Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Mondy schreef:Wat zou volgens jou niet geplaatst mogen worden ?
...<knip>...
Begrijp ik dan een beetje waar je op doelt ? Als ik er nog naast zit dan laat het gerust weten ! Jullie gaan zo vlot dat ik probeer eea er tussenuit te vissen.
Iemand die adviseert je kind niet te vaccineren: waarschuwing, tegen overheidsbeleid, post wordt verwijderd. Net zoals iemand die expliciet post over de hoeveelheid sappen die vrijgekomen zijn tijdens een ONS.
Iemand die oproept zonder mondkapje naar het malieveld te gaan om met Viruswaanzin te gaan demonsteren: waarschuwing, tegen Coronabeleid, post wordt verwijderd. Net zoals iemand die een link deelt waar je de laatste James Bond kunt kijken
Op dát niveau heb ik het over. Want, nogmaals, zo modereren jullie ook op seks / illegaal downloaden enz.
Mondy schreef:Maar het demonstreren tegen coronabeleid is toegestaan. En ...Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen dus daar mag je me zeker op verbeteren als het wel zo is... is het dragen van een mondkapje ook niet verplicht.
Dus het verbieden van zo'n bericht zou moeten omdat?
Ik ben het totaal met je eens, als mens, dat ik ook niet kan begrijpen waarom anderen dat zo doen. Maar het is toegestaan.
Het niet vaccineren is voor zover ik weet bij wet ook nog niet verboden ? Of het verstandig is is weer punt 2 maar ook daar komt weer bij kijken dat het dus niet verstandig is maar weer een keuze die men maakt.
MarjanB schreef:Misschien een gekke vraag maar ben je zelf ook niet gewoon eigenaar van je eigen berichten?
LadyMadonna schreef:Echwel schreef:Dus alles ouder dan zeg maar 5 jaar weggooien
Zou dat helpen
Mee lezer, ben ik geen voorstander van. Ik vind het met regelmaat leuk om oude topics van mezelf terug te lezen
Ibbel schreef:Mondy schreef:Maar het demonstreren tegen coronabeleid is toegestaan. En ...Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen dus daar mag je me zeker op verbeteren als het wel zo is... is het dragen van een mondkapje ook niet verplicht.
Dus het verbieden van zo'n bericht zou moeten omdat?
Ik ben het totaal met je eens, als mens, dat ik ook niet kan begrijpen waarom anderen dat zo doen. Maar het is toegestaan.
Het niet vaccineren is voor zover ik weet bij wet ook nog niet verboden ? Of het verstandig is is weer punt 2 maar ook daar komt weer bij kijken dat het dus niet verstandig is maar weer een keuze die men maakt.
Expliciet schrijven over seks is bij mijn weten ook niet verboden![]()
Met andere woorden: je kunt zélf boktbeleid maken, weet je wel
Ibbel schreef:Oh kom op. Een adverteerder is alleen geinteresseerd in hoeveel mensen er gemiddeld dagelijks online zijn, zal 'm worst wezen hoeveel posts er van de 100 miljoen verdwenen zzijn.
Anoniem schreef:Hilarisch als juist mensen die heel lelijke woorden over heel veel anderen gebruiken nu een ontzettende partij roomser dan de paus proberen te zijn. Een nieuwe Boktnaam en een andere foto maakt je géén beter mens hoor.
Tallie1979 schreef:Ok, met het risico om een standje te krijgen ga ik dit plaatsen.
[gebruiker] is degene die voor de ava is geband. Dit omdat zij en [mod] elkaar al tijden in de haren vliegen voor het kreupele paard van [mod], waar volgens een aantal mensen niet bepaald veel aan wordt gedaan. [gebruiker] heeft dus 24 uur de tijd gekregen om de ava aan te passen, maar had nou eenmaal andere dingen te doen, waarna er een ban van 1 week werd opgelegd. Enfin, oliebol happens zullen we maar zeggen.
Dan kennen we allemaal [gebruiker], [gebruiker] en [gebruiker] die op een of andere manier alles kunnen zeggen en doen op bokt, maar waar geen haan naar kraait. "We zijn er mee bezig" [gebruiker] heeft inmiddels al voor de 16e keer Corona, maar gaat wel uit kamperen en staat vervolgens anderen ook nog even de les te lezen. [gebruiker] geeft iedereen medische adviezen zonder medische achtergrond en [gebruiker] zit vrolijk discriminerende opmerkingen te maken.
Geen haan die er naar kraait vanuit het beheer. We zien het allemaal gebeuren, niemand doet er wat aan.
Dan hebben we nog het bidet topic waar [gebruiker] ( die ook overal mee weg lijkt te komen ) even verteld dat haar vriend haar doos leeglebbert. Niet echt SGP/Jeugdjournaal proof. Leuk voor de jonge kinderen op bokt.
Ik durf er geld op in te zetten dat deze post binnen no time is verdwenen, want ook censuur zijn ze goed in, zeker als het een groene aangaat. Ik zie de hulk wel in mijn inbox verschijnen.
Maar kom op, laten we het beestje maar eens bij de naam noemen.
Giolli schreef:Het benoemen kan ook zonder namen van andere bokkers, als je over regels spreekt....
Bijzonder flauw om mensen te benoemen die misschien geen weet hebben van dit topic en zich dus niet kunnen ‘verdedigen.’ Terecht dus dat het verwijderd gaat worden. Ik zou het ook niet leuk vinden als er zo over mij gepraat zou worden in een topic waar ik niet actief in was.
Tallie1979 schreef:En met betrekking tot medisch advies, we hebben het hier over humaan medisch advies van iemand die zelf niet kan aantonen dat zij daarvoor heeft gestudeerd. En je weet vast wel over wie ik het heb
Mondy schreef:Tallie1979 schreef:
Als iemand op je Foeilijst staat, dan krijg je alsnog de topics te zien die zij openen. ( op de voorpagina )
Daarnaast zijn de opmerkingen die zij plaatsen gewoon als quote te lezen.
Je kunt dus soms gewoon niet om iemand heen, hoe graag je het ook zou willen.
Ah dat wist ik niet ! Ik zal eens vragen hoe dat precies zit en of dat aangepast kan worden überhaupt.
Ik kan me dan uiteraard wel heel goed voorstellen hoe vervelend het is als je de quotes voorbij ziet komen maar is dat dan dusdanig veel dat het er vlot voorbij scrollen en focussen op de rest geen optie is ?
KimD schreef:Giolli schreef:Het benoemen kan ook zonder namen van andere bokkers, als je over regels spreekt....
Bijzonder flauw om mensen te benoemen die misschien geen weet hebben van dit topic en zich dus niet kunnen ‘verdedigen.’ Terecht dus dat het verwijderd gaat worden. Ik zou het ook niet leuk vinden als er zo over mij gepraat zou worden in een topic waar ik niet actief in was.
Stuur ze een PB zou ik zeggen!
Tiggs schreef:Tallie1979 schreef:En met betrekking tot medisch advies, we hebben het hier over humaan medisch advies van iemand die zelf niet kan aantonen dat zij daarvoor heeft gestudeerd. En je weet vast wel over wie ik het heb
Je kunt veel zeggen over het VIVA-forum, medische advies is er absoluut een no-go.
Wat mij betreft mag er ook een verbod op juridisch advies komen, want ik zie vaak antwoorden die kant nog wal raken van Bokkers die ook eens iets over een wet gelezen hebben (met uitzondering van Prrr en FloortjeM, die weten waar ze het over hebben, dat wil ik wel even gezegd hebben)