Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Soms doet het klagen over het banbeleid en de moddies mij ook wel denken aan de dressuur. "Ik rij perfect, maar al die stomme juries snappen er niks van"
Karl66 schreef:Dan zou het misschien ook een oplossing kunnen zijn om eerst iemand de kans te geven zichzelf te verdedigen, voordat er een sanctie aangehangen wordt. Alleen dat kost natuurlijk weer ontzettend veel tijd.
Tieneke schreef:24 u?
russel schreef:Jaaah, ben je een week niet op bokt en dan heb je ineens een ban omdat je niet gereageerd hebt.
Ik wou dat ze irl zo streng en strikt waren. O heerlijk hoef ik mij nooit meer te verdedigen, kan ik steeds naar iemand toe lopen,![]()
en die doet dan
![]()
![]()
![]()
Jaduuh schreef:Wanneer jij naar een week terug komt is als het goed is je ban allang afgelopen. Want je krijgt pas na je 5e OW een maand. Dan kun je toch op je vingers al na gaan dat je je gedeisd moet houden en je niet in discussies moet mengen ?!
Maya schreef:Jaduuh schreef:Wanneer jij naar een week terug komt is als het goed is je ban allang afgelopen. Want je krijgt pas na je 5e OW een maand. Dan kun je toch op je vingers al na gaan dat je je gedeisd moet houden en je niet in discussies moet mengen ?!
Maar hier gaat het niet omNa hoeveel OW's dan ook mag je je nog altijd gerust in een discussie mengen. Maar dan wel op de wijze die wij graag willen zien, met respect voor een ander en op nette wijze, inhoudelijk je posts beargumenteren op nette wijze. Zodat je laat zien dat je wat van die OW hebt geleerd. En het gewoon een fijne discussie wordt.
Djilan schreef:Zoals hierDit topic loopt uitstekend
nickyu schreef:Heb uit eerdere berichten begrepen dat tems ed. nu in 1 pot verdwijnen dus zou dat technisch gezien een stuk beter zou moeten gaan .
nickyu schreef:Kan me wel voorstellen dat de mods het een heerlijkheid vinden dat er maar 1 x op een bepaald bericht getemd kan worden .
Ook dat het soms lastig is om te reageren op die tem omdat het gehele topic tig pagina's lang is en men niet zomaar un of ows wil geven zonder de ins en outs enigzins te weten .
nickyu schreef:Vaak word er dan een slotje opgegooid met de mededeling "ivm overleg" of "even doorlezen" "tijdelijk slotje. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n topic weer open zien gaan en vraag dus om de waarde van de gegeven opmerkingen .En vraag me idd af of zo'n topic ooit wel weer eens open gegaan is zo nee waarom dan die opmerking en niet "slotje , normale discussie schijnt iet mogelijk, punt "
Jaduuh schreef:nickyu schreef:Heb uit eerdere berichten begrepen dat tems ed. nu in 1 pot verdwijnen dus zou dat technisch gezien een stuk beter zou moeten gaan .
nickyu schreef:Heb uit eerdere berichten begrepen dat tems ed. nu in 1 pot verdwijnen dus zou dat technisch gezien een stuk beter zou moeten gaan .
Djilan schreef:Nee, alles komt bij ons in 1 box binnen. Pas als we de TeM openen kunnen we zien welke reden is opgegeven.