quartel schreef:Kijk.....ik hoef geen toiletpapier te kopen deze week......smile
Ben jij dan een viespeuk, of ga je iets 'inhouden'?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:Kentaro schreef:Weten jullie wat een banketstaaf 1 april grap is?!?!?? Als de grafsteen van je schoonmoeder op je valt en je het loodje legt bij haar graf.......
(nee zoiets verzin ik niet, maar was net op het nieuws, een man uit Amerika)
(dus quartel, pas maar goed op met wat je allemaal over je schoonmoeder zegt, want wraak kan zoet zijn......)
*proest*.....zou best banketstaaf zijn, zo kom je er echt nooit meer van af namelijk.
Daar zeg je wat elenaMM77.
Bij mijn dochter op de basis school hadden ze bedacht dat ouders maar toilet diensten moesten gaan draaien omdat de kinderen niet netjes hadden leren plassen.
Hele rellen ontstonder er.( gelukkig was ik er zelf niet ingestonken)
Ouders die in gesprek wilde met de directie want dit konden ze echt niet zomaar even van ouders verwachten.
De verhalen die je op het schoolplein hoorde logen er ook niet om.
Tot het 1 april was en er dus ouders compleet met schort en toiletborstel in de hand paraat stonden bij de toiletten.'
Op het schoteltje waar je normaal je geld achter laat lag een bordje met daarop 1 april.
De reacties waren werkelijk onbetaalbaar
pien_2010 schreef:Het is altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken. IM is gelukkig opgelost, want dat was wel schrikken dat niemand daar aan gedacht had.
Als de humor niet de humor is van iemand, dat mag en dat kan. Niets aan de hand lijkt me. Voor het eerst in mijn 56 jarige leven vier ik 1 april en zie dus achter de schermen (ben nog niet zo lang moderator) de voorbereidingen die hierbij komen kijken.
Mijn god wat hebben die meiden van 1 april voorbereiding een werk verricht. Diep respect heb ik daarvoor. Een aantal zijn tot 12.00 uur opgebleven, een aantal vanochtend er om 5.00 uur eruit. En waarom? Om te proberen mensen plezier te geven. Niet om rot te doen, of te vervelen. Integendeel. Gewoon om met elkaar te lachen, te geinen, ons te vermaken. Niets meer en niets minder.
Dus ja, je mag van deze humor niet houden, maar verwijten uiten vind ik absoluut niet op zijn plaats. Daarbij begrijp ik wel heel erg goed dat bij sommige verdrietige zaken, het lastig is om die smileys te zien, want die horen daar ook niet. Ik weet zeker als het om oude geplaatste smileys gaat, die jullie niet meer kunnen verwijderen uit de berichten, dat moderators dat wel voor jullie willen doen als je eventjes een pb stuurt naar diegene die online zijn. Ik zal veel online zijn vandaag, dus ieder pb, over je eigen bericht zal ik in behandeling nemen en smileys verwijderen. Ik kan geen berichten gaan veranderen die niet van jullie zelf zijn. Dat is niet toegestaan.
Uit respect voor die mensen die niet van de smileys houden zal ik ze dus ook niet plaatsen in dit bericht.
Sheran schreef:De beste 1-aprilgrap van bokt die ik me herinner was een combinatie van een prijsvraag waarbij je de lengte van een paardenoor moest schatten en trailers met TV-schermen. Iedereen dacht dat het oor de grap was, maar dat was dus niet zo en er was een geweldige prijs mee te winnen
Jolien87 schreef:Sheran schreef:De beste 1-aprilgrap van bokt die ik me herinner was een combinatie van een prijsvraag waarbij je de lengte van een paardenoor moest schatten en trailers met TV-schermen. Iedereen dacht dat het oor de grap was, maar dat was dus niet zo en er was een geweldige prijs mee te winnen
Klinkt als een goeie grap. Wat was de prijs?
2 jaar geleden heb ik een superprijs gewonnen: mijn vriend.![]()
Wat gaat de tijd snel zeg.
Maartje1990 schreef:[ Afbeelding ]
Fiffill schreef:Danique schreef:Ik denk dat bokt er goed aan zou doen om een aprilgrap te verzinnen waar je mensen niet mee 'lastig valt' en waar je kan kiezen of je meedoet of niet. Ik heb nu bokt 4 aangezet omdat ik er echt knettergek van word, maar de grap van vorig jaar vond ik wel erg leuk omdat een roze naam of een gek plaatje iemands berichten niet aanpast of anders maakt dan dat zij willen dat ze zijn. Ook kon je zelf kiezen of je meedeed aan de bokt tombola, wilde je dit niet dan klikte je gewoon niet.
Ik snap TS wel, het is online al lastig om te interpreteren wat mensen bedoelen omdat je geen toon hoort.
Maar dan ga je een beetje aan het idee van een 1 april grap voorbij