Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Dat heb ik later in dat topic ook gedaan, dus wat is je punt... de mods grepen later nml ook in
Sannert schreef:Schimmelig schreef:Dat heb ik later in dat topic ook gedaan, dus wat is je punt... de mods grepen later nml ook in
Hoe 'wat is je punt?' Ik geef mn mening that's it.
Maar, als jij dat meteen gedAaan had, had je geen ow en was dit topic nergens voor nodig geweest vind ik.
Schimmelig schreef:@ karl, de andere post zijn zeker van belang als jij MIJ persoonlijk gaat aanvallen en dat is wat je de hele tijd al doet.
Karl66 schreef:Schimmelig schreef:@ karl, de andere post zijn zeker van belang als jij MIJ persoonlijk gaat aanvallen en dat is wat je de hele tijd al doet.
Ho, wacht, stop, jij klaagt over het feit dat de moddies jou een OW hebben gegeven vanwege de posts in dat topic. Dan is het lijkt mij logisch dat jij commentaar krijgt op de manier waarop jij reageert, want vanwege die reacties is dit topic geopend. Dat heeft verder niks met een persoonlijke aanval te maken. Als jij dan in dit topic jouw manier van communiceren bevestigt door iemand te beledigen, dan kan je ook in het kader van dit onderwerp verwachten dat er op gereageerd wordt.
Of de moddies wel of niet andere reacties hebben meegenomen lijkt me niet zo belangrijk. Als het allemaal vergelijkbare reacties waren geweest, dan was je allang geband.
Als het over je reacties in dat ene topic gaat, is het ook niet zo interessant, aangezien dat niks verandert aan wat je in de eerste posts zei.
Sannert schreef:Jij reageerde al niet 'normaal' meer voordat er een mod was.
En ik heb WEL erna nog gelezen. Net de laatste nieuwe reacties niet.
Schimmelig schreef:Zo'n OW maakt weinig uit... die kreeg ik trouwens voor teveel one liners... (right) enfin... Pakt allen een knuppel en rammen maar... want als jullie mij gefrustreerd noemen en jullie reageren in dit topic... zegt dit meer over jullie dan over mij (zoals jullie altijd zo nuchter zeggen)
Schimmelig schreef:Ik kan het nog wel 10x tikken, maar dat accepteer je toch niet. Zullen we het hier bij laten dan...
Schimmelig schreef:KOM MAAR OP![]()
![]()
![]()
I can take u all on any given sunday
Sannert schreef:Schimmelig schreef:KOM MAAR OP![]()
![]()
![]()
I can take u all on any given sunday
Duuhuuuh.
Karl66 schreef:Schimmelig schreef:Zo'n OW maakt weinig uit... die kreeg ik trouwens voor teveel one liners... (right) enfin... Pakt allen een knuppel en rammen maar... want als jullie mij gefrustreerd noemen en jullie reageren in dit topic... zegt dit meer over jullie dan over mij (zoals jullie altijd zo nuchter zeggen)
Zo gemakkelijk kom je er niet af, mijn mening is dat vrijheid van meningsuiting niet de vrijheid van beledigen is, sterker nog dat je de vrijheid van meningsuiting alleen kan behouden door de vrijheid van beledigingen in te perken. Dat heeft niks met frustraties te maken of met knuppels rammen maar alles met het feit dat in deze maatschappij onder het motto van vrijheid van meningsuiting deze juist beknot wordt.
Sannert schreef:Jawel, maar niet op een beledigende of onfatsoenlijke manier. Gewoon communiserend kan alles.
Karl66 schreef:Schimmelig, de topictitel en je eerste post komt op mij over als klagen over het feit dat de moddies jou een OW hebben gegeven. Dat is dus het onderwerp van dit topic.
Wij zeggen allemaal dat het terecht is dat je voor die opmerkingen een OW hebt gekregen omdat jouw manier van communiceren agressief en kwetsend is(wat heel erg on topic was) Waarna jij in dit topic ook agressief en kwetsend gaat reageren. Waar wij dan weer op terug reageren door te vertellen dat het echt aan jouw manier van communiceren ligt ipv aan de moddies. Dit lijkt mij redelijk ontopic.