En wat heeft ergens vraagtekens bij plaatsen te maken met niet waarderen wat ze doen?
Bij mij is dat een erg groot verschil.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:En idd jammer dat het vaak als schoppen gezien word, terwijl het alleen maar vraagtekens zijn. Meeer niet
Vikki schreef:Maar goed, ik ben iig aan het broeden op een goed gemotiveerd verzoek om SP als uitzondering terug te krijgen op bokt. Maar ja, ik snap wel dat Bart zijn beleid niet zal en wil veranderen omdat wij graag iets willen...
arie53 schreef:Cadish schreef:Kalmeer eens allemaal!
En omdat SP nou niet terug komt heb je schijt aan bokt. Waarom ga je dan niet lekker naar fokt.nl?
En die regeltjes zijn allemaal te streng? Als dit SP niet was geweest
Hoe moet het dan worden? Een forum waar met modder word gesmeten en iedereen kan doen wat hij of zij wil? Waar (net als bij fokt.nl, *no offence*) je kunt doen wat je wil je krijgt toch lekker geen ban?
![]()
![]()
![]()
![]()
Cadish,waar wordt er op www.fokt.nl met modder gegooid .
Ik ben trouw poster op www.fokt.nl ,en ik kan geen modder vinden![]()
Sterker nog, het is een heel gezellig forum ,zonder slotjes, en voortrekkerij van zgn. modies die het allemaal beter schijnen te weten![]()
Laura schreef:Chantalleke schreef:Ik wil maar 1 ding zeggen en dat is dat ze niets voor niets gebanned zijn.
Ah, dus jij weet wel waarvoor die eerste ban geldt? mag je het hier even in de groep gooien. Ben benieuwd naar die info.
Citaat:het is toch maar een: 'dom-forum-met-veel-te-veel-fouten-en-een-slechte-beheerder'
(even ter info: ik vind dit absoluut niet maar dat maak ik op uit de reacties in dit topic)
Citaat:Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?
Ann schreef:Citaat:Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?
Ik bepaal uiteindelijk nog altijd zelf wat en waar ik post. Dat jij dan weer commentaar op mijn? berichten hebt is prima, maar verwacht niet dat ik naar Fokt (of een ander forum) ga omdat jij dat graag zou willen
Ann schreef:Citaat:Zij die zoveel commentaar hebben: www.fokt.nl is niet zomaar gestart dacht ik? waarom gaan jullie daar dan niet keten?
Ik bepaal uiteindelijk nog altijd zelf wat en waar ik post. Dat jij dan weer commentaar op mijn? berichten hebt is prima, maar verwacht niet dat ik naar Fokt (of een ander forum) ga omdat jij dat graag zou willen
runningkawa schreef:Volgens mij interpreteer je dat toch verkeerd
En fokt bestond allang voordat sp en lovely een ban kregen, ff ter info
pharagirlke schreef:...
waarom voel jij je in hemelsnaam aangesproken?
Ik bepaal niet waar jij post. Maar zoals jij mag kiezen wat jij waar post mag ik dat ook. Dacht ik toch.
Het boeit mij niet waar jij post...
Sylvia schreef:Vikki schreef:Maar goed, ik ben iig aan het broeden op een goed gemotiveerd verzoek om SP als uitzondering terug te krijgen op bokt. Maar ja, ik snap wel dat Bart zijn beleid niet zal en wil veranderen omdat wij graag iets willen...
Stél, het lukt - en daar heb ik al erg veel twijfels over - dan lijkt het me nog veel sterker dat SP zich er zomaar bij neer zal leggen.
pharagirlke schreef:maar sp reageerde te vaak grof enz. Normaal reageren zat er zelden in,