Margon gebanned??

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:41

Marwszjeuh schreef:
Iedereen valt hier in herhaling..

omdat er blijkbaar niet veel verschillende meningen zijn...
iedereen wil even z'n eigen verhaal kwijt Knipoog
logische Lachen

ik vind het sneu voor margon en DANI
alleen ik weet hoe margon kan reageren Rolleyes
erg fel dus...
dus naja ergens heeft ze het verdient....
alleen ergens zeker niet Rolleyes

ik hoop alleen dat dit niet vaker voorkomt

want zulksoort dingen verpest gewoon de hele sfeer op bokt...
ik wou dat iedereen het wat gezelliger hield...

maar dat is voor sommigen te veel gevraagt Rolleyes

naja ik hou verder maar mijn mening voor me want straks krijg je weer heel bokt op je dak Lips are sealed

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:43

xtwisterx schreef:
Precies... Als jullie dat dan ook doen... Haha!

Kijk, en dit vind ik dus niet leuk. 'Jullie'. Al die keren dat er ruzies zijn geweest in het VVtopic was ik er niet bij. Ik zit dan wel in dat topic maar heb verder weinig met die ruzies te maken gehad. Dus niet iedereen meteen over èèn kam scheren.

Maar het VVtopic is echt wel gezellig hoor Knipoog

Alleen waarschijnlijk gelooft nu niemand me meer Scheve mond

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:54

Steeds meer mensen hebben mij overtuigd dat ze toch de ban verdienen. Scheve mond

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:09

MarianneR schreef:
Tsja je zou er ook de humor van in kunnen zien Rolleyes .
Best erg dat je dat nog moet uit gaan leggen ook.

Het is idd raar dat we dit nog moeten uitleggen,
Dat topic begon gewoon voor de grap/gein, als mensen het topic nog serieus gaan nemen,
En zo is het gewoon een 'vast' clubje geworden en we hebben gewoon lol met elkaar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:10

MarianneR schreef:

zeer gezellig als ik het zo lees :X

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:10

o0Steffie0o schreef:
Het is idd raar dat we dit nog moeten uitleggen,
Dat topic begon gewoon voor de grap/gein, als mensen het topic nog serieus gaan nemen,
En zo is het gewoon een 'vast' clubje geworden en we hebben gewoon lol met elkaar.

maar dat vast clubje mág onder geen enkele voorwaarde andere wegpesten vind ik dan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:11

Kunnen we even leesbaar blijven schrijven? Thanks. Lachen

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:11

ik snap nog steeds niet waarom mensen op elkaar niet gewoon kunnen reageren.. Verward

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:13

MarianneR schreef:
Kijk, en dit vind ik dus niet leuk. 'Jullie'. Al die keren dat er ruzies zijn geweest in het VVtopic was ik er niet bij. Ik zit dan wel in dat topic maar heb verder weinig met die ruzies te maken gehad. Dus niet iedereen meteen over èèn kam scheren.

Maar het VVtopic is echt wel gezellig hoor Knipoog

Weetje... Jij speelt nu de onschuld zelve... Met jullie, bedoel ik gewoon de Voetbalvrouwen in het algemeen... Kan me niet schelen of jij daar nou bij zat of niet... Blijkbaar voel je je toch erg aangesproken... Lachen

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:15

Volgens mij ging het over de ban van margon, maar ik lees alleen maar over de VV... off topic?!

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:26

Margon ken ik eigenlijk niet. Maar DANIenVLIEG vind ik een leuke meid! Naar mijn mening zijn beide partijen schuldig. Het een lokt het ander uit.

Is niet echt rechtvaardig om alles op DANIenVLIEG en Margon te schuiven. De ene persoon reageert feller dan de ander. Nu ging het volgens mij over en weer.

Ik ben wat dat betreft altijd een lieverdje Schijnheilig

Ik vind gewoon dat wanneer je een topic op bokt start dat je ook wel commentaar mag verwachten. Daar ga ik ook vanuit.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:27

Jep, actie en reactie

o0Steffie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:52

pharagirlke schreef:
maar dat vast clubje mág onder geen enkele voorwaarde andere wegpesten vind ik dan.

maar wij pesten ook niemand weg maar we waren het gewoon zat dat steeds mensen het topic kwamen verzieken, en het was mij al meteen duidelijk dat hun niet gezellig over voetballers kwamen praten.
bokkers maken het er dus zelf zo naar

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:53

Tyrza schreef:
Wat betreft het topic in H@W vind ik inderdaad dat D&V en Margon veels te ver gaan, voorbeelden daar gelaten.

Maar wat betreft die anderen die hun eigen "kluppie" willen behouden vind ik echt A sociaal. Wie denken jullie wel niet dat jullie zijn? Als je samen wilt babbelen, dan lijkt MSN een goede oplossing. Ga dan niet zgn anderen "wegpesten" en je handen in onschuld wassen...

ik ben het deels met je eens Tyrza, alleen voor mij was het na een paar zinnen van D&V en Margon te llezen in dat topic al duidelijk dat ze het sarcastisch en l*llig bedoelde, dus ik kan begrijpen dat ze zo reageerden

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:54

Het is gewoon een risico in vooral langlopende HK-topics waar vaak een beperkt groepje post... Je krijgt toch een beetje het gevoel dat je 'onder ons' bent en als er dan een 'vreemde' post voelt dat al snel als indringen. Maar het hangt van 'het cluppie' af hoe daar mee omgegaan wordt...

Misschien trek ik dit te ver door maar ik denk dat een stel meiden van 14 (no offense Knipoog ) die een groot deel van hun sociale leven per msn, bokt en andere media beleven, al heel snel een beetje de realiteit uit het oog verliest. IRL kun je namelijk best zeggen: 'Jij mag niet met ons spelen', hooguit word je wat vreemd aangekeken maar een 'ban' zul je niet krijgen. Voor de 'jeugd' wordt de virtuele wereld steeds meer 'echt', maar tegelijkertijd is het 'maar' internet en is de drempel veel lager. Hoeveel mensen zijn er op Bokt niet veel mondiger dan IRL?

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:55

Winddancer schreef:
Margon ken ik eigenlijk niet. Maar DANIenVLIEG vind ik een leuke meid! Naar mijn mening zijn beide partijen schuldig. Het een lokt het ander uit.

Is niet echt rechtvaardig om alles op DANIenVLIEG en Margon te schuiven. De ene persoon reageert feller dan de ander. Nu ging het volgens mij over en weer.

Ik ben wat dat betreft altijd een lieverdje Schijnheilig

Ik vind gewoon dat wanneer je een topic op bokt start dat je ook wel commentaar mag verwachten. Daar ga ik ook vanuit.

nog maals, ik ken D&V en Margon beide niet, maar van wat ik gelezen heb in hun reactie trek ik mijn conclusie, aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ze niet even kunnen reageren en dingen uit leggen.

Dat laatste ben ik helemaal met je eens, en Margon schoot daardoor uit dr slof, D&V sprong er bij in, op zo'n manier vind ik het helemaal niet kunnen

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:58

Justy schreef:
Het is gewoon een risico in vooral langlopende HK-topics waar vaak een beperkt groepje post... Je krijgt toch een beetje het gevoel dat je 'onder ons' bent en als er dan een 'vreemde' post voelt dat al snel als indringen. Maar het hangt van 'het cluppie' af hoe daar mee omgegaan wordt...

Misschien trek ik dit te ver door maar ik denk dat een stel meiden van 14 (no offense Knipoog ) die een groot deel van hun sociale leven per msn, bokt en andere media beleven, al heel snel een beetje de realiteit uit het oog verliest. IRL kun je namelijk best zeggen: 'Jij mag niet met ons spelen', hooguit word je wat vreemd aangekeken maar een 'ban' zul je niet krijgen. Voor de 'jeugd' wordt de virtuele wereld steeds meer 'echt', maar tegelijkertijd is het 'maar' internet en is de drempel veel lager. Hoeveel mensen zijn er op Bokt niet veel mondiger dan IRL?

helemaal met je eens, ik merk dat ook, ik ben dan zelf ook nog jong, maar zoals ik zag dat gereageerd was, zal ik in het echt niet doen, en op bokt niet.
De meeste mensen die zulke dingen zeggen, denken toch, oh het is maar internet, ze kunnen me niet slaan, schoppen, ze kennen me toch niet, dus vandaar is de drempel veel lager om zulk soort dingen te zeggen.

Terwijl ik wle denk dat het mensen kan kwetsen al is het maar internet

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:59

Winddancer schreef:
Is niet echt rechtvaardig om alles op DANIenVLIEG en Margon te schuiven.

Dat wordt volgens mij ook niet gedaan hoor?

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:04

Justy.. In het echt kom ik ook op voor mezelf als iets me niet zint.
Internet is inderdaad belangrijk in mijn leven, ik denk er vaak aan.
Maar om nou te zeggen dat ik werkelijk anders ben irl weet ik niet.
Voor nieuwe mensen wel (die ik meet) maar voor mijn dagelijkse vrienden niet. (ja ik heb vrienden.)
Natuurlijk durf ik via internet véél meer te zeggen dat IRL.
Alhoewel, als je me goed boos hebt gemaakt of hebt gekwetst kom ik IRL ook aardig voormezelf én andere op. Maar daar gaat het hier niet om.
En zoals nu al 20x is gezegt.. Ga ik het nóg een keer zeggen

Margon & DV kwamen TE GELIJK in ons topic..
Margon & Ik hadden al ruzie.. (ik had iets negatiefs gezegt)
dan vraag ik mij meteen af "Oh oh.. wat komen die 2 doen"
"Afijn.. margon.. Leuk wil ze vrede?"
"Goh ze wilt met SCHNeijder (moeilijk heh normaal sneijder schrijven) trouwen" en dan nog.. "Ik wil met Nedved trouwen"..
Is dat niet zeer toevallig? Margon weet dat ik nedved leuk vind.. En zij vind hem ook zéér toevallig ineens leuk Vork
Onbegrijpelijk.
En ik zeg nogmaals: IK ZIT ook FOUT.
Dus de OW is terrecht, daar ga ik ook abosluut verder niet op in.

Maar zoals veel bokkers weten.. Als je 1 negatief ding over Margon zegt (en je geen Grand Prix ruiter ben) krijg je de volle lading via de PB. Lachen
Heb ik dus ook gehad.. Tjaaa, dat is schijnbaar haar manier van handelen. Niks aan te veranderen.
Heb haar ook in mijn msn lijst.. Maar daar zal ik hier niet over beginnen Vork Haha!

@Winddancer -> Ik weet het niet zeker.. Maar ik heb het gevoel dat DV 'mee ging doen' met Margon. Alsof ze 'erbij wou horen' .. Ik weet hiet niet Heb nooit problemen gehad met haar.

[edit] Rare zin naar normaal nederlands omgezet.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:07

Het is niet de bedoeling dat je in dit topic negatieve details over iemand gaat zitten vertellen die een ban heeft gekregen. Diegene kan zich immers niet verdedigen.

Kunnen we terug naar het oorspronkelijke onderwerp? Rechtvaardig of niet rechtvaardig dat deze twee een ban hebben gekregen? Als we daarover uitgepraat zijn, dan kan er net zo goed een slotje op dit topic.

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:09

Karin schreef:
Als we daarover uitgepraat zijn, dan kan er net zo goed een slotje op dit topic.

Ik ben uitgepraat

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:11

Wat ik bedoel, Marzswjeuh, is dat je al heel snel iets in Capslock hebt getypt, terwijl dat irl als schreeuwen zou worden gezien, een woordje als 'prutsmuts' staat zo op je scherm, zonder dat je je misschien realiseert dat je iemand er erg mee kunt kwetsen, vooral omdat je de reactie aan de andere kant van het beldscherm niet kunt zien... Dat bedoel ik met lage drempel...

Ik heb het HAW topic net doorgelezen en van zoiets gaan mijn haren dus recht overeind staan. Je kunt iemand behoorlijk pijn doen met zulke dingen. (Even voor de duidelijkheid: Ik weet dat jij daar niet bij was Marwzsjeuh)

Kijk, ik begrijp niet zo goed dat je nu zegt dat Margon nu eenmaal zo is... Dus heel de wereld moet zich maar aan Margon aanpassen, omdat zij niet tegen kritiek van een B-ruiter kan? Niks aan te veranderen, mijn neus!!Best wat aan te veranderen!

SnelleMarz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:16

Euh, ik heb ook ruzie met Margon.
Ze kan zich aanpassen, maar veranderen niet.
Tenzij ze ooit is volwasse wordt.. (ja, ik moet ook nog volwasse worden. Maar ik ben 15, en zij 18)

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:16

Dan begrijpen wij elkaar wel geloof ik Lachen

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:25

@Winddancer -> Ik weet het niet zeker.. Maar ik heb het gevoel dat DV 'mee ging doen' met Margon. Alsof ze 'erbij wou horen' .. Ik weet hiet niet Heb nooit problemen gehad met haar.

Hoezo @Winddancer? Wanneer heb ik dat dan gezegd