boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Re: boktregels niet voor iedereen eenduidig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:51

Misschien een uitleg op een reactie van jou?
Jij vatte dat naampje als een belediging op, terwijl het helemaal niet zo bedoelt was Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:54

Ann schreef:
Misschien een uitleg op een reactie van jou?
Jij vatte dat naampjes als een belediging op, terwijl het helemaal niet zo bedoelt was Lachen

Nee dat was ik Ann. En ik blijf het een verkeerde naamgeving vinden op een openbaar forum. Is ook wel degelijk beledigend (vooral dat eigenlijk ook nog niet duidelijk is tegen wie dat ze het heeft) en als het een zgn. "koosnaampje" is dan kun je dat misschien op een huiskamer topic doen maar zeker niet op een forumzaken topic.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:57

Ten eerste Ann. Dat werd niet tegen mij gezegd.
Ten tweede. Ik vind je de hele tijd hoog van de toren blazen. Je bent hier tenslotte helemaal niet bij betrokken en geeft niks om het feit dat Natasha of Madacha een ban hebben gekregen en of dat eigenlijk wel terecht was.
Je bent alleen bezig de boel op te ruien nu.

Ten derde. Ik vroeg waar en op wie dat naampje sloeg en ik heb nog steeds geen uitleg...
En als laatste. Opmerkingen over 'muppets' zijn niet nodig in dit topic Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:02

Maar schimmelig, in hoeverre ben jij hier wel bij betrokken dan? Je reageert nu alsof Ann hier helemaal niet mag reageren, hoezo niet? Bij mijn weten is dit nog steeds een openbaar forum.

IMO ben je er pas bij betrokken als je er werkelijk bij bent geweest (en dan heb ik het ook niet over beide personen aan de telefoon hebben gehad, ze kunnen mij ook van alles vertellen door de tel. hoor, wie garandeerd dat dat waar is?) en volgens mij is niemand hier in dit topic erbij geweest. Dus zou iedereen dan ineens de mond moeten houden?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:03

Aha, ik heb Schimmelig & Slimmerik door elkaar gehaald, excuses daarvoor Lachen

Citaat:
...en geeft niks om het feit dat Natasha of Madacha een ban hebben gekregen en of dat eigenlijk wel terecht was...

Waar maak jij dat op uit Verward Ik reageer op reacties hier in het topic, dat schijnt te mogen op een openbaar forum. Je weet helemaal niets van mij "relatie" met/ tot Natasha. Omdat ik niet uitgesproken voor haar ben, betekent nog niet dat ik er niets om geef dat ze geband is.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:04

Ann dat laatste ging niet specifiek over jou heb ik het idee, wie de schoen past trekt hem wel aan!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:06

Oh jee er wordt weer een heel blik BM-stables tegenstanders los getrokken geloof ik.....

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:07

Citaat:
...wie de schoen past trekt hem wel aan!

Ja, zo'n draai kun je er ook aan geven, dan houdt iedere discussie op Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:07

slimmerik schreef:
Oh jee er wordt weer een heel blik BM-stables tegenstanders los getrokken geloof ik.....

gaaaaan we weer, niemand heeft dat hier gezegd geloof ik Rolleyes sterker nog, ik heb niemand nog naar voren zien treden zijnde een tegenstander in DIT topic.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:09

Ja, zo lijkt het wel Slimmerik, ach ze moeten even hun gram halen....

Ik zeg niet dat jij de schoen moet aantrekken, Ann.

Cayenne, sommige dingen hoeven niet gezegd te worden, die worden zo ook wel gesignaleerd dunkt me.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:09

slimmerik schreef:

Zeg je dat nou omdat ik een reactie plaats? Leg eens uit want ik snap even niets van je opmerking.
Mocht dat om mij gaan, ik ben géén BM tegenstander, heb nog nooit wat met ze van doen gehad dus ik denk eigenlijk dat je het niet eens over mij kan hebben.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:10

oestinja schreef:
Cayenne, sommige dingen hoeven niet gezegd te worden, die worden zo ook wel gesignaleerd dunkt me.

neuh niet echt, bovendien zie ik de "tegenstanders" zoals jullie het willen noemen, in dit topic het niet eens naar voren brengen, dat doen jullie zelf Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:12

Clown

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:15

Nou ja zeg, wordt iedereen afgerekend op een eerder topic Verward
Aparte manier van discussiëren heb je..

EDIT: bovenstaand bericht is aangepast, er werd verwezen naar T@nj@ haar reacties in een ouder topic over BM stables, daar zou ze "tegen" zijn.
Laatst bijgewerkt door Ann op 12-07-06 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:15

T@nj@ schreef:
Maar schimmelig, in hoeverre ben jij hier wel bij betrokken dan? Je reageert nu alsof Ann hier helemaal niet mag reageren, hoezo niet? Bij mijn weten is dit nog steeds een openbaar forum.

IMO ben je er pas bij betrokken als je er werkelijk bij bent geweest (en dan heb ik het ook niet over beide personen aan de telefoon hebben gehad, ze kunnen mij ook van alles vertellen door de tel. hoor, wie garandeerd dat dat waar is?) en volgens mij is niemand hier in dit topic erbij geweest. Dus zou iedereen dan ineens de mond moeten houden?

Ik vind dat je de redenen van de ban van Natasha! (en Madacha) moet kennen! De ban van Natasha is permanent omdat zij zogenaamd de account van Madacha heeft gebruikt (wat niet zo blijkt te zijn, want de permanente ban van Madacha is achteraf opgeheven).
Voor het schenden van een contact verbod was de ban van Natasha eerst een maand, maar nu permanent Verward
Bokt heeft in mijn ogen 'tactisch' een zondebok gezocht.

Als iemand zoals Natasha (paardenhandelaar) continu zwart wordt gemaakt op een openbaar (paarden!)forum (en trouwens ook in de media) begrijp ik heel goed wat haar tot uithalen doet overgaan. Weinig Bokkers pikken het als je wilt bewijzen dat je onrecht is aangedaan (check het kadoo'tje topic maar zou ik zeggen Knipoog )

Toon een beetje begrip voor de situatie en ga je niet op Bokkers in dit topic afreageren, om je eigen frustraties kwijt te kunnen Boos!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:16

Ann schreef:
Nou ja zeg, wordt iedereen afgerekend op een eerder topic Verward
Aparte manier van discussiëren heb je..

Natasha zeker !!

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:18

Slimmerik, jij bent deze topic echt aan het verzieken hoor, samen met Oestinja en Schimmelig.....
Om jou even te quoten van pagina 6:

Citaat:
Goh hij is hier ook al aan het zeuren: viewtopic.php?f=25&t=428589&start=250&st=0&sk=t&sd=a

Hup een OW voor zo veel gedram is zeker op zijn plaats lijkt mij....

Toen was je al off-topic, net als de anderen....

Waar zijn de mod's als je ze nodig hebt?
Jullie 3 zijn reeds lang bezig een perfect normale discussie te verzieken en om te gooien naar moddersmijten zoals Justy reeds aangaf.
Moet dit nu echt?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:18

Volgens mij gaat dit hele topic niet eens over dat eerdere topic, maar over het feit dat Natasha waarschijnlijk het account van iemand anders heeft gebruikt tijdens een ban...

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:20

Bas232 schreef:
Slimmerik, jij bent deze topic echt aan het verzieken hoor, samen met Oestinja en Schimmelig.....

Citaat:
Goh hij is hier ook al aan het zeuren: viewtopic.php?f=25&t=428589&start=250&st=0&sk=t&sd=a

Jullie 3 zijn reeds lang bezig een perfect normale discussie te verzieken en om te gooien naar moddersmijten zoals Justy reeds aangaf.
Moet dit nu echt?

Pardon! Scheve mond
Wat loop ik precies te verzieken? Dit is mijn 4e post in het topic o.i.d.
Excuses zijn hier wel op zijn plek!

Ik TeM even Bas Rolleyes

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:20

IMO hebben een aantal mensen Natasha behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald. En nu is haar alle recht van spreken hier op Bokt ontnomen.
Als ik eigen baas zou zijn en men haalde mijn toko hier onderuit, dan zou ik ook van me af willen bijten, lijkt me niet meer dan logisch.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:21

slimmerik schreef:

Jee, jij gaat wel heel erg off topic zeg, daar gaat het hier toch helemaal niet over?
Dat is mijn reactie op iemand die zichzelf op een nogal domme manier tegenspreekt, dat heeft verder helemaal niets met BM te maken maar alleen met de opmerking die in dat topic werdt gegeven door haar. Ik geloof dat ik het in dat topic ook al heb gezegt, ik heb nog nooit iets met ze van doen gehad en nogmaals, ik ben geen tegenstander, ben ook niet voor maar dat doet helemaal niet terzake dus waarom zou je dat er weer bij moeten halen?

Heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag gehad, in hoeverre ben je er zelf écht bij betrokken? Ben je er iedere minuut van de dag bij geweest?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:21

Precies, Cayenne.
Maar Slimmerik vond het wel nodig om dat topic te gebruiken om voor- en tegenstanders te "herkennen".

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:22

Cayenne schreef:
Volgens mij gaat dit hele topic niet eens over dat eerdere topic, maar over het feit dat Natasha waarschijnlijk het account van iemand anders heeft gebruikt tijdens een ban...

Idd "waarschijnlijk" . En daar zit 'm nou net het probleem. Er zijn geen bewijzen voor. Maar de mods hebben al aangegeven dat we dat niet krijgen dus dan krijg je natuurlijk een hoop off topic posten.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:22

oestinja schreef:
IMO hebben een aantal mensen Natasha behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald. En nu is haar alle recht van spreken hier op Bokt ontnomen.
Als ik eigen baas zou zijn en men haalde mijn toko hier onderuit, dan zou ik ook van me af willen bijten, lijkt me niet meer dan logisch.

Of het spreekwoordelijke bloed onder haar nagels vandaan gehaald is of niet, doet nog niets af van de reden van haar ban lijkt mij. Bovendien heb ik haar genoeg posts zien neerzetten waarbij ze over de schreef ging, dus echt helemaal onschuldig is ze niet lijkt mij. Ik neem toch aan dat de moddies al langer weten hoe ze in mekaar steekt. Lachen

Edit: Ik zie trouwens niet in waarom Natasha als "zondebok" gebruikt zou worden door Mods Verward

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:23

Bas232 schreef:

Citaat:

Moet dit nu echt?

En wat ben jij hier dan de hele tijd aan het doen?????
Ik zou temmen maar er is al iemand me voor geweest.