laraxXxemma schreef:Ik heb oprecht niet nagedacht over welke auto
"Doe maar een autotje"
Weet je het zeker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
Amaryllis schreef:chamion schreef:Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
Ja maar.. dan moet er wel een andere coureur in dat pak hoor. Want ik wil geen hapje nemen van Ben Collins hoor (die zat voorheen in dat pak).![]()
Laat me denken.. een coureur waar je wel een hapje mee/van zou willen eten..![]()
*dwaalt af en gaat Google raadplegen*
Amaryllis schreef:chamion schreef:Kan alleen maar beter worden als er een chocolade versie komt van The Stig...
Ja maar.. dan moet er wel een andere coureur in dat pak hoor. Want ik wil geen hapje nemen van Ben Collins hoor (die zat voorheen in dat pak).![]()
Laat me denken.. een coureur waar je wel een hapje mee/van zou willen eten..![]()
*dwaalt af en gaat Google raadplegen*
chamion schreef:Oke, laat ik eens kijken of ik dit topic kan doorgronden..
Mod's laten hier hints vallen? Wij, de gewone spelers, proberen de hints te raden en ondertussen de mods te interviewen, lastig te vallen, te mishandelen, te ontvoeren en alles proberen om het "geheim" van de 1 april grap te doorgronden voor 1 april?