[Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:07

Sjoert schreef:

en nu kap ik voor vandaag. Ik ben er morgen wel weer.

Je bent afgelost voor de avonddienst

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:20

Mickey schreef:
Lovely heeft ook een mail gestuurd met een verzoek om terug te komen op Bokt. Net als bij Sp is dat besproken binnen het team. Helaas voor Lovely heeft het actief zijn onder een SA nog binnen een maand voordat ze de mail heeft gestuurd de doorslag gegeven om haar nog geen positief antwoord te geven. Wat niet wil zeggen dat ze van ons nooit meer terug zou mogen komen. Wanneer zij zich gewoon echt een tijdje niet laat zien/horen op Bokt, lijkt mij dat het ook voor Lov mogelijk zou moeten zijn om terug te komen.

Maar waarom heeft het SA Lovely dan de kop gekost?
Volgens mij heeft ze niet echt rare dingen gedaan.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:24

Overigens is het niet eens eerlijk!!
Dit beleid is pas begin mei in gegaan. Dus dat geldt vanaf dat moment. Tot dat moment gold het zogenaamde gedoog-beleid zoals bart het noemt, dus daar zou Lovely net zo goed onder vallen!!
Beleid dat met terugwerkende kracht werkt lijkt me niet reëel en al helemaal niet rechtvaardig!

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:25

@KarinvdM,

Nou, in een bepaald topic kwam het account Fronton af & toe behoorlijk giftig uit de hoek. Zelf had ik de link met Lovely niet gelegd, maar schijnbaar andere mensen/ moddie's? wel.

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:27

Mickey schreef:
Wat is het verschil tussen Lovely en Sp?
Lovely had recentelijk nog een SA op Bokt. Door haar manier van reageren viel zij ons op en zagen we dus dat ze er weer was.

Da's niet waar. Er werd door een mod een emailadres herkend op haar werk, dus helemaal buiten bokt om, die heeft daarvan melding gemaakt en zo is Fronton geband.
Waarschijnlijk is het feit dat dit SA niet ontmaskerd werd een dusdanige frustratie voor het modteam dat dat de reden is dat ze niet mag terugkomen.

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:31

Billy, mag ik even zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat jij denkt te weten hoe iets wel/niet binnen het modteam is gegaan.
Zeker omdat jij geen deel uit maakt van het modteam.

Maar goed ik ga hier verder niet over in discussie, want dat zal toch een neverending story zijn over wie er nu wel of niet gelijk heeft.

Exit13

Re: [Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:49

Waarom zijn SP, Lovely en ... (er was er nog een toch?), destijds ook alweer geband? Was dat met die bokker die foto's kon lezen of haal ik nu twee dingen door elkaar?

Het lijkt mij geen gek idee om Lovely weer terug te laten komen, laat haar maar bewijzen dat ze normaal kan reageren en zodra ze dat niet kan: . Ze had een sa voor het nieuwe beleid van kracht werd, dus helemaal eerlijk vind ik het niet om haar daarop af te straffen.

Daarom zou ik zeggen, geef haar een kans, eentje.
Dan is Bokt ook weer blij .

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:04

DPB is uit zichzelf hier weggegaan totzover ik in mijn geheugen kan graven.

SP, lovely, pipo?, waarom ze zijn geband weet ik ff niet precies meer maar het had ook te maken met hun manier van reageren. (3 maanden ban en toen hadden er 2 schaduwaccounts gemaakt dus permanente ban )

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:42

Ann schreef:
@KarinvdM,

Nou, in een bepaald topic kwam het account Fronton af & toe behoorlijk giftig uit de hoek. Zelf had ik de link met Lovely niet gelegd, maar schijnbaar andere mensen/ moddie's? wel.

Ik kom ook wel eens giftig uit de hoek. Ik heb nog nooit een ban gehad...

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:46

Ik ook niet.....kun je nagaan wat Lovely/Fronton uitgevreten heeft.

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:47

slimmerik schreef:
Ik ook niet.....kun je nagaan wat Lovely/Fronton uitgevreten heeft.

Doe me een lol en ga naar bed...

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:04

Ik vind jouw opmerkingen ook behoorlijk ver gaan, slimmerik. Het komt inderdaad over alsof jij een persoonlijke vete hebt met user Lovely/ Fronton

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:04

Ga je mij nu ook lastig vallen met PM's, Slimmerik??

Je bent werkelijk zielig!

Linda

Re: [Dienstmededeling] Aanpassing OW en banbeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:41

Het zou me niks verbazen als Slimmerik een SA van één van de Mods is BANNUHHHHH die hap

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:42

Ann schreef:
Ik vind jouw opmerkingen ook behoorlijk ver gaan, slimmerik. Het komt inderdaad over alsof jij een persoonlijke vete hebt met user Lovely/ Fronton

Nee, ik ken ze niet eens maar hoop haar over 11 maanden hier op bokt tegen te komen...

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:44

Ik vind best dat sommige bokkers terug mogen komen, ik heb nooit problemen gehad met Lovely/Fronton.. Volgens mij ben ik haar ook nog niet zo zeer tegen gekomen op bokt in hevige discussies, maar ik vind dat mensen een 2e kans kunnen verdienen.. En als het mis gaat dan is er altijd nog die banknop, maar dan kunnen de mods wel zeggen dat ze haar een tweede kans hebben gegeven..

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:52

Olympia schreef:
Ik vind best dat sommige bokkers terug mogen komen, ik heb nooit problemen gehad met Lovely/Fronton.. Volgens mij ben ik haar ook nog niet zo zeer tegen gekomen op bokt in hevige discussies, maar ik vind dat mensen een 2e kans kunnen verdienen.. En als het mis gaat dan is er altijd nog die banknop, maar dan kunnen de mods wel zeggen dat ze haar een tweede kans hebben gegeven..

Maar naar ik begrepen heb is ze ook een tweede keer terug geweest maar onder valse voorwendselen. En ze mag toch terug komen?? Alleen niet zo snel als ze zelf wil. Ze is nog maar een maand geleden geband. Ze moet gewoon even geduld hebben.

En dit is nu al in 2 topics uitgebreid aan de orde geweest maar de mensen willen zich er gewoon niet bij neerleggen. Wordt gewoon een beetje genant zo langzamerhand.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:53

Weet ik wat ik nou niet snap, al die heisa om een SA.. Volgens mij is SP ook ergens onder een SA op bokt geweest.. Dus whats the problem, slimmerik?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:55

Nou die is volgens mij wel langer als een maandje weggeweest ....

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 23:59

Ik vind dat Lovely het account van Fronton niet heeft misbruikt, althans zo zie ik het, je hebt ook mensen die blijven SA's aan maken om op bokt te zieken

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:02

Nee maar ik denk dat er achter de schermen wel meer is gebeurd want dit schreef BartVB er in het vorige topic over:

Citaat:
Ook al zouden we alle details mbt deze ban hier kunnen posten, wat zouden we daar dan mee opschieten? Dan krijgen we van jullie te horen dat dit niet klopt, dat is minder erg dan wij denken en een paar andere dingen zijn pertinent niet waar. Dan komen we uit op een eindeloos wellus-nietus spelletje waar niemand iets mee opschiet. Wij hebben lang en hard nagedacht over deze beslissing, jammer dat jullie het er niet mee eens zijn maar so be it. Lovely is, niet zonder reden, permanent gebanned en als je dan terug komt met een SA is het hebben van die SA zeker geen recht. Overigens geeft dit op zich wel redelijk aan waarom ze gebanned is:

En nogmaals: alleen Fronton/Lovely heeft recht op een verklaring en die heeft ze denk ik ook gekregen.
Alle anderen zijn maar "derden" . En als een van de mods hier uit de doeken zou doen wat er misschien gebeurd is dan is dat inbreuk op de privacy toch??

edit:Ik heb vandaag ook ergens dingen gepost die door een mod zijn verwijderd omdat ze kwetsend waren (heb hiervoor ook een OW gekregen) dus dat is misschien ook bij haar gebeurd.....

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:21

Het zit je wel dwars he stalkerik.
Ik snap nog steeds niet waar jij je zo druk over maakt en van wie jij een schaduwaccount bent. Gefrustreerd ben je wel, anders beet je je hier niet zo op vast.
Het gaat erom dat op bokt met minimaal 2 maten gemeten wordt, en dat klopt niet.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:23

Billy schreef:
Het zit je wel dwars he stalkerik.
Ik snap nog steeds niet waar jij je zo druk over maakt en van wie jij een schaduwaccount bent. Gefrustreerd ben je wel, anders beet je je hier niet zo op vast.
Het gaat erom dat op bokt met minimaal 2 maten gemeten wordt, en dat klopt niet.

En nogmaals: alleen Fronton/Lovely heeft recht op een verklaring en die heeft ze denk ik ook gekregen.
Alle anderen zijn maar "derden" . En als een van de mods hier uit de doeken zou doen wat er misschien gebeurd is dan is dat inbreuk op de privacy toch??
En wie bijt zich nou ergens in vast?? De pot verwijt de ketel....

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:32

Tsja, jij hebt heel wat meer posts in dit topic liggen dan ik,en jij herhaalt jezelf alleen maar omdat je blijkbaar niks zinnigs te vertellen hebt.
Maar wie ben jij om uit te maken wie er recht heeft op een een verklaring?
De nieuwe regels zijn van 6-5, Fronton is gebanned op 24 april.
Ergo, de regels zijn van na die tijd, maar ze is er wel aan onderworpen. Hoezo krom

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 00:39

Billy schreef:
Tsja, jij hebt heel wat meer posts in dit topic liggen dan ik,en jij herhaalt jezelf alleen maar omdat je blijkbaar niks zinnigs te vertellen hebt.
Maar wie ben jij om uit te maken wie er recht heeft op een een verklaring?
De nieuwe regels zijn van 6-5, Fronton is gebanned op 24 april.
Ergo, de regels zijn van na die tijd, maar ze is er wel aan onderworpen. Hoezo krom

Ohhhh je snapt het niet......dacht je nu echt dat iedereen na 6-5 met een schone lei begon??
Afbeelding