Quote schreef:Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Je moet niets op het internet zwaar opvatten, maar iedere kans om een feestje te bouwen en een beetje te pesten moet je met beide handen aangrijpen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quote schreef:Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Quote schreef:Dát is nou net de lol van 1 aprilDus op één speciale dag mag het wel?
Dan valt het juist op!
Belachelijk.
ThePast03 schreef:Het ene moment bieden verschillende moderators hun excuses aan en het andere moment is er een moderator die vind dat wij onszelf te kakken hebben gezet.
Dus als je opkomt voor iemand of iets (zonder te weten dat het om een grap gaat) zet je jezelf te kakken.
Weer wat geleerd, en dat nog op mijn leeftijd
Ludora schreef:
ff vraagje tussendoor zouden er echt mensen hier zijn die écht niet kunnen leven zonder Bokt. Écht niet !!??!!?!?!?
vonneke schreef:Nooit te oud om iets te leren, dat zie je wel weer [*olduser*]. haha nee flauw grapje
Pipo schreef:Quote schreef:Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Je moet niets op het internet zwaar opvatten, maar iedere kans om een feestje te bouwen en een beetje te pesten moet je met beide handen aangrijpen![]()
![]()
Pipo schreef:Quote schreef:Zat er ook behoorlijk mee, maar vind dat je (jullie) het nu te zwaar opvatten.
Je moet niets op het internet zwaar opvatten, maar iedere kans om een feestje te bouwen en een beetje te pesten moet je met beide handen aangrijpen![]()
![]()
Ludora schreef:ff vraagje tussendoor zouden er echt mensen hier zijn die écht niet kunnen leven zonder Bokt. Écht niet !!??!!?!?!?
ThePast03 schreef:[naam] schreef:Nooit te oud om iets te leren, dat zie je wel weer ThePast03. haha nee flauw grapje
Kijk, dat vind ik nu weer geen flauw grapje![]()
Quote schreef:Dáár had ik het niet over, ik had het over je mening.
Pipo schreef:Een ding weet ik weer zeker....................
We kunnen weer keten op bokt, want de mods doen het ook![]()
![]()
* gaat reltopic zoeken*
![]()
* gaat reltopic zoeken*
![]()
* gaat reltopic zoeken*