Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) smurf schreef:als jullie nou eens zoeken op Farbenfroh i.p.v. frosch dan zouden jullie zien dat Farbenfroh het paard van Nadine Capellmann is (was) waarmee ze in Jerez heeft gereden in 1999........en een Oostenrijke verffabrikant......enz. enz.![]()
We krijgen toch wel een lijstje met mensen die erin gestonken zijn hè..... (ik ook)
. smurf schreef:als jullie nou eens zoeken op Farbenfroh i.p.v. frosch dan zouden jullie zien dat Farbenfroh het paard van Nadine Capellmann is (was) waarmee ze in Jerez heeft gereden in 1999........en een Oostenrijke verffabrikant......enz. enz.![]()
Ik heb gisteravond ook direct de gegevens ingevuld, al voordat dit topic werd geboren...
) helemaal aan het uitlachen
, hij studeert scheikunde dus ik dacht, even vragen of hij wel eens van zo'n stof heeft gehoord... volgens hem bestaat het niet...
Citaat:Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water .
, volgens mij kwam er een paar jaar gelden een Alfa uit die van blauw naar groen werd bij temperatuurwisselingen......maar het kan ook een ander merk geweest zijn, daar wil ik vanaf zijn......(voor ik een proces aan mijn (jogging)broek krijg.....
) smurf schreef:Citaat:Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water .
er zijn ook grote auto's die van kleur veranderen, volgens mij kwam er een paar jaar gelden een Alfa uit die van blauw naar groen werd bij temperatuurwisselingen......maar het kan ook een ander merk geweest zijn, daar wil ik vanaf zijn......(voor ik een proces aan mijn (jogging)broek krijg.....
)
Sypheron schreef:Het bestaat wel dergelijk. Vroeger zijn er ook autootjes geweest die je onder de kraan kon houden en die dan een andere kleur kregen bij warm en koud water.

), kom nou zeg , een stof die bij 40 graden geel wordt(of blijft), bij 50 rood en bij 60 blauw ofzo??
dat is toch wel even wat anders dan een auto'tje dat min of meer verkleurt bij warmte...
)