Welkom terug SP en Lov!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welkom terug SP en Lov!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:31

En de vrouwen dan ? Tong uitsteken

En wat heeft ergens vraagtekens bij plaatsen te maken met niet waarderen wat ze doen?
Bij mij is dat een erg groot verschil.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:38

runningkawa schreef:
En idd jammer dat het vaak als schoppen gezien word, terwijl het alleen maar vraagtekens zijn. Meeer niet

In eerste instantie wordt het volgens mij niet vaak als schoppen gezien.

Maar als alle argument afgedaan worden als non-argumenten en de sfeer daarmee verslechterd wordt dat wel zo opgevat denk ik ja.

Partij 1 vind iets, partij 2 niet.
Partij 1 probeert op verschillende manieren hetzelfde uit te leggen, partij 2 vat dit op als onduidelijkheid
Partij 1 blijft bij zijn mening, partij 2 gaat doordrammen

Dit is vaak het ontwikkelpatroon bij zulke gevallen valt mij op.
Niet erg zinvol, want elke keer zal het hetzlefde zijn.

En dat blijkt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 18:43

idd, dat blijkt

alleen zie ik bovenstaande zin het uit een andere ooghoek als jij Tong uitsteken

mar toch zijn we het dan overeens dat het blijkt :p

snap je hem nog Bloos Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:37

Vikki schreef:
Maar goed, ik ben iig aan het broeden op een goed gemotiveerd verzoek om SP als uitzondering terug te krijgen op bokt. Maar ja, ik snap wel dat Bart zijn beleid niet zal en wil veranderen omdat wij graag iets willen...

Stél, het lukt - en daar heb ik al erg veel twijfels over - dan lijkt het me nog veel sterker dat SP zich er zomaar bij neer zal leggen.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:40

[quote="Cadish"]Kalmeer eens allemaal!
En omdat SP nou niet terug komt heb je schijt aan bokt. Waarom ga je dan niet lekker naar fokt.nl?
En die regeltjes zijn allemaal te streng? Als dit SP niet was geweest
Hoe moet het dan worden? Een forum waar met modder word gesmeten en iedereen kan doen wat hij of zij wil? Waar (net als bij fokt.nl, *no offence*) je kunt doen wat je wil je krijgt toch lekker geen ban?

Boos! Boos! Boos! Boos!
Cadish,waar wordt er op www.fokt.nl met modder gegooid .
Ik ben trouw poster op www.fokt.nl ,en ik kan geen modder vinden Knipoog
Sterker nog, het is een heel gezellig forum ,zonder slotjes, en voortrekkerij van zgn. modies die het allemaal beter schijnen te weten Cool
Laatst bijgewerkt door arie53 op 01-02-05 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 22:41

Gaaaap

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:08

arie53 schreef:
Cadish schreef:
Kalmeer eens allemaal!
En omdat SP nou niet terug komt heb je schijt aan bokt. Waarom ga je dan niet lekker naar fokt.nl?
En die regeltjes zijn allemaal te streng? Als dit SP niet was geweest
Hoe moet het dan worden? Een forum waar met modder word gesmeten en iedereen kan doen wat hij of zij wil? Waar (net als bij fokt.nl, *no offence*) je kunt doen wat je wil je krijgt toch lekker geen ban?

Boos! Boos! Boos! Boos!
Cadish,waar wordt er op www.fokt.nl met modder gegooid .
Ik ben trouw poster op www.fokt.nl ,en ik kan geen modder vinden Knipoog
Sterker nog, het is een heel gezellig forum ,zonder slotjes, en voortrekkerij van zgn. modies die het allemaal beter schijnen te weten Cool

*Geeft brilletje* Ik citeer:

Een forum waar met modder word gesmeten en iedereen kan doen wat hij of zij wil? Waar (net als bij fokt.nl, *no offence*) je kunt doen wat je wil je krijgt toch lekker geen ban?

Ze heeft het over 2 verschillende situaties, ze heeft het over dat je alles bij fokt kunt doen, zonder een ban te krijgen. Over dat met modder smijten zegt ze voor de rest niks, laat staan over fokt, er staat een punt tussen die 2 zinnen en die zinnen hoeven weinig met elkaar te maken te hebben.

En er staat toch echt no offence tussen Clown .

Maar op dit forum zijn regels, en daar heb je je aan te houden. Ben je het niet eens met Bart, en vind je Bart een poedersuiker, fijn, ga dan weg, maar loop niet de sfeer te verkloten, ga gewoon stil weg.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 23:50

Laura schreef:
Chantalleke schreef:
Ik wil maar 1 ding zeggen en dat is dat ze niets voor niets gebanned zijn.

Ah, dus jij weet wel waarvoor die eerste ban geldt? mag je het hier even in de groep gooien. Ben benieuwd naar die info.

Vraag maar aan Sp en Lovely Cool

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:32

ik heb het grootste deel gelezen. Mijn eerste gedacht toen ik de eerste reacties las: ik mis sp zeker niet. Lovely heb ik niet zo vaak zien reageren, maar sp reageerde te vaak grof enz. Normaal reageren zat er zelden in, en dan heeft hij nog nooit op mij gereageert (bij mijn weten) dus het is niet zo dat ik me op mijn tenen getrapt voel en dus daarom zo doe Knipoog

Verder vind ik ook dat er enorm veel commentaar op het bokt team gegeven word. Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?
Wat me ook verbaasd is dat op fokt.nl bokt wel degelijk afgezeken word in bepaalde topics, maar dat de gebande personen in kwestie wel dingen proberen om terug te komen (denkt nu aan het schaduwacount van sp)
dus bokt is blijkbaar toch 'waardevoller' dan gedacht? waarom?
het is toch maar een: 'dom-forum-met-veel-te-veel-fouten-en-een-slechte-beheerder'
(even ter info: ik vind dit absoluut niet maar dat maak ik op uit de reacties in dit topic)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:43

Citaat:
het is toch maar een: 'dom-forum-met-veel-te-veel-fouten-en-een-slechte-beheerder'
(even ter info: ik vind dit absoluut niet maar dat maak ik op uit de reacties in dit topic)

Volgens mij interpreteer je dat toch verkeerd

En fokt bestond allang voordat sp en lovely een ban kregen, ff ter info Lachen

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:49

Citaat:
Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?

Ik bepaal uiteindelijk nog altijd zelf wat en waar ik post. Dat jij dan weer commentaar op mijn? berichten hebt is prima, maar verwacht niet dat ik naar Fokt (of een ander forum) ga omdat jij dat graag zou willen Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:53

Ann schreef:
Citaat:
Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?

Ik bepaal uiteindelijk nog altijd zelf wat en waar ik post. Dat jij dan weer commentaar op mijn? berichten hebt is prima, maar verwacht niet dat ik naar Fokt (of een ander forum) ga omdat jij dat graag zou willen Lachen

Ook niet als ik het erg lief vraag Tong uitsteken Nee geintje

Kijk het punt is gewoon dat ze te grof zijn geweest anders hebben ze geen BAN gekregen. Dat SP nog een schaduwaccount aanmaakt n daarmee een permanente BAn heeft gekregen. Tsjah, doet ie zelf.

Iedereen mag overl posten. Zelf lees ik ook mee op Fokt.nl KMaar vind dat eerlijk gezegt meer een " Bokt is klote en meld het hier forum"Maar dat is mijn mening

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:28

Ann schreef:
Citaat:

waarom voel jij je in hemelsnaam aangesproken?
Ik bepaal niet waar jij post. Maar zoals jij mag kiezen wat jij waar post mag ik dat ook. Dacht ik toch.
Het boeit mij niet waar jij post

maar ik vind niet dat er zoveel commentaar gelevert moet worden op bokt. Ik vraag me ook af vanwaar die plotse vetes allemaal komen, bij mijn weten zijn die er niet geweest voor sp lovely pipo en anna42 geband werden? of heb ik dan weer heel wat gemist? (wat wel zou kunnen gezien ik vaak op hk en cb post en weinig ergens anders dus ook niet veel meer meelees over wat er gaande is op het forum)

chantalleke: ik ben het met jou eens!IK post zelfs op fokt.nl. (af en toe toch Clown)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:06

runningkawa schreef:
Volgens mij interpreteer je dat toch verkeerd

En fokt bestond allang voordat sp en lovely een ban kregen, ff ter info Lachen

Nou ergens heeft ze ook wel weer gelijk hoor. Lachen
Fokt is wel ontstaan uit onvrede met Bokt. *en misschien zodat Anna42 in die 3 maanden nog ergens op internet zn mening kwijt kon* Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 23:30

oke. Ik lees mee op fokt zoals ik al zei. Maar krijg ik het ide dat iedereen die het niet eens is met fokt een 'muts' is?
of mocht ik dit niet zeggen?

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 01:20

SP reageerde te vaak grof?
Wat zijn jullie voor mietjes? Haha!

Mag ik een precies voorbeeld van een groffe reactie van SP, svp Verward

Phara, je post zelf ook op fokt; als je nou eens zorgt dat dat leesbaar is scheelt het ook een hoop Clown

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 07:19

pharagirlke schreef:
...
waarom voel jij je in hemelsnaam aangesproken?
Ik bepaal niet waar jij post. Maar zoals jij mag kiezen wat jij waar post mag ik dat ook. Dacht ik toch.
Het boeit mij niet waar jij post...

Lezen! Er staat een ? achter "mijn". Het gaat niet zozeer om de berichten die IK post, maar meer in zijn algemeenheid.
Verder boeit het mij ook niet wat en waar jij post.
*Schakelt Foes-functie in*

Ik heb verder niets met of tegen Fokt, maar word er een beetje moe van om iedere keer te moeten lezen:
"Waarom gaan jullie niet naar Fokt als jullie zoveel commentaar hebben op Bokt?" Slapen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:09

No offence, maar ik lees daarentegen ook reacties in de geest van 'kom maar naar Fokt, daar is 't veeeeeeel leuker!' Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'me bij sommige mensen wel afvraag wat ze hier in godsnaam nog zoeken.

Anyhow, ik ben geen Fokker maar een Bokker, maar zelfs IK word er af en toe moe van Scheve mond

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 12:07

Persoonlijk vind ik het jammer dat SP en Lovly er niet meer zijn, als iemand echt smerige opmerkingen maakt dan is een ban op zijn plaats.
Echter dit ben ik nog nooit van hun tegen gekomen.
Ieder mens maakt wel eens een fout en daar moet je over kunnen praten.
Als een topic je niet aanstaat kun je het ook overslaan, daar zijn knopjes genoeg voor.

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 03:52

wat een gezeur zeg...ik ga niet zeggen of ik een ban terecht vind, ik denk dat de beheerders en mods dat prima kunnen bepalen, maar ik geloof dat er in dit geval genoeg waarschuwingen zijn gegeven... daarbij tijdens de tijdelijke ban moest er weer ff uitgedaagd worden, ja helaas pindakaas dat daar dan iets op volgt.. ik geloof dat ik zelf niet voor een altijd ban ben ( ben zelf ook beheerder van een forum) maar oke, dat is persoonlijk.. wat er nu ook gebeurt op fokt, hoe bv een sp zich daar uit.. waarom die nog terug nemen? wil ie zelf toch ook niet? blijven we dan de modjes hier lastig vallen? laat het lekker en wie het er niet mee eens is of niet kan leven met de bokt regels.. tja dan blijf je toch weg??

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:35

Sylvia schreef:
Vikki schreef:
Maar goed, ik ben iig aan het broeden op een goed gemotiveerd verzoek om SP als uitzondering terug te krijgen op bokt. Maar ja, ik snap wel dat Bart zijn beleid niet zal en wil veranderen omdat wij graag iets willen...

Stél, het lukt - en daar heb ik al erg veel twijfels over - dan lijkt het me nog veel sterker dat SP zich er zomaar bij neer zal leggen.

En waar je je kostbare tijd op aarde allemaal wel niet aan wil verspillen! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:22

offtopic reactie
Laatst bijgewerkt door Mickey op 10-02-05 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: offtopicreactie verwijderd

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:47

pharagirlke schreef:
maar sp reageerde te vaak grof enz. Normaal reageren zat er zelden in,

Een user die (uit me hoofd) meer dan tienduizend posts heeft, doet echt niet alleen maar grof reageren. Hij stond wel achter zijn posts en was heilig overtuigd van in zijn ogen goede standpunten. Zoals heel velen hier op bokt. Moet kunnen. Ach gut

Maar wat ik wel vreemd blijf vinden, Bart heeft altijd gezegd dat users van hun fouten kunnen leren, en hun boktleven kunnen beteren, en daarom oogluikend toestaat dat sommige "permanent" gebande users onder een andere naam weer terug konden komen. Maar nu met Lov en SP is dat beleid uit den boze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:08

Er zijn er wel meer die grof reageren, maar dan achterbaks per pb! SP is niet zo grof hoor, en was iig niet zo schijnheilig om per pb mensen af te branden!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:01

@Wouter: een user met meer dan 10.000 posts weet ook verdomd goed dat ie geen schaduwaccount aan moet maken tijdens een ban. En dat ie dat ook nog nadrukkelijk zegt is helemaal goed stom, andere woorden heb ik er niet voor, spijt me ten zeerste.

@Faye: nja, wat is grof? Hij heeft ook wel eens in bepaalde topics van mij gereageerd met reacties die verdomd hard aankwamen. Valt over te twisten of dat grof is of niet.