[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natasja50

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:26

faye schreef:
Overigens zie ik in dit topic toch een aantal posts van "volwassen"bokkers van toen die het niveau hebben van een 12 jarige. Wat dat betreft passen ze weer prima bij bokt Haha!

En verder houd ik me maar buiten de discussie Clown

Ach vroegah leek als leuker, kleurrijker, mooier en verstandiger..... Haha! Ach en wij hebben toch geen behoefte aan dat "ouderwets" gedoe??

Maar doet Bart nog iets met de vraag die oudbokkers helemaal onzichtbaar te maken voor de anderen??? Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:30

mmmm. lekker is dat - nét anderhalve maand te laat geregistreerd Verdrietig

nou ja, ergens is een grens he Bloos

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:41

Ik zat effe te lezen en wat opvalt is de onvrede over het afgesloten zijn van het topic voor "de rest"

ik weet niet of er al over is gedacht maar mocht het expiriment geslaagd zijn, is het dan geen optie om iedereen te laten lezen, maar dat alleen die bokkers van voor 9-1-03 kunnen posten???

tis maar effe een hersenspinsel he Knipoog

verder zal t mij jeuken - als mensen daar plezier aan beleven dan moeten ze dat toch doen? ik snap de kritiek niet zo.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:51

Ik geloof dat ik net een maand te laat heb aangemeld, daarvoor wel een tijdje meegelezen, had ik toch moeten aanmelden direct Knipoog

Maargoed ik kwam toch al bijna nooit daar, nu dus helemaal nooit meer...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 19:03

Barmat schreef:
Ik zat effe te lezen en wat opvalt is de onvrede over het afgesloten zijn van het topic voor "de rest"

ik weet niet of er al over is gedacht maar mocht het expiriment geslaagd zijn, is het dan geen optie om iedereen te laten lezen, maar dat alleen die bokkers van voor 9-1-03 kunnen posten???

tis maar effe een hersenspinsel he Knipoog

verder zal t mij jeuken - als mensen daar plezier aan beleven dan moeten ze dat toch doen? ik snap de kritiek niet zo.

En dan krijg je weer hetzelfde als met de huiskamer. Je mag daar onder bepaalde voorwaarden plaatsen. Meelezen kan echter zodra je ingelogd bent. Dan zal het weer schering en inslag worden dat jij prive (of per pm) wordt aangesproken op hetgeen je in een topic/forum plaatst waarvan je denkt dat dit alleen wordt gelezen door de mensen die in datzelfde topic/forum plaatsen. Ben nog steeds van mening echter dat als jij zo nodig moet meelezen in een langlopend topic maar er helemaal nooit iets in plaatst, je misschien eens moet overwegen of je niet iets zinnigers met je tijd/leven moet gaan doen, maar dat terzijde.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:22

euh ik kan mij niet aanmelden........ ben toch echt bouwjaar 2002 Haha! Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:24

Hoe kan dat nou!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:24

Als het goed is krijg je een of andere melding. Hierna staat er gewoon een forum met de naam BVt bij Algemeen>gezellig.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:32

Is er geen mogelijkheid om groepen zelf te laten bepalen of andere mensen mee mogen lezen of niet, door zelf een wachtwoord op een topic te laten zetten, en dit te delen met degene die in het 'besloten' topic 'mogen' posten?

Oftewel, om mensen de mogelijkheid te geven een eigen topic op slot te gooien met een wachtwoord dat alleen anderen mensen waaraan dit gedeeld wordt (en natuurlijk beheerders en moderators) dit kunnen lezen?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:33

kan erbij Haha! Haha! ga snel naar Fitz haar post kijken Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:41

Sypheron schreef:
Is er geen mogelijkheid om groepen zelf te laten bepalen of andere mensen mee mogen lezen of niet, door zelf een wachtwoord op een topic te laten zetten, en dit te delen met degene die in het 'besloten' topic 'mogen' posten?

Oftewel, om mensen de mogelijkheid te geven een eigen topic op slot te gooien met een wachtwoord dat alleen anderen mensen waaraan dit gedeeld wordt (en natuurlijk beheerders en moderators) dit kunnen lezen?

Lijkt mij geen goed idee hoor, want dan geeft Pietje (die bvt is) het wachtwoord aan Jantje, die net komt kijken en waaraan iedereen misschien een schurfthekel heeft, Pietje uitgezonderd, en dan zijn we weer terug bij af. Of in het minst erge geval, dan zit je weer met een enorm grote gebruikersgroep waardoor het 'onskentons' gevoel weer weg is.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:57

Het is een aantal mensen eindelijk gelukt! Van harte daarmee!

Ik stel meteen voor om ook een besloten forum te maken voor mensen vanaf 10-01-2003 tot 10-01-2005 of whatever voor datum. Cool En natuurlijk wel beschikbaar voor vriendjuhs en vriendinnetjuhs van mijzelf. *LOL*

Moraal van dit bericht: wat een onzin/voortrekkerij om besloten fora toe te staan voor geselecteerde gebruikers.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:02

Grppig om te zien dat de druiven zo zuur zijn voor mensen die buiten de groep vallen. Of dat nu is omdat ze zich te laat hebben aangemeld of omdat ze onder een ander account posten als toen, blijkbaar gunt men de bokkers van toen niks.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:04

Zoals ik vanmiddag ook al elders schreef Billy, men gunt een ander het licht in de ogen niet. En dat is niet iets typerends voor Bokt, maar gewoon typisch Nederlands. Beetje jammer. "Ik niet, dan ook hij/zij niet!".

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:05

Kortzichtig hoor want wat zou dan voor mij gelden en ik ben het met Ann eens.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:07

Als ik het goed zie heb jij je aangemeld sarabande, dus ik zie het probleem niet Verward
Je staat gewoon in de lijst van mensen die zich hebben laten registreren als Bokker van Toen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:07

Ik gun iedereen evenveel hier op Bokt. Als er meer besloten fora komen, prima. Maar niet bepaalde gebruikers meer/andere rechten geven.

Als alleen de jongere bokkers een besloten forum hadden gekregen, had ik precies hetzelfde gereageerd.

Maar goed, het komt jullie natuurlijk beter uit om het op "afgunst" af te schuiven. Cool

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:09

Ik heb me aangemeld omdat dat in een link stond en die probeerde ik Haha! maar post niet
Ik vind het kul om een apart besloten forum binnen een openbaar forum te hebben

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:12

Ik heb verder eigelijk nog niet echt gereageerd in deze "discussie".
Alhoewel dat misschien voor sommigen onder ons, al dan niet BvTer, een moeilijk woord kan zijn.

Want mensen. Wáár gaat dit helemaal over?
Het is een test. Een probeersel. Let it be.

Ik begrijp werkelijk niet waarom jullie elkaar in de haren vliegen over iets wat misschien wel tijdelijk is.
Verspilde moeite lijkt me.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:12

Billy schreef:
Grppig om te zien dat de druiven zo zuur zijn voor mensen die buiten de groep vallen. Of dat nu is omdat ze zich te laat hebben aangemeld of omdat ze onder een ander account posten als toen, blijkbaar gunt men de bokkers van toen niks.

Typische Billy opmerking (ja zo goed ken ik jou dan wel weer)
En dat je er alvan uit gaat dat de rest van bokt jaloers is, vlijt je ook niet.

Heel simpel. Voor mij maakt het niet uit wélk forum het is. Al was het een Young Riders geweest. Dit hele gebeuren toont weer precies hoe bokt in elkaar zit. Er wordt in Hk 'eigen' besloten forumpjes gemaakt. "Foei", zegt het mod team, "Dat mag niet, Bokt is voor iedereen". Vervolgens wordt er een forum, die de helft van het modteam betreft of betrefde (en al dan niet persoonlijke (internet) vrienden(innetjes) zijn van dezen e.d.) ex-mod's besloten gemaakt.
En dan het dan maar raar vinden dat er 'zo' over bokt (of het modteam) gedacht wordt. Als dit als experiment was bedoeld was een andere aankondiging of vooraankondiging misschien handiger geweest.

Ten tweede! De datum. Alsof alleen mensen vóór die datum elkaar kennen en bezorgd zijn om elkaar en de rest allemaal onbekende, rotte peren en appels die niet om een ander geven en er niet om malen hoe iemand zich voelt.

Jullie plaatsen jezelf en de tijd van toen op een voetstuk en ik vraag me af of dat voetstuk wel zo terecht is.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 23-09-06 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:13

Waarom zien we het besloten forum niet gewoon 'los' van Bokt zoals het in feite ook staat door de beslotenheid? We hebben nu gewoon een eigen forum, alleen heeft Bart het gestart voor ons, ik zie het probleem niet zo eigenlijk.

offtopic: saar, ik stuur je even een pbtje. Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:13

sarabande schreef:
Ik voel nog steeds geen enkele aantrekkingskracht tot bvt, maar wel leuk dat we wanneer we dat willen kunnen meelezen (had ik eigenlijk nog nooit gedaan) maar dat wordt nu spannend dus Knipoog Haha!

Dit lijkt me een meer voor de hand liggende reden voor jouw lidmaatschap
Vanmiddag door jezelf gepost......

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:16

En wat is mis met die reden, Billy? Verward Het mag jou misschien niet aanstaan, maar dat is geen geldige criteria. Clown

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:19

Misschien heeft Sarabande meer raakvlakken met de bokkers van nu, als in de wat jeugdigere bokker, dan met de bokker van toen?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:19

Het wordt helemaal niet spannend, Saar, dat is juist het grappige.
Dat maken alleen diegenen ervan die er niet bij kunnen Haha!