peach2001 schreef:zonder naam want benadrukken dat in het algemeen en niet persoonsgericht schreef:Het heeft het nieuws niet gehaald omdat niemand de pers heeft ingelicht.
en de mod die dan vervolgens het topic sluit kon niet lezen en nadenken en de (nieuws/informatieve/waarschuwings)waarde van het bericht inschatten?!
als wij bokkers dan toch alles zelf moeten doen hebben we ook geen modjes nodig denk ik zomaar.
het is blijkbaar, zo maak ik het eruit op, onze taak om nieuws op bokt aan te leveren en de taak van de nieuwsredactie om het nieuws buiten bokt te zoeken? Zet dat dan ergens duidelijk leesbaar neer zodat wij dat ook weten..
Volgens mij klopt daar helemaal niets van. Bokt gaat niet zelf op zoek naar nieuws maar haalt nieuws uit de media. Als de media van niets weten, hoe kan bokt het dan weten?
Het bericht van ts vond ik nu niet direct nieuwswaarde denk ik zo. Daarvoor moet er toch echt veel meer achtergrondinfo worden opgezocht. Bokt is geen journalistiek forum maar een paardenforum.