APCIII schreef:Essie73 schreef:Banjer schreef:HOERA GEFELICITEERD?
Ahhh Dank je Dank je
![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
...ga je nu trakteren op hints?
Dank je!
Ik kan echt geen betere hint geven dan ik al heb gedaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:Muurp schreef:Het topic is nog nooit zo stil geweest... 9 pagina's in 1 dag was eerder niet eens zo gek.
Misschien moeten we maar gewoon zeggen dat wij achter de schermen in het niet modjes gedeelte een topic hebben lopen “niet te veel reageren in het 1 april topic”
Lizz schreef:Muurp schreef:Het topic is nog nooit zo stil geweest... 9 pagina's in 1 dag was eerder niet eens zo gek.
Misschien moeten we maar gewoon zeggen dat wij achter de schermen in het niet modjes gedeelte een topic hebben lopen “niet te veel reageren in het 1 april topic”
Lalidan schreef:Nope, twee nachtjes slapen was het toch? Morgen kregen we eerst nog 32 maart?
Giolli schreef:DJZ schreef:1 van de grappen was dat we teammies mochten bekogelen met tomatenBlijven het dan tomaten of mogen we ook kiezen wat we naar wie willen gooien
Ik hoop dan op bloemen en geen stenen.
DJZ schreef:Giolli schreef:
![]()
Naja zat te denken aan wortel schieten.. speciaal als je je in de buitenbak verveeld
DJZ schreef:Giolli schreef:
![]()
Naja zat te denken aan wortel schieten.. speciaal als je je in de buitenbak verveeld
Femke_Tweety schreef:Wortelschieten.
Mijn beelddenkkop ziet dus een kruisboog met wortels als munitie.
Een handboog met wortels als munitie. En een revolver met 6 geraspte miniworteltjes.
Dankjewel...![]()