Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:*schaamt zich dat hij moet gaan uitleggen dat het een grapje was*
SuperPepeijn schreef:*schaamt zich dat hij moet gaan uitleggen dat het een grapje was*
Ibbel schreef:Billy schreef:Kan me voorstellen dat deze discussie over oa de sexuele geaardheid van een bokker heel belangrijk zijn voor het modforum
Kun jij mij nou eens uitleggen wat er zo indelicaat is aan de sexuele geaardheid van wie dan ook? Waarom wordt dat impliciet gezien als een veroordeling?
Ik heb het al eerder gezegd: wat is het probleem? Was er net zoveel heisa ontstaan als er gezegd was: "het zou mij niet verbazen als hij als vrijwilliger op de Zonnebloem werkt"? Daar kan je ook allerlei 'softe' innuendo's en veroordelingen in lezen, als je wilt. Wat is nou nou mis met sex, al dan niet tussen personen van gelijk geslacht? Is dat nog steeds zo'n taboe dan?
Caira schreef:Joh ik ken je al zo lang, maar ik kan nog steeds geen hoogte van je krijgen
Alane schreef:
Waar ik wel problemen mee heb en absoluut niet ter zake doen voor welke mod dan ook op bokt, fokt of wat dan ook is mijn kledingkeuze, merkkeuze, sexuele geaardheid... en hebben ook niets te maken met 'het smoesje' stoom afblazen.
Shadow0 schreef:Marreke, bedankt voor je reactie - ik vind het interessant om te lezen. Het maakt gelijk duidelijk dat ik mijn vraag wat te breed gesteld had, want wat ik eigenlijk in had willen vragen is: hoe zou men met deze kwestie verder kunnen. Maar dat was dus niet wat ik geschreven had - excuus.
Reactie op de rest even per PB want dat is inderdaad een iets ander verhaal.
Billy schreef:Dus wat jou betreft mogen mods alles zeggen als niemand het maar weet?
Hoe kun je, als ze achter de schermen geen respect voor je hoeven hebben, dat ooit op bokt verwachten?
Als ze je net volkomen belachelijk hebben gemaakt op MP, geloof je toch niet dat ze je op het forum wel serieus nemen?
Karl66 schreef:Wat was het verschil geweest als het per pb besproken was? Het pasword was gekraakt, dus die konden ook gelezen worden.
Het komt er op neer dat iemand op een afgeschermd gebied dingen gezegd heeft die niet openbaar bedoeld waren en dat iemand anders zonder toestemming dat openbaar gemaakt heeft. Wie zit er dan fout?
Karl66 schreef:En dus gaan ze op het MP nu op hun woorden letten en wordt de volgende keer hun MSN gekraakt of hun telefoon afgeluisterd.
Karl66 schreef:Ik ga er vanuit dat er een volgende keer ook weer stoom afgeblazen wordt. Misschien dat er de eerste keren nog goed nagedacht wordt en dat het via pb gaat, maar na een poosje zal het echt weer op het MP gebeuren. Persoonlijk heb ik daar weinig moeite mee, als het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt, kan je echt veel beter eerst stoom afblazen voordat je die persoon aanspreekt dan al je agressie op die persoon loslaten.
Citaat:1. Blijf vooral rustig als je je aangevallen voelt. Via de pc komen opmerkingen vaak harder over dan ze bedoeld zijn. Lees de opmerking waar je boos om bent geworden nog eens rustig door, nu met de gedachte dat die andere persoon het beste met je voor heeft en er niet op uit is om jou onderuit te halen.
2. Ben je nog steeds boos? Tel tot tien, haal iets te drinken, laat de hond uit, doe in ieder geval even iets anders en bekijk het bericht dan opnieuw.
3. Als je nu nog steeds heel boos bent, dan is het duidelijk dat die andere persoon een gevoelige snaar heeft geraakt. Reageer in ieder geval niet op dezelfde manier en ga niet schelden. Doe je dat wel, dan bereik je hiermee alleen maar dat die andere persoon ook niet meer luistert en net zo hard tegen jou in gaat. Je kunt het beste of rustig vertellen waarom je het niet eens bent met zijn/haar mening, of het bericht negeren.
slimmerik schreef:Alane schreef:
Waar ik wel problemen mee heb en absoluut niet ter zake doen voor welke mod dan ook op bokt, fokt of wat dan ook is mijn kledingkeuze, merkkeuze, sexuele geaardheid... en hebben ook niets te maken met 'het smoesje' stoom afblazen.
Je sociale betrokkenheid siert je..... maar wat mods op hun besloten topic schrijven is privé.