wie zitten er nog op bokt van het eerste uur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Re: wie zitten er nog op bokt van het eerste uur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 11:51

Ook 2003, erg selectief in mijn topics, meestal geen paardgerelateerde meer. Ben al wat jaartjes ´uit de paarden´, maar Bokt blijft trekken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:09

Shirley schreef:
Alleen om mee te lezen ;)

Dat is hun goed recht natuurlijk. Voor zover ik weet heeft idd geen van hen echt veel zin om terug te komen. Iig niet om als een kleuter sorry te moeten zeggen eer ze terug mogen komen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:13

Uiteraard!
Neem het ook niemand kwalijk ;)

En op hangende pootjes terugkeren zou ik zelf ook niet doen, houdt toch geen stand.
Noch Bokt, noch de gebande gebruikers zijn immers veranderd :D

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:15

Uuuhm??

[edit] 2002 dus :')

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:20

Ah ja was maar een idee.
Geen goed idee dus :D

Maar een permanente ban is dus niet permanent.
Maar de deur gaat ook niet automatisch van het slot daarvoor moeten gebande zeuren om terugkomst.
Je kan beter een politicus vermoorden dan een bokt regel overtreden waar je zonder verdediging veroordeeld wordt. :+
Laatst bijgewerkt door bruintje123 op 09-09-16 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:22

Naar wat ik vernomen heb moet er zelfs een vrij uitgebreide argumentatie komen eer ze terug mogen komen. :+

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:24

Dan begrijp ik wel dat ze daarvoor bedanken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:51

Je moet idd een liefdesbrier schrijven dan mag je terugkomen :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 12:54

bruintje123 schreef:
Ah ja was maar een idee.
Geen goed idee dus :D

Maar een permanente ban is dus niet permanent.
Maar de deur gaat ook niet automatisch van het slot daarvoor moeten gebande zeuren om terugkomst.
Je kan beter een politicus vermoorden dan een bokt regel overtreden waar je zonder verdediging veroordeeld wordt. :+

Dit is niet het topic ervoor, en ik mag er niets over zeggen denk ik, maar ik weet uit mijn mod tijd dat ik het als mod BIJZONDER frustrerend vond als gebruikers ronduit zaten te liegen over wat er achter de schermen gebeurde. Dat ze zus of zo niet geschreven hadden ofzo en dat het allemaal REUZE oneerlijk was en ze waren er ZOMAAR afgegooid en hadden NOOIT een idee waarom en jank hier en drein daar.. en op andere fora konden ze lekker hun eigen verhaal vertellen en wij als mod mochten daar verder niet over uitwijden dus je kon de mod keuzes nooit verdedigen. Je mocht de verwijderde berichten niet meer publiceren, geen uitspraken over doen etc... En de zogenaamde gedupeerde was lekker van alles in de rondte aan het ventileren...
Dus ik neem dat 'wij zijn zo sielugh' altijd met een enorme zak zout omdat je nooit helemaal zeker weet wat er gebeurt is.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat altijd zo is hoor, voordat daar weer geemmer over komt... :D

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 13:11

Maar gezien er geen openbare "zittingen" zijn en de eerlijkheid op geen enkele manier gestaafd kan worden is dat natuurlijk iets wat jij kan beweren en vast ook wel zal gebeuren.
Maar het tegendeel zal ook zeker gebeuren.

Je hebt hier een ow te pakken zonder dat je uitleg aan je berichten kan geven.
Dat klopt ook niet.
En dat het beleid hier niet transparant is en ook niet erg Open staat voor suggesties weten we ook al.
Dus in hoeverre we ook zout bij jou bericht moeten pakken Cer is me ook niet duidelijk. :)

Maar erg offtopic.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 13:43

Het is geen democratisch gebeuren, een forum. Er is altijd iemand die bepaalt wat toelaatbaar is.
Dit forum heeft gekozen voor een bepaalde goede sfeer en mag van mij er alles aan doen om iedereen die de sfeer verpest, hoe dan ook, te waarschuwen of te bannen.
Als ik kijk naar fora waar niet of nauwelijks gemodereerd wordt, wordt ik daar echt niet blij van. Blijkbaar hebben sommige mensen bijsturing nodig omdat ze zodra ze anoniem zijn er een potje van maken wat betreft fatsoen.
Andersom ben ik actief geweest op een forum waar topics die uit de hand liepen gewoon werden weggehaald en dat wist men ook, dus gedroeg zich met netjes en dat vond ik een heel fijn forum, al is het soms wel frustrerend dat bepaalde dingen gewoon taboe zijn.

Bokt houdt een mooi midden en ik hoop dat ze zo streng blijven modereren anders ben ik hier gewoon weg. Ik houd niet van ordinaire straattaal en met modder gooien op een forum.
Inmengingen in beslissingen maken dingen echt niet beter. Dan krijg je toch last van vriendjespolitiek en helemaal dat kampen tegenover elkaar gaan staan. Laat het maar lekker achter de schermen plaatsvinden.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 15:25

Kampen horen er ook niet achter de schermen plaats te vinden.
Op andere forums kom ik eigenlijk niet dus hoe het daar geregeld is weet ik niet.
Maar als ik dan van de week lees dat kbk gestalkt wordt via pb en dat dit hier al jaren kan en iemand dan schrijft dat dat op een ander forum dat heel gemakkelijk op te lossen viel. En direct daarop BartBv verdedigend er als de kippen bij is. Hier direct een ex-mod de verdediging in schiet.
Mag ik dan gaan wenkbrauw fronsen over wat er achter de schermen gebeurt?

Maar weer of topic.
Dan komen we bij het slotjes topic uit. Misschien is splisten een idee voordat het hier op slot staat en dat is niet leuk voor ts.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 16:41

Bokt en dus ook de Mods kiezen voor dat beleid dus dan ook niet huilen als het in je nadeel werkt zo nu en dan.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 19:46

Ben ik nou echt de enige die af en toe een donkerbruin vermoeden heeft dat er bokkers zijn met meerdere accounten? Ik bedoel, waar een wil is, is een weg..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:05

Pocca_Locca schreef:
Ben ik nou echt de enige die af en toe een donkerbruin vermoeden heeft dat er bokkers zijn met meerdere accounten? Ik bedoel, waar een wil is, is een weg..

Nee, er ZIJN Bokkers met meerdere accounts, waarvan enkele met toestemming.
Je kunt modden tot je een ons weegt, dat zul je niet kunnen voorkomen.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 22:23

03-03-03 geregistreerd hele poos niet zo actief geweest.. nu weer wat meer.. vooral lezen

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-16 23:21

Pocca_Locca schreef:

Nop. Ik ben geband geweest, en bij elke sa die ik maakte, ookal deed ik het op het werk, binnen 24 uur was het gesnapt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 01:48

Er zijn nog steeds SA's. Ook die niet gevonden worden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 07:50

Ik toch ook al weer 10 jaar... 8-)

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:11

Ayasha schreef:
Er zijn nog steeds SA's. Ook die niet gevonden worden.

Tja...Niet iedereen kan het zonlicht verdragen {:}

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:34

Ik zit hier vanaf 2003 en herinner me al die oude bekende namen wel! Best een hoop veranderd hier inmiddels.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:54

Jester_ schreef:
Pocca_Locca schreef:

Nop. Ik ben geband geweest, en bij elke sa die ik maakte, ookal deed ik het op het werk, binnen 24 uur was het gesnapt

kan dus wel (schaduwaccounts ontdekken), snel zelfs.

zou ook wat zijn als iedereen meerdere accounts heeft.. is er helemaal geen overzicht meer. wel goed dat je toestemming kan krijgen voor schaduwaccount.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:51

Ja, schaduwaccounts, oké... Maar kom op, als je echt wilt, kun je best wel meerdere accounts aanmaken/ beheren, toegestaan of niet...
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurd er met accounts waar al jaaaren geen gebruik meer van word gemaakt?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:55

Blijven gewoon

Soms worden usernamen gewoon aan een ander gegeven , mijn username heb ik nu omdat rebecca_oud al tijden niet online was .

Dus wil je een naam die niet vrij is , gewoon kijken hoelang offline en hoeveel berichten diegene heeft en mod pb sturen :)

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 22:57

Rebecca schreef:
Blijven gewoon

Soms worden usernamen gewoon aan een ander gegeven , mijn username heb ik nu omdat rebecca_oud al tijden niet online was .

Dus wil je een naam die niet vrij is , gewoon kijken hoelang offline en hoeveel berichten diegene heeft en mod pb sturen :)

Aha! Bedankt /3 +:)+