Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Begrijp ik nou dat je moet temmen dat er anders niet ingegrepen wordt?
Citaat:Ik verbaas me er namelijk over dat ik de ene mod na de andere hier voorbij zie komen, maar iedereen dat blijkbaar maar prima vind.
MSQuincyTE schreef:Bas daar zul het echt naar gemaakt hebben.
Ik weet natuurlijk niet wat je hebt gedaan
MSQuincyTE schreef:Bas ik lees niet vaak op algemeen nee
Bas232 schreef:Die FAQ was er niet toen ik die ban kreeg....
Justy schreef:Die FAQ staat er al sinds tijden, dus ook toen jij die ban kreeg
Normaal gesproken wordt een ban direct uitgevoerd nadat een PB gelezen is, het kan zijn dat jouw PB en mijn ban elkaar net gekruisd hebben. Verder heb ik eigenlijk niet zo'n zin om de redenen en het verloop van jouw ban in dit topic te gaan bediscussiëren, dat is namelijk nogal off-topic.
Justy schreef:Ik zeg niet dat ik je PB niet gehad heb, ik zeg dat ik er niet op geantwoord heb omdat je tegelijk geband werd en antwoorden dus weinig zin zou hebben.
Verder is dit topic geopend met de vraag wat er zou moeten gebeuren met mensen die moderators scheldPB's sturen, niet met de vraag waarom mensen dat doen. Geloof me, dat kunnen we heel goed zelf bedenken
Citaat:Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat moderators te maken krijgen met scheldpb’s naar aanleiding van een simpele moderatoropmerking of het versturen van een ow.
Het komt bijvoorbeeld al voor dat een moderator foto’s van posterformaat in links veranderd terwijl dit toch duidelijk in overeenstemming is met de regels die op dat forum gelden.
Aangezien moderators toch vrijwillig dit werk doen en het ook leuk moeten blijven vinden, vinden wij dat het niet zo kan zijn dat moderators met tegenzin een pb openen uit 'angst' voor weer een scheldkanonnade.
Een oplossing zou kunnen zijn om een ow of afkoelban te geven aan gebruikers die dit doen. Dit met in het achterhoofd de link naar het uitschelden van een ambtenaar in functie: als je een politieagent voor decembersnack uitmaakt kan je daar een bon voor verwachten.
De andere kant van het verhaal is dat niet alleen mods maar ook gebruikers last hebben van dergelijke pb’s. En de regels is en blijft voorlopig ook zo dat het moderatorteam daar niets aan doet. Pb’s zijn privé en dat moet ook zo blijven en aangezien we nooit weten wat er aan voorafgegaan is kunnen we hier weinig aan doen.
Daarbij hebben jullie als gebruiker tegenwoordig de mogelijkheid om pb’s van iemand te blokkeren.
Wij willen hierover graag jullie mening weten.
Maya schreef:Bas, niet iedereen krijgt emails na het ontvangen van een pb, dat is een instelling die men zelf wenst of niet, ik krijg die bijvoorbeeld niet. En bij mijn weten staat er enkel iets in de trant van : er is een nieuw bericht, klik hier om dat te bekijken, dus niet de tekst zelf.
Verder, als je op de FAQ knop hier rechtsboven klikt, zie je niet een standaard Engelse FAQ, maar gewoon de Boktfaq : viewtopic.php?f=25&t=435226 Wil je er anders nog eens op klikken? En dan een printscreen maken van de Engelstalige FAQ die jij ziet en ik niet
Lielle schreef:Dat heet collegialiteit, we reageren wel vaker als een andere mod niet online is.
Citaat:Waarom deed Justy het dan toch?