Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Zou je het dan ook vervelend vinden als er een stukje in de BBB kwam met de vraag om hier wat bewuster van te zijn? Een fijn te lezen bokt is toch voor iedereen makkelijk?
Pantykous schreef:Denk je echt dat er mensen zijn die me ipv m'n of mijn niet kunnen? Het enkele foutje daargelaten natuurlijk. Dat mensen niet veranderen is niet waar want er zijn er genoeg die daar dus wel van leren.
Ik begrijp niet waarom het tijdens de msn tijd wel kon, en nu ineens niet meer. Dat vind ik wel verrassend, blijkbaar ben ik ook prehistorisch
Edit, moet wel m'n best doen om niet ontzettend vervelend over te komen, maar die eerste vraag was wel oprecht
Pantykous schreef:Denk je echt dat er mensen zijn die me ipv m'n of mijn niet kunnen? Het enkele foutje daargelaten natuurlijk. Dat mensen niet veranderen is niet waar want er zijn er genoeg die daar dus wel van leren.
Edit, moet wel m'n best doen om niet ontzettend vervelend over te komen, maar die eerste vraag was wel oprecht
Pantykous schreef:Ik zal de laatste zijn die zegt dat ik nooit een fout maak. Zal 'm deze keer laten staan voordat ik weer op m'n kloten krijg
Nou ja, duidelijk dus. Heeft zo'n topic toch nog nut, in ieder geval voor mij.
Blue_flower schreef:ff is inderdaad spreektaal, maar vaak gebruikt om snel korte berichten te typen. Dat heeft in mijn ogen niets met grammatica te maken, maar dus wel met luiheid / snel willen zijn.
Dat is in mijn ogen nog steeds een groot verschil met me en mijn. Dat mensen me en mijn fout doen door dialecten, kan ik ook inkomen. Maar ff heeft volgens mij niets met een dialect te maken.
Maar vind het fijn dat je in je reacties inmiddels wat veranderd bent van houding.
Sizzle schreef:en daar heeft die man gelijk in gehad, want je hebt ook nog zoiets als externe correspondentie. Hoe dom kom je over als bedrijf als manager Pietje een offerte de deur uit doet bomvol met schrijffouten....Grote kans dat die order naar een ander gaat want als ze niet eens kunnen schrijven, dan zal hun uitvoering ook niet foutloos zijn.Haha Daniquw, ja precies dat![]()
Shadow, ik moet mijzelf ook erg corrigeren daar hoor. Ik spreek namelijk in mijn dagelijks leven enkel Engels of Duits. Nederlands spreek ik slechts thuis met familie. Dan heb ik ook snel de neiging om mijn paard in de Dehnung te schicken
NatasjavE schreef:In het dagelijks leven heb je daar minder last van als op bokt.
Dat ligt aan de bekrompenheid van je omgeving.
Mijn broer is er wel eens om ontslagen terwijl zijn prestatie niet in het geding geweest is. Zijn directe baas was juist heel blij met hem, maar toen de hogere baas dit feitje via via te horen kreeg heeft hij het contract niet verlengt omdat hij letterlijk zei: ik wil geen mensen in mijn bedrijf die te dom zijn om te schrijven.
ariannexrich schreef:Hun doen? Mijn god, ik krijg hier een lichte hartaanval. ZIJ DOEN.Pffff waar zeiken mensen tenwoordig allemaal over? Al over 1 typfoutje. Man man man hun doen het toch ook niet expresIk maak soms ook weleens een typfout en heb soms nog moeite met heb of hebt, nou en?
Laat iedereen in zijn waarde!
farahdiba46 schreef:en daar heeft die man gelijk in gehad, want je hebt ook nog zoiets als externe correspondentie. Hoe dom kom je over als bedrijf als manager Pietje een offerte de deur uit doet bomvol met schrijffouten....Grote kans dat die order naar een ander gaat want als ze niet eens kunnen schrijven, dan zal hun uitvoering ook niet foutloos zijn.
Zo werkt het gewoon
Cinnepin schreef:Ik vind het ook raar.
Maar ik doe meestal mn ipv mijn, mag dat wel?
SindyKaya schreef:Ik durf hier haast niet te typen omdat ik bang ben voor een typfout