Sjoert schreef:
en nu kap ik voor vandaag. Ik ben er morgen wel weer.![]()
Je bent afgelost voor de avonddienst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:
en nu kap ik voor vandaag. Ik ben er morgen wel weer.![]()
Mickey schreef:Lovely heeft ook een mail gestuurd met een verzoek om terug te komen op Bokt. Net als bij Sp is dat besproken binnen het team. Helaas voor Lovely heeft het actief zijn onder een SA nog binnen een maand voordat ze de mail heeft gestuurd de doorslag gegeven om haar nog geen positief antwoord te geven. Wat niet wil zeggen dat ze van ons nooit meer terug zou mogen komen. Wanneer zij zich gewoon echt een tijdje niet laat zien/horen op Bokt, lijkt mij dat het ook voor Lov mogelijk zou moeten zijn om terug te komen.
Mickey schreef:Wat is het verschil tussen Lovely en Sp?
Lovely had recentelijk nog een SA op Bokt. Door haar manier van reageren viel zij ons op en zagen we dus dat ze er weer was.
Ann schreef:@KarinvdM,
Nou, in een bepaald topic kwam het account Fronton af & toe behoorlijk giftig uit de hoek. Zelf had ik de link met Lovely niet gelegd, maar schijnbaar andere mensen/ moddie's? wel.
slimmerik schreef:Ik ook niet.....kun je nagaan wat Lovely/Fronton uitgevreten heeft.
Ann schreef:Ik vind jouw opmerkingen ook behoorlijk ver gaan, slimmerik. Het komt inderdaad over alsof jij een persoonlijke vete hebt met user Lovely/ Fronton
Olympia schreef:Ik vind best dat sommige bokkers terug mogen komen, ik heb nooit problemen gehad met Lovely/Fronton.. Volgens mij ben ik haar ook nog niet zo zeer tegen gekomen op bokt in hevige discussies, maar ik vind dat mensen een 2e kans kunnen verdienen.. En als het mis gaat dan is er altijd nog die banknop, maar dan kunnen de mods wel zeggen dat ze haar een tweede kans hebben gegeven..
Citaat:Ook al zouden we alle details mbt deze ban hier kunnen posten, wat zouden we daar dan mee opschieten? Dan krijgen we van jullie te horen dat dit niet klopt, dat is minder erg dan wij denken en een paar andere dingen zijn pertinent niet waar. Dan komen we uit op een eindeloos wellus-nietus spelletje waar niemand iets mee opschiet. Wij hebben lang en hard nagedacht over deze beslissing, jammer dat jullie het er niet mee eens zijn maar so be it. Lovely is, niet zonder reden, permanent gebanned en als je dan terug komt met een SA is het hebben van die SA zeker geen recht. Overigens geeft dit op zich wel redelijk aan waarom ze gebanned is:
Billy schreef:Het zit je wel dwars he stalkerik.
Ik snap nog steeds niet waar jij je zo druk over maakt en van wie jij een schaduwaccount bent. Gefrustreerd ben je wel, anders beet je je hier niet zo op vast.
Het gaat erom dat op bokt met minimaal 2 maten gemeten wordt, en dat klopt niet.
Billy schreef:Tsja, jij hebt heel wat meer posts in dit topic liggen dan ik,en jij herhaalt jezelf alleen maar omdat je blijkbaar niks zinnigs te vertellen hebt.
Maar wie ben jij om uit te maken wie er recht heeft op een een verklaring?
De nieuwe regels zijn van 6-5, Fronton is gebanned op 24 april.
Ergo, de regels zijn van na die tijd, maar ze is er wel aan onderworpen. Hoezo krom