Ik kan je niet persoonlijk, maar dit soort onrecht kan ik echt niet tegen, belachelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Op een ander forum waar ik een blauwe maandag gezeten heb was er een mogelijkheid tot: 'meld deze correspondentie bij het team'. Dan werd de pb(conversatie) gewoon 1 op 1 doorgestuurd naar het team zodat ze het konden bekijken.
Iris82 schreef:Op een ander forum waar ik een blauwe maandag gezeten heb was er een mogelijkheid tot: 'meld deze correspondentie bij het team'. Dan werd de pb(conversatie) gewoon 1 op 1 doorgestuurd naar het team zodat ze het konden bekijken.
Dreetje1983 schreef:Muizenplagen? Dat is toch inherent aan het gezamenlijk leven met dieren danwel het leven op een boerderij?
Wat wij doen met muizen is net als bij onze andere dieren, zorgen voor voldoende voedsel.
We zoeken meestal een voerlocatie uit welke ze eenvoudig kunnen vinden, makkelijk bij kunnen en zich fijn hun buikje vol kunnen eten, al is het voor de muizen de smakelijke rose en blauwe korrels.
Een tevreden muis heb je veelal geen last van.
Citaat:Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers indien dit noodzakelijk geacht wordt. Spam of anderszins ongewenste berichten kan je _hier_ melden.
lonneponne schreef:WoW... Heb ik echt een heel forumgesprek van 9 hele pagina's veroorzaakt? Ik wilde alleen maar helpen. Ik wil niet overkomen als een bedreiger, stalker ect. Ik heb gen het gevoel dat ik moet helpen. Ik heb besloten bepaalde mensen te helpen en help geen nieuwe mensen meer, dus ik bijt niet, andere bokkers hier. Dit gevoel stopt niet. Het dwingt me om door te helpen OF ANDERS.. tja.. Ik haat het echt iedereen lastig te vallen. De geholpen mensen zijn er maar vier.
lonneponne schreef:WoW... Heb ik echt een heel forumgesprek van 9 hele pagina's veroorzaakt? Ik wilde alleen maar helpen. Ik wil niet overkomen als een bedreiger, stalker ect. Ik heb gen het gevoel dat ik moet helpen. Ik heb besloten bepaalde mensen te helpen en help geen nieuwe mensen meer, dus ik bijt niet, andere bokkers hier. Dit gevoel stopt niet. Het dwingt me om door te helpen OF ANDERS.. tja.. Ik haat het echt iedereen lastig te vallen. De geholpen mensen zijn er maar vier.