Ow hier staat dus ook een topic.. Ik had een topic geopend op FZ dit is dus mijn probleem viewtopic.php?f=25&t=404533 Nou wil ik of die koe of deze (koe) Foto is een beetje onduidelijk want die is met de telefoon genomen
Van die foto verkleinen lukt niet wat ik ook al in mijn andere topic zei Hier is het plaatje van de koe Maar zie je de hele koe niet of zie je een kruisje?
Het is een kruisje. Bovendien is het een plaatje dat je bij groups.msn hebt gezet en volgens mij werken die al helemaal niet wegens beveiligingsinstellingen van Bokt. Probeer hem eens ergens anders te uploaden om te zien of hij dan wel werkt. Verkleinen hoeft niet, hij is maar 28x30 pixels.
Die is waarschijnlijk veel te groot Alicelover. Als je je foto eerst in paint of hier: http://132.229.150.31/xerras/avatars/ verkleint lukt het waarschijnlijk wel.
Heb ik eindelijk een leuk plaatje voor me avatar gevonden maar deze was te groot nu inmiddels verkleint Ik helemaal blij alleen nu staat er nog steeds geen avatar bij mijn naam Dat terwijl het volgens het systeem wel kon maar waar is 't dan?
kijk even naar de eigenschappen en zie dat ie groter is geworden, dit terwijl ik em in photoshop dacht ik tot 60 had verkleind.. hmm ik probeer het nog eventjes monumentje
Het plaatje is even niet verkleint anders krijg ik hem niet in mijnalbum.nl. En ja, ik ben blond met computers Hoop dat dit plaatje gauw me avatar kan worden
Toch heb ik hem nogmaals verkleint en het voor de zoveelste keer geprobeerd. Ik helemaal blij, het leek te lukken me profiel was aangepast. Maar helaas, nog altijd geen avatar te zien.