Shiloh schreef:en nogmaals, het is de taak van de ouders om in de gaten te houden wat hun kinderen wel en niet lezen op internet.
Citaat:
Het werkt twee kanten op vind ik. Je kunt zelf op een paardenforum ook best rekening houden met het feit dat er ook jongere kinderen aanwezig zijn.
Citaat:
maar dan ga je toch niet JUIST een subforum aanmaken waar die kleine kinderen nog gewoon in terecht kunnen ?
nou, dat het te lezen is, dat is een feit, dat hou je ook niet tegen, maar als het dan in 1 bepaald forum staat, vermindert de kans van het er gewoon maar opstuiten al. tuurlijk kunnen ze het dan ook lezen, maar dan weet je wel wanneer je een topic opent, in welke categorie een bericht valt, dat weet je nu soms niet, ik ben totaal niet preuts, heb totaal geen moeite met woorden en vragen en uitdrukkingen, maar als ik een topic open met de titel "help" ( op lzp bv) en ik lees dat het gaat over "smaakt het sperma van jullie vriendje ook zo vies" tja dan denk ik wel, he pffff dat hoef ik nou net niet te lezen.
staat die "help" in een subforum? dan weet ik in welke categorie het valt en open ik niet ( of wel, maar dat is dan bewust eigen keus)