Laura schreef:Verder; wát is er nu bereikt met deze bans? 3 veel toevoegende users weg... is het nu dan zoveel gezelliger op bokt?![]()
We overleven 't wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menno schreef:Dat deze user de 3 OW's nog niet bereikt had doet er in mijn ogen ook niet toe.
.....
Bokt heeft nu eenmaal regeltjes opgesteld en als je niet met die regeltjes kunt leven moet je toch eens goed over jezelf na gaan denken. In de echte buitenwereld is het toch echt niet anders...
Laura"]
Grappig, je laatste stukje in vergelijking met je eerste. Die 3 OWs is dus gewoon een regel.
Dus zo is je laatste stukje ineens net zo mooi van toepassing op het modteam.
[/quote]
Helaas Laura, regel 8:
Bokt.nl heeft het recht een gebruiker de toegang tot de site te ontzeggen wanneer deze zich niet houdt aan de regels van Bokt.nl of om elke andere volgens Bokt.nl geldige reden.
[quote="Laura schreef:Enh zo laat jij ook mooi de foute op-de-man-redenering zien van het modteam; of is deze reactie van jou niet ingegeven door persoonlijke ervaring met desbetreffende bokker?
xtwisterx schreef:Of het nu wel of niet terecht is, ik hoop dat beide partijen deze maanden kunnen afkoelen en dat er na die tijd geen ouwe koeien meer uit de sloot gehaald worden.
@kojack: Wil je überhaupt wel moddie worden op een forum waarbij je bij het minste of geringste de grond in getrapt wordt door de users en je je constant moet verantwoorden en verdedigen?
Amethyst schreef:Goed, ik zal nu wel half Bokt over mij heen krijgen, so be it.
Even vooraf gestelt: Ik heb alleen gekeken naar de berichten die deze gebruikers hebben gepost in de loop der tijd. Ik ken geeneen bokker irl, heb ook nog nooit wat met ze te maken gehad, maar ik lees een hoop topics op Bokt. Daar heb ik mijn mening op gebaseerd.
De manier waarop ze vaak (niet altijd) reageren vind ik niet terecht. Er bestaat ook nog zoiets als netjes je mening geven, en niet bokkers de grond in trappen, op lopen jutten, discussies verpesten etc. etc. Wat naar mijn indruk gebeurde.
Die hele OW-kwestie, ik vind het terecht dat ze daar OW's voor hebben gekregen. Absoluut. Een bokker de grond in trappen kunnen we allemaal. Vond dit ook absoluut geen stijl hebben van de bokkers die gebant zijn. Logisch dat degene waar het om draaide zich af en toe ook niet al te netjes uitdrukte. Ik geloof ook niet dat ze die uitspraken echt meende.
Bovendien denk ik ook dat deze bans niet uit dit topic voort zijn gekomen. Dat topic was alleen de druppel. Ze gingen veel vaker tot het randje, en eens is de grens bereikt. Terecht imo. Bovendien weten wij waarschijnlijk geeneens de helft van wat er hiervoor gebeurt is via TeM of PB naar het moderator-team. Het moderator-team deelt niet zomaar OW's en bans uit. Die gaan indd niet over 1 nacht ijs. Dus ik vind een hoop reacties in dit topic ook wel een beetje overtrokken.
Mijn mening.
Mickey schreef:Voor de mensen die een boktregel willen:
Bokt.nl heeft het recht een gebruiker de toegang tot de site te ontzeggen wanneer deze zich niet houdt aan de regels van Bokt.nl of om elke andere volgens Bokt.nl geldige reden.
Citaat:"Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk" Ze doen niet aardig tegen mij en m'n voeten worden niet gekust en nu ben ik helemaal gepikeerd.
Ann schreef:Wat een vreemde gang van zaken hier![]()
Als het Boktbeheer van het begin af aan wat duidelijker was geweest en een gegronde uitleg had gegeven over alle
-of sommige niet uitgedeelde?- OW's, dan was het helemaal niet nodig geweest om "het zgn. groepje" een ban te geven.
Ik heb de indruk dat jullie deze bokkers bewust uit de tent hebben gelokt door zo weinig mogelijk uitleg te geven, en daardoor heel doelbewust hebben aangestuurd op deze bans...
Justy schreef:Ik krijg een beetje het idee dat bokkers behandeld schijnen te moeten worden als hulpeloze wezentjes die beschermd moeten worden tegen kwetsende opmerkingen en ander onheilKom op zeg, we're all consenting adults, als je bang bent dat je bepaalde dingen niet kan hebben moet je je niet in discussies mengen, en geen topics openen die stof doen opwaaien.