Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurf schreef:als jullie nou eens zoeken op Farbenfroh i.p.v. frosch dan zouden jullie zien dat Farbenfroh het paard van Nadine Capellmann is (was) waarmee ze in Jerez heeft gereden in 1999........en een Oostenrijke verffabrikant......enz. enz.![]()
We krijgen toch wel een lijstje met mensen die erin gestonken zijn hè..... (ik ook)
smurf schreef:als jullie nou eens zoeken op Farbenfroh i.p.v. frosch dan zouden jullie zien dat Farbenfroh het paard van Nadine Capellmann is (was) waarmee ze in Jerez heeft gereden in 1999........en een Oostenrijke verffabrikant......enz. enz.![]()
Citaat:Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water .
smurf schreef:Citaat:Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water .
er zijn ook grote auto's die van kleur veranderen, volgens mij kwam er een paar jaar gelden een Alfa uit die van blauw naar groen werd bij temperatuurwisselingen......maar het kan ook een ander merk geweest zijn, daar wil ik vanaf zijn......(voor ik een proces aan mijn (jogging)broek krijg.....
)
Sypheron schreef:Het bestaat wel dergelijk. Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water.