"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 13:08

mvdbijl schreef:
Waar maak je je druk om, vul je toch in dat je niet gaat en klaar?

Bokt maakt een groot deel uit van Horse event, hebben een grote stand, nou laat ze er blij om zijn..

_KiMbErLeY_ schreef:
Hebben we last van de komkommertijd? :+

Sorry maar waar kan je je druk om maken :+ vul het gewoon in en klaar... en voor de mensen die er wel heen gaan kunnen contact met elkaar opnemen...

Moeilijk he, de visie van een ander respecteren....

Maar goed, ben benieuwd naar een post vanuit het team...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:09

Imo wordt het gewoon tijd voor een reactie vanuit beheer/ HE-organisatie op Bokt of noem het maar op. Tussen de gein en diepe ernst door zijn er een aantal suggesties en vragen gedaan over het onderschriftje. Dan kan imo gewoon een reactie op komen.

Mijn keuzemogelijkheid zit er nl. niet bij. Ik wil niks in vullen, maar ik wil ook niet die vraag in knalrode letters zien. LM wil de vraag eigenlijk nooit meer zien.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:11

RianneH schreef:
Zowel de gebruikers die hier constructief in reageren als wij als team steken tijd en moeite in dit topic en het zou fijn zijn als dat gerespecteerd wordt.

Met alle respect: Ik zie hier geeneen teamlid het gesprek aangaan? Welke tijd wordt er in hemelsnaam in dit topic gestoken behalve meelezen en een opmerking te plaatsen?

Een uitleg over het hoe en wat rondom de HE vraag zou al fijn zijn etc....

LadyMadonna

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 13:13

Nouja sammie, de vraag invullen zou ik nog niet eens zo erg vinden, maar dan wil ik er daarna wel vanaf zijn....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:21

LadyMadonna schreef:
Nouja sammie, de vraag invullen zou ik nog niet eens zo erg vinden, maar dan wil ik er daarna wel vanaf zijn....

Dat bedoelde ik dus met dat je 'm daarna nooit meer wil zien. :D

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:23

Winged schreef:
RianneH schreef:
Zowel de gebruikers die hier constructief in reageren als wij als team steken tijd en moeite in dit topic en het zou fijn zijn als dat gerespecteerd wordt.

Met alle respect: Ik zie hier geeneen teamlid het gesprek aangaan? Welke tijd wordt er in hemelsnaam in dit topic gestoken behalve meelezen en een opmerking te plaatsen?

Een uitleg over het hoe en wat rondom de HE vraag zou al fijn zijn etc....

Ik heb helaas geen kant en klaar antwoord want ik ga niet over het knopje. Ik ben het er mee eens dat het wel tijd wordt dat er een antwoord komt, maar helaas kan ik dat nu nog niet geven. Had misschien de juiste mensen eerder aan hun jasje moeten trekken, excuus dat het wat lang duurt.

De vraag rondom HE was in mijn ogen al een aantal keer beantwoord door verschillende gebruikers, of ik heb iets gemist wat nog niet beantwoord was?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:32

Gebruikers zijn IMO geen woord vanuit Bokt zelf.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:34

Winged schreef:
Gebruikers zijn IMO geen woord vanuit Bokt zelf.

En daarbij weet ik ook nog steeds niet wat er nu met de gegevens gedaan wordt :) en wat jullie belang als bokt nu is. Is het gewoon een leuke gadget of zit er commercieel belang aan? :o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:37

Uhm.. meiden..
ik zie hier echt 20x de opmerking ''waarom wordt HE wel zo gepromoot en ek,wk, chio, indoor brabant, enz niet?''

jullie schijnen te vergeten dat bokt al jaren samen werkt met HE, en niet met ek, wk, chio, indoor waardanook, enz..
Als jij ergens aan mee hebt gewerkt en je tijd en energie in steekt wil je dit ook wel trots aan mensen laten zien toch?
plus, deze optie is er gewoon vanuit bokt, aan zijn gebruikers, zodat ze kunnen zien wie ze kunnen meeten, aangezien er gewoon veel bokkers wel gaan.
Tja, dat er sommige niet gaan, dat kan, maar vul dat dan gewoon in en dan is het toch klaar?

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:38

Bart is degene die over de knopjes gaat. Ik kan jullie inhoudelijk niks melden, maar wel dat Bart op dit moment ermee bezig is en jullie een terugkoppeling zal geven. Ik weet niet precies wanneer, techniek doet niet altijd wat we willen. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:39

Jessica schreef:
Bart is degene die over de knopjes gaat. Ik kan jullie inhoudelijk niks melden, maar wel dat Bart op dit moment ermee bezig is en jullie een terugkoppeling zal geven. Ik weet niet precies wanneer, techniek doet niet altijd wat we willen. :)

Knopjes is 1 ding, maar in jouw functie kun jij ons vast wel wat vertellen over alle redenen en wat er nou met die gegevens wordt gedaan?

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:42

De gegevens worden niet verzameld of geanalyseerd of zo. Het is enkel bedoeld voor gebruikers om te weten wie wanneer gaat zodat gebruikers met elkaar kunnen afspreken. Verder gebeurt er niks mee.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:04

Ik dacht dat ik die functie vorig jaar al had aangepast, maar schijnbaar is dat alleen in mijn hoofd gebeurd O:)

De bedoeling is dat:
- Je een paar weken voor HE de vraag ziet of je naar HE gaat
- Als je daar invult dat je gaat dan blijf je zien wie er nog meer gaan
- Als je invult dat je niet gaat dan zie je de vraag niet meer en zie je niet dat andere mensen wel gaan

Bij dat laatste ging het schijnbaar mis. Met een beetje geluk is dat nu opgelost? Net getest en bij mij verdwijnen die zaken als ik hier: http://www.bokt.nl/tools/eventinfo.php
invul dat ik niet ga. Als jullie iets anders zien dan hoor ik het graag.

Bokt werkt inderdaad samen met Horse Event. We zijn mediapartner, hebben daarom een stand op HE (met, naar mijn idee, ieder jaar een erg leuk programma) en in ruil daarvoor geven we aandacht aan HE op de site. Leuk evenement met inderdaad een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.

Overigens is kritiek op dit soort features of op Bokt helemaal prima, graag zelfs. Maar dan wel op een constructieve manier. Dat zorgt er ook voor dat wij met wat meer plezier op zoek gaan naar oplossingen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:07

Bedankt bart!
Ik zie het er nu bij niemand meer onderstaan!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:08

Thanks Bart.

even een vraag vanaf mijn kant: Waarom kom jij met community-antwoorden terwijl Jessica eigenlijk is aangenomen als community-bokker? Ik kan mij herinneren dat Eline meer in beeld was met zulke zaken en jij je meer bezig hield met de technische kant?

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:19

De knop werkt nu idd :) Scheelt een hoop!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:23

Fijn dat het nu werkt :j

@Winged; dit was vooral een technisch ding. De 'waarom HE vraag' is iets dat ik ergens in de voorgaande 8 pagina's toevallig tegenkwam en leek me nuttig om dat nog een keer te bevestigen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:28

Bellatrix schreef:
knollentuin schreef:
Ik ben 3 x in Deurne geweest en heb het daar best maar m'n zin gehad, de laatste keer op Ermelo vond ik vreselijk, te druk, slecht geluid, ringen overstemden elkaar en de oversteek naar het eetgedeelte was drama, plus de prijzen van t eten en drinken idd, ik hoef en ga er voorlopig niet weer heen

Dat was de eerste keer op nieuw terrein...dus logisch dat het niet gelijk soepeltjes verloopt...achteraf zijn er genoeg punten geweest waar ze aan moesten werken en ik ben heel benieuwd hoe het dit jaar gaat.

Op zich is dat best raar aangezien daar gewoon heel vaak evenementen georganiseerd worden.
Dan zou je juist verwachten dat het goed gaat.
De wc's waren idd echt een drama vorig jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:33

Bart bedankt, ,ik nie meer gestalkt word door wie wel gaat ^_^

Vond het als niet echt meer paarden mens ook altijd een erger punt :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:54

BartVB schreef:
een relatief hoge toegangsprijs, maar daardoor ook minder verborgen kosten en minder commercie. Een evenement organiseren is nu eenmaal een dure aangelegenheid.

Ze hoeven van mij geen verlies te draaien, maar ik vind 'minder verborgen kosten' niet echt rijmen met hoge toegangsprijs plus daarnaast een parkeerkaart van 5 euro per auto plus daarnaast nog een 50ct per wc-bezoek waarbij de wc-rollen halverwege de middag je om voeten rolden in een niet al te schone toilet waar je eerst tien minuten voor in de rij mocht staan. Oké, je kon nog een wc-abbo krijgen. Even snel rekenen was dat alleen aantrekkelijk voor hoog zwangeren en -bejaarden of iemand met een ernstig blaasprobleem. Plus de kosten voor het eten en drinken rijzen al jaren de pan uit.

Geen verborgen kosten is je betaalt dát en daar zit alles in. Dus toegang, parkeren én toilet. :)

Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:00

Mee eens dat het een hoge toegangsprijs is. En we hebben de punten die jij noemt Sammie, vorig jaar van meerdere gebruikers gehoord. Alles is teruggekoppeld aan de organisatie. Dit jaar is het toiletbezoek in elk geval gewoon gratis.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:05

__Sannne schreef:
Aleeneh schreef:
Het frustrerendste aan de HE-meldingen is dat de kleur zo lijkt op de melding dat een bericht van de TS is. Ik lees dus continue die berichten aandachtig omdat ik denk dat ze van de TS zijn, en dan zijn ze dat toch niet. Superirritant.

Maar het staat aan de andere kant... toch? Of ben ik nou gek?

Op je mobiel (of in ieder geval de mijne) staat het onder de gebruikersnamen.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:13

Ja hoor ook hier is het weg, thnx Bart +:)+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:26

Volgens mij staan de wc en parkeerkosten los van het hele evenement en zijn dat gewoon prijzen die de Knhs in rekening brengt..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:30

Nee, hoor parkeerkaarten zijn al weer een aantal jaar in omloop. Ook op het vorige terrein. Het is wel hun centrum, maar volgens mij huurt de organisatie van HE het oid. En dat van de wc ook niet :D Waren gewoon van die grote huurgevallen. Voorheen was het (dacht ik) wel gratis. Vorig jaar was er op bokt al commentaar op het betalen ervan, toen had je op vrijdag binnen in het gebouw nog een 'gratis' wc, dat werd op bokt gezet en prompt op zaterdag zaten er daar ook twee dames om ff het geld te innen. :+