AlwaysH schreef:Onali schreef:Ja laten we er vooral aandacht aan gaan schenken.
Zwarte Piet is zwart.
Boehoe, jij bent zeker 88
Lezen blijft een vak hè

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:Shadow0 schreef:Onali: nee, want dat is iets dat je niet alleen 1 keer voor de vorm moet zeggen (dat is lekker goedkoop) maar ook wel echt moet doen.
Maar van de andere kant heeft iedereen daar dus al jaren de tijd voor gehad, en het is ook echt wel duidelijk wie daar geen zin in heeft.
Maar ik heb ook nooit iemand gehoord dat zij zich distantiëren van KOZP.
Die groep bestaat ook niet uit lieverdjes.
MarcoBorsato schreef:Ik vraag me af hoeveel van de 'zwarte Piet is zwart' mensen zich ook niet hebben laten inenten...
dakplaat schreef:Potverdorie wat fijn toch dat iedereen viavia een donker persoon kent die het met hun eens is
Mindim schreef:MarcoBorsato schreef:Ik vraag me af hoeveel van de 'zwarte Piet is zwart' mensen zich ook niet heeft laten inenten...
Waarom deze opmerking, je suggereert dat die mensen wappies zijn?
Voor iemand die consideratie voor een ander zijn gevoelens vraagt, ben je zelf wel erg fel met je oordelen.
Kabayo schreef:MarlindeRooz schreef:Dat is wel een beetje hoe “pro-zwarte Piet” mensen vaak reageren. Ze weten dat ze het niet meer kunnen winnen dus gaan ze enorm boos schoppen.
Andersom net zo
Net als pro en anti vaccineren
daantjuhhh schreef:Elin_ schreef:Dat zp discussie nu over enten gaat. Of er überhaupt een link tussen willen leggen is toch van de pot gerukt.
Volgens mij is dat geen discussie maar een vraag die meetbaar is.
Geen mening.
daantjuhhh schreef:Mindim schreef:
Waarom deze opmerking, je suggereert dat die mensen wappies zijn?
Voor iemand die consideratie voor een ander zijn gevoelens vraagt, ben je zelf wel erg fel met je oordelen.
Nee. Die suggestie doe je nu zelf!
MB vraagt zich af hoeveel pro zwarte piet mensen zich niet hebben laten enten!
Ze doet nergens een suggestie dat dat er veel of juist misschien wel weinig zijn.
Shadow0 schreef:(Ik vind de overlap anders best wel opvallend.)
Onali schreef:luxx schreef:Wanneer niet iedereen zich daar prettig bij voelt moet je dat gewoon niet meer doen, zwarte Piet, ook niet als smiley
Dat is een gevaarlijke opmerking.
Er moeten echt wel grenzen aanzitten want je kan het nooit iedereen 100% naar zijn (of haar) zin maken.