Ik vind het wel leuk, maar het is wel even wennen. Er zal nog wel een hoop gesleuteld worden dat alles straks weer werkt zoals het hoort Vind het alleen maar beter dat bokt sneller is geworden, het was echt niks de laatste tijd. Het enige waar ik last van heb is dat bokt te breed is bij het lezen van berichten.
Je kunt trouwens ook bij beeld de tekengrootte veranderen, dat hielp bij mij ietsie.
Sommige bokkers he, GRRRR!!! Zeggen dat het te saai is enz, best! Maar dan ga je toch niet zeggen al het plezier is er vanaf en ik kom nu minder vaak op Bokt enz? Wat denk je wat Bartje daarvan vind? Hij werkt zich dood aan dit forum en doet er het beste voor, dus vertrouw hem maar! Dit is gewoon even het nieuwe versie maar er moet nog zoveel veranderen! b.v profiels, zoekfunctie enzovoort...
Dus wacht eerst nou maar af voordat je zegt ik kom nu minder vaak op bokt omdat het er verpest uitzet!
ja mee eens hoor je moet het even de tijd geven en dan vinden we dit ook vast weer fijn. ik heb de letters al verkleind dus dat probleem is bij mij opgelost en voor de rest heb ik alle vertrouwen in bart.
en mensen die het niet zo zien kunnen dan maar beter weg blijven
Aaah wat een opluchting die kleine letters Eindelijk weer overzicht. Verder heb ik niks te zeuren behalve dat je niet meer kunt zien of je al iets in een topic gepost hebt? Wel leuk dat je kunt zien wanneer iedereen zich aangemeld heeft.
Oh help! Ik weet het ik ben een miepdoos, maar ik log net in en krijg de schrik van mijn leven. Dacht eerst nog dat het aan mijn pc lag, maar nee hoor, bokt is vernieuwd. Ik vind de nieuwe uitstraling koud en zakelijk, niet meer gezellig zoals eerst. Tja het zal wel wennen idd, maar ik zou er niet rouwig om zijn als we morgen de oude lay-out terug zouden hebben.
Ik vind het steeds mooier worden! Het gaat vooruit!:j
Ik vind het eerlijk gezegd ook steeds mooier en beter worden... het begint steeds iets meer op het oude vertrouwde bokt te lijken Nu de profielen nog terug en de nieuwspagina en ik ben helemaal happy
ik vind het STOM !!! de oude versie was veeel leuker !!!!!!! HEEEEEL JAMMERR dat het veranderd is ik was helemaal verslaaft aan bokt!!! en ik vind het heel jammer dat het veranderd is
Ik moest er even heel erg aan wennen, maar Bart; mijn complimenten! Ondanks de foutjes en missende features is het wel een stukje stabieler geworden (eigenlijk geen problemen ondervonden..) en zeker niet minder snel!
Alleen de quick-reply mis ik heel erg, vooral in de [HK] en ik irriteer me wel een beetje aan het meerdere malen moeten klikken om eem post te verzenden, omdat er iets nieuws gereageerd is...
ik vind de letters veel fijner.. en alles gat sneller enzv.. heb er helemaal niet aan hoeven wennen. vind allee jammer dat er geen profielen zjin en dat je boven een geplaatst bericht de datum en tijd neit meer kan zien
Het is wennen. Maar ik vind het maar flauw dat iedereen zo loopt te zeiken, als je bedenkt hoeveel moeite het Bart heeft gekost... Het went vast wel, een andere forum waar ik kom was ook een keer een hele verandering en dat vond ik ook eerst helemaal niks, maar nu vind ik het veel beter en zou ik dat oude nooit meer terug willen. Dus dit zal ook wel weer wennen denk ik
jokari
Geplaatst: 27-01-05 21:22
.
Laatst bijgewerkt door jokari op 20-04-25 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vond die oude fijner. Waarschijnlijk komt het ook gewoon omdat ik nog niet weet hoe alles werkt enz. Maar tot nu toe vond ik die oude nog beter! Srry
Ik schrok me dood toen ik bokt voor de eerste keer zag. Vind het echt vreselijk en niks werkte. Maar ik begin nu al iets meer te wennen, bokt wordt wel spannend zo, allemaal nieuwe knopjes enzo.
Over een maandje zal iedereen Bart prijzen om zijn geweldige bieuwe versie.
ik vind het nieuwe bokt super! het ziet er heel mooi uit, heel veel handige nieuwe dingen die ik nog niet echt ontdekt heb zoals die Friends enzo bokt is ook veel sneller geworden bij mij. vorige keer dat bokt veranderd werd was ook iedereen in rep en roer