Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:47

Snorlex schreef:
Het is natuurlijk niet de bedoeling om het HK-topic zomaar binnen te vallen.
Het plaatsen van de link naar dit topic was afdoende geweest (in het kader van openheid).

Heb je ook wel gelijk in. Helaas dacht mijn karakter daar anders over.

Edit
Heb het topic inmiddels ook ontstipt. Als ze erop willen reageren weten ze ons nu te vinden.
Laatst bijgewerkt door Gnome op 23-08-15 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:49

Het persoonlijk bespreken van bokkers in een HK topic, omdat je denkt dat ze daar nooit kijken, is natuurlijk niet heel handig en behoorlijk achterbaks.
Ik kan me dan best voorstellen dat mensen zich dan willen verdedigen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:49

Snorlex schreef:
Het plaatsen van de link naar dit topic was afdoende geweest (in het kader van openheid).

Daarom heb ik de link naar dit topic er ook bij gezet. Wilde alleen nog even kwijt dat wat zij daar doen net zo naar is als waar zij anderen van betichten :).

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:50

Ingedebruijn: :')
Misschien moet je je karakter dan af en toe even terugfluiten :))
(=sarcasme, neem het vooral niet te serieus ;) )

Nogmaals: sta er toch boven en laat je niet meeslepen in het gebekvecht. Zo zonde van de energie en de sfeer.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:51

Amanda schreef:
Ingedebruijn: :')
Misschien moet je je karakter dan af en toe even terugfluiten :))
(=sarcasme, neem het vooral niet te serieus ;) )

Nogmaals: sta er toch boven en laat je niet meeslepen in het gebekvecht. Zo zonde van de energie en de sfeer.

Hihi dat hoor ik vaker. Heb ook ontstipt. Zegje gedaan dus heeft verder ook geen nut om daar te blijven hangen.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:52

ingedebruijn schreef:
Snorlex schreef:

Heb je ook wel gelijk in. Helaas dacht mijn karakter daar anders over.

Edit
Heb het topic inmiddels ook ontstipt. Als ze erop willen reageren weten ze ons nu te vinden.

Snap ik hoor! Een stukje begeleidend schrijven bij het posten van een link moet kunnen :D
Maar die discussie is meer voor dit topic (aangezien het gros van dat HK-topic niet meedoet met op de man spelen).

thembi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:53

Ga je even 4 paarden verzorgen en 2 daarvan rijden is er weer van alles gebeurd, ben toch blij dat ik een leven heb buiten bokt... :D :+ misschien een aanrader voor de BB-ers

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:53

Absoluut met je eens Snorlex :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:54

Snorlex schreef:

En jij denkt dat de bokker die het meest online is dat topic nog niet gezien had?
Daar andere bokkers bespreken maar niet even reageren in hun eigen topic zegt genoeg.
Ook het niet willen inzien dat de opmerkingen allemaal een kern van waarheid hebben.
Jammer, zo kom je niet verder in de sport. Dat kan alleen als mensen inzien dat er verbeterd moet worden.
Ik had dat echt anders van deze personen verwacht, echt. Jammer zeg.

geerke

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:55

ik heb echt geen idee over welk HK topic dit gaat...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:56

Bruintje: het is volgens mij niet de bedoeling om de hele lijst aan rijtechnische tips in een FZ topic te herhalen. Daar was het RIJ-ITP voor, het staat er vol mee ;)
Als ze er iets mee willen doen, weten ze het echt wel te vinden. Laten we dit topic dan vooral ontopic houden om te voorkomen dat ook hier een slotje op komt.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:57

bruintje123 schreef:
Snorlex schreef:

En jij denkt dat de bokker die het meest online is dat topic nog niet gezien had?
Daar andere bokkers bespreken maar niet even reageren in hun eigen topic zegt genoeg.
Ook het niet willen inzien dat de opmerkingen allemaal een kern van waarheid hebben.
Jammer, zo kom je niet verder in de sport. Dat kan alleen als mensen inzien dat er verbeterd moet worden.

Heel eerlijk? Ik niet. Het is namelijk in eerdere topics ook al benoemd alleen waren er toen 'redenen' voor die in het huidige topic niet als reden aangevoerd konden worden. Daarom bleef het stil en kwam er uiteindelijk een slot.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:57

Moderatoropmerking:
Dames, houden we het gezellig? Het is niet nodig om elkaar af te branden.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:58

Cayenne schreef:
Het persoonlijk bespreken van bokkers in een HK topic, omdat je denkt dat ze daar nooit kijken, is natuurlijk niet heel handig en behoorlijk achterbaks.
Ik kan me dan best voorstellen dat mensen zich dan willen verdedigen.

Dit dus. Dan maar een keer wat minder chique. :o

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:59

Precies de reden van mijn TEM in het andere topic Muurp. Dat helpt natuurlijk niet mee in deze situatie .

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:59

Amanda schreef:
Bruintje: het is volgens mij niet de bedoeling om de hele lijst aan rijtechnische tips in een FZ topic te herhalen. Daar was het RIJ-ITP voor, het staat er vol mee ;)
Als ze er iets mee willen doen, weten ze het echt wel te vinden. Laten we dit topic dan vooral ontopic houden om te voorkomen dat ook hier een slotje op komt.

Doe ik dat dan? :)

Ik had gewoon echt niet van hun verwacht dat ze andere in een HK topic zouden bespreken en het in hun eigen topic af zouden laten weten.
Ik had ze hoger in het vaandel staan.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:02

bruintje123 schreef:
Snorlex schreef:

Volgens mij snap je de post niet helemaal? :)
Ik heb getemt op het HK-topic omdat ik het niet vind kunnen dat "achter de schermen" zo wordt gesproken.

Het plaatsen van de link naar dit topic in het HK-topic vind ik juist (dan kunnen we er hier wellicht over discussiëren, iig zijn we open over hetgeen hier wordt besproken).
Maar het is niet de bedoeling verder in het HK-topic te posten aangezien het gros van de posters daar niets te maken hebben met "op de man" spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:03

Mwah heb weleens gevraagd om een slot , krijg je echt niet zomaar.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:03

Precies we hebben onszelf verdedigd, topic is geplaatst dus nu weer hier verder zou ik zeggen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:05

Ik heb enkel goed bedoelde tips gegeven.
Als je niet open staat voor commentaar open dan geen topics.
Wat ieder doet moet hij of zij zelf weten...

Ik vind het jammer dat het betreffende topic dicht is. Want er zitten ook tips bij waar leken veel aan hadden.
De discussie ging eigenlijk erg netjes zonder te veel steken onder water.
Het ge-papegaai was enigzins ook logisch gezien er geen (onderbouwde) reacties kwamen van de ts.

Het valt mij vaker op dat mensen een topic openen... feedback krijgen... daar óf vol tegen in gaan óf negeren en vervolgens niet meer reageerd.
Jammer...
Maar das mijn mening.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:06

Snorlex schreef:
Volgens mij snap je de post niet helemaal? :)
Ik heb getemt op het HK-topic omdat ik het niet vind kunnen dat "achter de schermen" zo wordt gesproken.

Het plaatsen van de link naar dit topic in het HK-topic vind ik juist (dan kunnen we er hier wellicht over discussiëren, iig zijn we open over hetgeen hier wordt besproken).
Maar het is niet de bedoeling verder in het HK-topic te posten aangezien het gros van de posters daar niets te maken hebben met "op de man" spelen.

Ik denk juist dat je mij niet begreep en dat ik onduidelijk ben geweest

Ik ben het totaal met je eens. Maar ik denk dat een bokker die normaal elk bericht zo ongeveer leest op bokt, dit topic ook echt wel gezien heeft.
Maar ook dit topic bewust negeert.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:07

Ik ben toch wel erg benieuwd naar de argumentatie van de Mod die het gewraakte topic op slot gezet heeft. Met twee maten meten daar houden we niet van.

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:09

Als je een topic opent, weet je dat je commentaar/tips kunt verwachten. Natuurlijk hoop je ook op leuke reacties, maar er is altijd wel iemand met commentaar/tips. Maar daar kun je toch ook wel normaal op reageren? Als ik een topic open 'verwacht' ik vaak ook wel tips, en dan vind ik het ook leuk om daar van te leren, als het goed onderbouwt is.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:09

bruintje123 schreef:
Ik denk juist dat je mij niet begreep en dat ik onduidelijk ben geweest

Ik ben het totaal met je eens. Maar ik denk dat een bokker die normaal elk bericht zo ongeveer leest op bokt, dit topic ook echt wel gezien heeft.
Maar ook dit topic bewust negeert.

:)*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:10

Jannepauli schreef:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar de argumentatie van de Mod die het gewraakte topic op slot gezet heeft. Met twee maten meten daar houden we niet van.

Daar wachten we nu op inderdaad. Hoop dat daarin ook wat discussie mogelijk is straks zodat we dit 'gevoel' weg kunnen krijgen.