Lalidan schreef:Twee kanten aan het verhaal, beantwoord dan alsjeblieft 1 vraag: Heeft Sammie een pb gekregen naar aanleiding van haar berichten in dit topic, ja of nee? Gezien Sammie haar kant van het verhaal heeft verteld, lijkt het me dat jullie dat ook kunnen doen. Maar als jullie vast houden aan geen uitleg geven, antwoord dan in elk geval gewoon met 'ja' of 'nee'.
Indien het antwoord 'ja' is, valt er denk ik weinig twee kanten te zien. We zien wat ze hier gepost heeft, wat haar reacties zijn. Daar zie ik niks onfatsoenlijks in, en ook geen ongefundeerde kritiek naar het team. Ik zie wel kritiek naar het team, maar als hier nu mensen op grond van dit topic met pb's aangesproken worden, zit er iets echt heel erg mis.
Gem schreef:Idem, ik zie de kritische, soms scherpe posts van Sam, maar altijd onderbouwd. Daar word je namelijk op geselecteerd als teamlid. Ik lees niets dat niet door de beugel kan, anders was het wel gekwast. Ik ga met Lali mee in de vraagstelling.
Dus Ods om in de sferen van je onderschrift te blijven "ben je een bokker of een jokker" Heeft Sammie een pb gehad of zitten jullie te jokken??
Want ik als ex-teamlid plaatst niet voor niks al maanden niks meer op Bokt en is ook nauwelijks meer op Bokt te vinden. Dit is dan ook een eenmalig terugkeer omdat dit mij écht tegen de borst stuit.