Evamarie schreef:Er zijn een paar bokkers die hun mening doorduwen. De rest durft niks te zeggen. Ik ga tegen de menigte in en ontvang vaak berichtjes van bokkers die het volledig met mij eens zijn maar ze durven het niet in het topic zelf te zetten. Heel jammer. Ik vind je moet gewoon lekker doen wat je zelf wil en laat iedereen in zijn waarde.
klopt dat heb ik ook heel vaak. Ik ben zo iemand die niet met de menigte meegaat 
DuoPenotti schreef:Maar ligt dat dan daaraan?
Ik, ouwe taart, post ook wel eens wat zonder dat iemand er iets over zegt. En hetzelfde 10 post later door een andere bokker waar mensen ook op aanhaken.
Maar dat trek ik me dan niet aan.
Dat is dan niet gelezen denk ik dan en klaar.
En dan wil ik niet rot doen. Is het juist de puberteit dat je dan denkt;zie je wel ze negeren me expres?
Voor leeftijd moet je eerst in een profiel kijken. En dat word zo snel ook niet gedaan.
En zouden bokkers zo goed onthouden hoe oud je bent?
Ik in ieder geval niet.
Ik ben zelf nog niet bepaald oud, maar ik kan me wel indenken dat je daar in de puberjaren wel veeel gevoeliger voor bent. Nu ik ouder ben heb ik er zelf ook veel minder moeite mee. Maar sinds ik hier op bokt zit als volwassen persoon gebeurt het bij mij persoonlijk veel minder vaak. Dat moet ik wel toegeven