Jij vatte dat naampje als een belediging op, terwijl het helemaal niet zo bedoelt was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Misschien een uitleg op een reactie van jou?
Jij vatte dat naampjes als een belediging op, terwijl het helemaal niet zo bedoelt was
Citaat:...en geeft niks om het feit dat Natasha of Madacha een ban hebben gekregen en of dat eigenlijk wel terecht was...
Citaat:...wie de schoen past trekt hem wel aan!
slimmerik schreef:Oh jee er wordt weer een heel blik BM-stables tegenstanders los getrokken geloof ik.....
slimmerik schreef:Oh jee er wordt weer een heel blik BM-stables tegenstanders los getrokken geloof ik.....
oestinja schreef:Cayenne, sommige dingen hoeven niet gezegd te worden, die worden zo ook wel gesignaleerd dunkt me.
T@nj@ schreef:Maar schimmelig, in hoeverre ben jij hier wel bij betrokken dan? Je reageert nu alsof Ann hier helemaal niet mag reageren, hoezo niet? Bij mijn weten is dit nog steeds een openbaar forum.
IMO ben je er pas bij betrokken als je er werkelijk bij bent geweest (en dan heb ik het ook niet over beide personen aan de telefoon hebben gehad, ze kunnen mij ook van alles vertellen door de tel. hoor, wie garandeerd dat dat waar is?) en volgens mij is niemand hier in dit topic erbij geweest. Dus zou iedereen dan ineens de mond moeten houden?
Ann schreef:Nou ja zeg, wordt iedereen afgerekend op een eerder topic![]()
Aparte manier van discussiëren heb je..
Citaat:Goh hij is hier ook al aan het zeuren: viewtopic.php?f=25&t=428589&start=250&st=0&sk=t&sd=a
Hup een OW voor zo veel gedram is zeker op zijn plaats lijkt mij....
Bas232 schreef:Slimmerik, jij bent deze topic echt aan het verzieken hoor, samen met Oestinja en Schimmelig.....
Om jou even te quoten van pagina 6:Citaat:Goh hij is hier ook al aan het zeuren: viewtopic.php?f=25&t=428589&start=250&st=0&sk=t&sd=a
Toen was je al off-topic, net als de anderen....
Waar zijn de mod's als je ze nodig hebt?
Jullie 3 zijn reeds lang bezig een perfect normale discussie te verzieken en om te gooien naar moddersmijten zoals Justy reeds aangaf.
Moet dit nu echt?
slimmerik schreef:Lees je eigen reacties nog eens......: viewtopic.php?f=11&t=604606&start=375&st=0&sk=t&sd=a
Cayenne schreef:Volgens mij gaat dit hele topic niet eens over dat eerdere topic, maar over het feit dat Natasha waarschijnlijk het account van iemand anders heeft gebruikt tijdens een ban...
oestinja schreef:IMO hebben een aantal mensen Natasha behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan gehaald. En nu is haar alle recht van spreken hier op Bokt ontnomen.
Als ik eigen baas zou zijn en men haalde mijn toko hier onderuit, dan zou ik ook van me af willen bijten, lijkt me niet meer dan logisch.
Bas232 schreef:Slimmerik, jij bent deze topic echt aan het verzieken hoor, samen met Oestinja en Schimmelig.....
Om jou even te quoten van pagina 6:Citaat:Goh hij is hier ook al aan het zeuren: viewtopic.php?f=25&t=428589&start=250&st=0&sk=t&sd=a
Toen was je al off-topic, net als de anderen....
Waar zijn de mod's als je ze nodig hebt?
Jullie 3 zijn reeds lang bezig een perfect normale discussie te verzieken en om te gooien naar moddersmijten zoals Justy reeds aangaf.
Moet dit nu echt?