pb met reactie eroperg vervelend!
Karoliefje_ schreef:Ik kan het nooit laten om zulke interessante berichten te lezen