Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martsje schreef:Lijkt mij een prima idee! En idd. het tabblad Favorieten lijkt me ook wel slim!
Wat de kleur van de tabbladen betreft; wordt dat nog veranderd?? Dat vind ik niet zo mooi. Zo strak en wit, dat vind ik niet bij Bokt passen... (Maar dat was ook al vaker gezegd....)
Menino schreef:overigens denk ik ook wel dat het voorstellenforum wordt gebruikt om berichtenaantallen op te krikken,
ik vind dus dat eigenlijk, net als hk daar berichten niet mee moeten tellenMaar dan komt er wss helemáál geen kip meer
Jennifer schreef:Wat ik me nog wel afvroeg (of is het eerder genoemd?) word bokt niet heel sloom als er zoveel forums bij komen?
0ojannekeo0 schreef:Citaat:Opsporing verzocht (oude eigenaar, wie heeft er ook een afstammeling van etc)
hiet ben ik het niet zo mee eens. ik vind dat dit op FA hoort blijven te staan.
Menino schreef:overigens denk ik ook wel dat het voorstellenforum wordt gebruikt om berichtenaantallen op te krikken,
ik vind dus dat eigenlijk, net als hk daar berichten niet mee moeten tellenMaar dan komt er wss helemáál geen kip meer
Ellende schreef:Ik weet het niet. Ik denk zelf dat als bokt erg groot wordt dat het moeilijk is om als newbee je draai te vinden. Als er dan een forum is speciaal voor newbees om hun eerste post te posten, wat te stinkmodder met wat die verschillende knopjes nou inhouden en misschien nog even een vraag te stellen (die dan met een 'staat allemaal in de FAQ, die kan je zus en zo vinden beantwoord kan worden). Ik denk dat het vrij vriendelijk is tegenover nieuwe users.
mini_bienie schreef:@Eliane: Soort van bokt-mentor forum oid?
Anne_GTI schreef:Even een vraagje: is het straks ook weer mogelijk om je te abonneren op een onderwerp zonder dat je daadwerkelijk hebt gepost? Dat mis ik nl. nog steeds; vroeger kon dat wel. Soms zijn er bv. op F&A best interessante discussies waar ik niet het gevoel heb dat ik iets toevoeg als ik daar ga posten. Toch wil ik een discussie dan wel blijven volgen.
Fitzroy schreef:Als er door het Modteam maar wel voldoende beseft wordt dat er een (ik denk een niet onaanzienlijke ) groep mensen is die juist de HK op zoekt omdat niet iedereen daar komt.
Als alles voor iedereen opengesteld wordt, gaat er een heel leuk stuk bokt verloren en ik denk ook een aantal gebruikers.
MoonChloe schreef:Ik heb mijn twijfels over de voorstelfora.
Misschien gaan ze daar posten om veel posts te bereiken.
Bijvoorbeeld, er komen per dag 10 nieuwe gebruikers zich voorstellen en dat tikt dan lekker aan, in 1 x 10 nieuwe posts.
(of zelfde idee als HK? )
Maar verder ben ik helemaal voor.
MissJ schreef:Hmm, ik ben bang dat het voorstelforum binnen een paar weken echt enorm wordt.
Als er zoiets moet komen, kan dat dan niet gewoon voa een stickey, waar iedereen 1 bericht achter kan laten?
En op zich hebben wij ons ook voor het overgrote deel niet voorgesteld, dus of het nou helemaal nodig is...?