Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:33

In een topic waar een paard van een bokker was nagetekend

Citaat:
vind het paard op de tekening mooier :x

Subtiel van mezelf, ik reageerde ook wel heel veel op tekeningen in het begin zie ik nu :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:37

Ik heb echt even plat gelegen om jouw posts, Pernilla _O- :') beste tot nu toe! :')

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:37

Mooie actie Pernilla! :')

Dit topic is echt niet goed voor me, ik ben al mijn oude berichten aan het doorlezen. Dramatisch. Als jonge puber had ik gewoon geen berichten op internet moeten posten. :')

Meer mensen met dit probleem? :P

(Zelfs mijn smiley-gehalte neemt weer toe na het teruglezen van mijn oude berichtjes, wow. :+ )

Anoniem

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:45

Oef, dat was even een pijnlijk momentje om m'n oude posts terug te lezen :') Schaam me diep _O- Maar deze wil ik jullie niet onthouden, over het afspuiten van de benen met koud water na het rijden :')

eefj33 schreef:
ik heb een tijdje geleden GEHOORD dat als je gelijk na het rijden gaat afspuiten met koud water, je paard dan dood neervalt van een hartstilstand ;( ;( of t waar is, geen idee maar ik ga t in iedergeval NOOIT proberen!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:47

Haha eefje dat is toch best schattig :')

Erg vermakelijk topic. Vind het bijna jammer dat ik geen rel penny was!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:17

Ik lig dubbel om dit topic. Ik ben eigenlijk altijd vrij normaal geweest in reacties en postst. Wat tikfouten, soms een wat warrig verhaal,

Maar deze post kwam ik ook tegen ahum :+ 8)7 :o? Geen idee waarom deze ertussen staat. Wel in een topic van oude verzorgster en inmiddels leasekind van me. Maar toch. Heel ernstig zeker voor een ruim 30 plusser. En ook niet waarom ik weer terug zou zijn. Lijkt er zowat op alsof iemand anders deze getypd heeft :=

Citaat:
JE ANDERE SKATJE NIET, ANDERS WORDT IE JALOERS.

zIE JE SNEL WEL WEER.

yES i AM BACK

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:20

Wat een hilarisch topic! Ik ben ook aan het terugkijken en vind op de eerste pagina van mijn posts al deze. :')

_Denise_ schreef:
Meid, gewoon niks van aantrekken, juist mooie lengte! ik ben nu nog maar 1.62 en ik word max. 1.70/1.72! daar ben ik niet blij mee.. ik ben altijd een klein opdondertje Y;(

FYI, ik ben 10 jaar verder en niet voorbij de 1.63 gekomen. :+

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:23

Veel denk ik :')
Wat ik nog weet is dat ik ooit een topic had geopend over met de vraag dat ik een onderbroek had gekocht en twijfelde om die terug te brengen of heet te wassen, zodat die zou krimpen.
Lees nooit mijn topics terug, zeg soms te gauw iets, waar ik mij later niet meer in herken of weer van mening ben veranderd. Wel jammer dat je je bokt account niet gewoon kunt verwijderen.
Bij andere fora kan dat wel, dan blijft wel alles gewoon staan, maar ipv je gebruikersnaam komt er gewoon een nummer te staan.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:35

Ik weet nog dat ik vaak reageerde in topics waar mensen konden vragen hoeveel ze voor hun paard of tekening oid konden vragen, alsof ik daar verstand van had. :o

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:38

Iris82 schreef:
Iris82 schreef:
Ik vind het gewoon een beetje bespottelijk hoe setjesgeil sommige mensen hier reageren. :)

Of je dr nou 4 of 40 hebt, het doel en idee is hetzelfde hoor. :)

Vroegah was het helemaal hip om heel veel setjes te hebben en daar iedere week een topic over te openen. Nooit begrepen. :+

Setjesgeil :').

ElineR schreef:
hou van Ponyparkcity. Al is het best zielig :3 maar ik kan gewoon niet meer wegblijven. Tommy is de liefste, hij is al zo oud en sommigen houden daar gewoon geen rekening mee..
Maar ik rij niet meer vanaf mn 11e ofzo want ik vind mezelf te groot en ik geef ze een weekendje rust :p

Pennyyyyy _O-.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:44

Biebz schreef:
Citaat:
egt lol diej fillum
kussiesj sasj en biertje:P

Vreselijk ik stop |(

Deze is zo erg dat ik het bijna nep vond dus ik heb het opgezocht, en hij is echt. Geweldig. _/-\o_ _O- _O-

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:45

Sommige 'oude' topics zijn echt geniaal! :') Vooral die over die brand in die kippenschuur _O-

Laatst zat ik toevallig te kijken naar mijn allereerst post en die ging over een Join Up. Ja, ook ik na het lezen van de Heartland-boeken moest en zou een topic over Join Up plaatsen. Alsof er niet al genoeg topics daar over waren? >;)

Net alsof doen of ik er super veel verstand van had en dat ik het zou gaan uitproberen of dat m'n vriendin het ging uitproberen, we hadden nota bene niet eens paarden op dat moment. Maar goed na heel wat mensen die het afraadden om het te doen, toch maar besloten me er bij neer te leggen. Het topic in kwestie: Nicole21 @ [OPG] Join-Up

Het leuke is nu, een maand later opende iemand anders een soort gelijk topic en moest ik natuurlijk even een zelfde reactie plaatsen als die ik in mijn topic kreeg. Waar ik me dood aan erger in mijn oude posts zijn de enters. Hoeveel enters kan je gebruiken?!

Citaat:
Een join-up is denk ik niet zo'n goed idee.
Je moet weten waar je mee bezig bent.
Je moet het ook zeker weten.
En je moet het ook echt goed kunnen,
of met een professional erbij.
Ik zou het persoonlijk niet doen ! ;)

Oh ja, en nog een super grappig verhaal wat totaal niet grappig was.. :\. Evenals al m'n liefdesproblemen destijds :+..

Citaat:
Vandaag nog tijdens Economie proefwerk.
Een jongen uit men klas kon zich niet concentreren (normaal schreeuwt ie altijd door de klas),
Kijkt ie naar buiten zegt hij :
hee die twee eenden rennen achter elkaar aan.
het kwam er zo dom uit dat de hele klas moest lachen.
Het klint onnozel en niet grappig.
Maar dat was het zeker wel. :+
Laatst bijgewerkt door Nicole21 op 07-01-16 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:49

Anoniem schreef:
Pas geleden. Ik wilde me weer melden in een topic waar ik een lange tijd in heb gezeten. Had m'n naam veranderd dus wilde even van de gelegenheid gebruik maken om me voor te doen als 11-jarige Penny. Het is dus niet echt maar wel een van de meest beschamende dingen die ik ooit hier geschreven heb, haha.

Pernilla @ [HK] Kedeng Kedengers struggelen door naar #2 oeh oeh

Oja, m'n onderschrift was toen 'I LOVE PAARDEN EN PONY,S :# :# :# /3 /3 /3' voor het beste effect. :+

:') _O-

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 00:50

Lian schreef:
Cinderella schreef:
Pfff. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen :'). Ik kwam op bokt als vervelende puber. Ik begon als laila_lover (do i need to say more?) waar ik zelfs een betweter topic tegenkwam speciaal voor mij opgericht. Flink wat ruzies en OW's en een paar bannetjes toen gekregen.
Daarna veranderde ik het in _lies_ (geloof ik) en was ik vooral aan het rellen in HK topics. Nieuwe mensen die in MIJN topics wilden?!?! What?!?!
Anyway, mijn meest beschamende posts zijn postst van 2006 tot en met 2010 denk ik _O-

Ik was net nog eens mijn oude berichten aan het doorlezen en ik kwam je toevallig tegen in een HK-topic waar ik in zat in 2008. De naam Cinderella kwam me al niet bekend voor, _lies_ wel! Deed me herinneren hoe vreselijk lelijk ik deed als iets me niet aanstond haha. Mijn excuses voor het feit dat ik heb getracht je weg te pesten uit 'mijn' topic :(:)

_O- de snelste wint! Als jij me niet voorgeweest was, was het waarschijnlijk andersom wel gebeurd. Muwahahah. Puberaal :').

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:01

Ik had ooit gepost dat ik dacht dat mijn leasepaard onlongeerbaar was terwijl ik gewoon een stomme 12 jarige nh geobsedeerde penny was die haar paard over zich heen liet lopen :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:36

Oh gosh, ik zit echt zo hard te lachen in mijn eentje om de posts hier :') Geweldig _O-
Ik heb zelf echt heel veel gereld en meerdere malen een ban gehad, ik ging vaak ook rellen om het rellen := Maar dat is allemaal verwijderd, jammer haha. Ga toch even terugzoeken wat ik nog vind, mijn echte eerste berichten waren eigenlijk best oké.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:42

Oh mijn god :') Dit plaatste betweterige 14-jarige Hilde over de eerste pony die ik mocht verzorgen:
Citaat:
Wat ik zag was in mijn ogen best lachwekkend. De pony was helemaal niet schrikkerig en bang, alleen maar heel erg dominant! Deze pony had nooit geleerd wat 'een baas hebben' betekende! De eigenaar zei nog 'Zie je hoe schrikkerig?'. Ik vertelde de beste man natuurlijk dat deze pony gewoon dominant is. Half in paniek (grapje) vroeg hij of er wat tegen te doen was. 'Ja, natuurlijk! Longeren, aandacht in de pony steken, enzovoort!'. En wat hadden ze me ineens nodig. Na heel veel paardenkennis te hebben uitgewisseld, bleek ik best wel geschikt.

Dus iemand waarschuwde me:
Citaat:
Wel opletten dat je niet ergens aan begint waar je zelf niet genoeg ervaring voor hebt, dominantie kan lelijk uitpakken, en ook longeren ed. zijn een kunst. Durf op tijd begeleiding zoeken als het nodig is!

Waarop ik reageerde:
Citaat:
als ik hulp nodig heb, zal ik dat zeker doen. dankje voor je wijze raad. ik ben van mezelf vrij terughoudend met dat soort dingen; als ik iets niet zeker weet, eerst vragenvragenvragen. en als er iemand alles wil weten ben ik het xd

Een week later ben ik daar weggestuurd omdat ik met een vriendinnetje achter de pony aanzat met een longeerzweep want hij moest vrijspringen |o :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:45

In een topic 'hoe zou jij je kind nooit noemen':

Citaat:
Dreamer, Fillietje en Diskjockey (het beroep van zijn vader) zijn namen van mensen die ik ken. Verschrikkelijk!
Maar er zijn zo veel verschillende verschrikkelijke namen!

Ik heb deze mensen nooit gekend :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:46

Haha Hilde die eerste post heeft wel wat kenmerken van een penny weg ja :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:48

Citaat:
Othello is misschien maar een lievelingspaard van de manege maar hij betekend
heel veel voor me. Hij heeft me in moeilijke tijden erdoorheen geholpen op
zijn manier. Niet veel mensen hebben hier begrip voor maar ik hoop jullie wel. }:0

Schattig :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:49

Ik ga echt stuk in dit topic _O-

Ik ben pas na het ergste van mijn pubertijd lid van Bokt geworden, dus niet echt beschamende posts. Waar ik voor Bokt wel altijd op zat was Netlog en Quizlet, daar zullen vast nog wel pareltjes van mij tussen staan :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 01:59

Marrjjollein schreef:
Marrjjollein schreef:
Eigelijk vind ik dit niet kunnen...
Dit is een site voor paardenliefhebbers, niet voor
slachtflimpjes en alleen het woord SLACHT al. Echte
dieren en paardenliefhebbers zouden dat gewoon
te erg vinden. Ik vind dit té erg voor woorden.
Ook al mag ik dit eigelijk niet versturen, ik MOET!
Dit kan echt niet. |(

Mijn eerste post op Bokt. Vooral heel leuk dat iemand daarna reageert dat mijn post onnodig is en kinderachtig, ik was ook 12... Inmiddels is mijn mening wel anders :')

Ah maar dit is gewoon onwijs schattig <3

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 02:05

Geniaal topic :')
Zal morgen mijn prachtige post plaatsen, zal vast de grootste onzin zijn :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 02:07

Liesje1611 schreef:
Oei, dat zou ik zeker niet doen..
Als ik kijk naar mijn ervaringen met maneges en manegepaarden.. Nee, mijn paard zou NOOIT in een manegeles terecht mogen komen. Echt, onderschat het niet hoe er dan op je pony gereden gaat worden..

Niet op elke manege natuurlijk, maar velen wel!

Kan me niet herinneren dat ik ooit een paard heb gehad. Morgen toch nog ns navragen. :')

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 02:10

JenW schreef:
nateral horsemanchip gaan doen ;) helpt vaak ;)

Heb me nooit zover ik weet verdiept in natural horsemanship haha! Of ik moet iets niet van mezelf weten.. :')