Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:17

quartel schreef:
Kijk.....ik hoef geen toiletpapier te kopen deze week......smile

Ben jij dan een viespeuk, of ga je iets 'inhouden'? _O-

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:18

Ai, dit level van azijnzeiken treft enige voorbereiding nodig voor volgend jaar.
Als ik nu begin met een fles azijn en een netje citroenen dan komt het voor volgend jaar vast goed. *\o/*

En bokt afkraken is volkssport nummero uno hier op bokt, dacht eigenlijk altijd dat het een paardrijforum was. Maar ach een mens kan zich vergissen he :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:18

quartel schreef:
Kentaro schreef:
Weten jullie wat een banketstaaf 1 april grap is?!?!?? Als de grafsteen van je schoonmoeder op je valt en je het loodje legt bij haar graf.......
(nee zoiets verzin ik niet, maar was net op het nieuws, een man uit Amerika)

(dus quartel, pas maar goed op met wat je allemaal over je schoonmoeder zegt, want wraak kan zoet zijn......)

*proest*.....zou best banketstaaf zijn, zo kom je er echt nooit meer van af namelijk.

Daar zeg je wat elenaMM77.

Bij mijn dochter op de basis school hadden ze bedacht dat ouders maar toilet diensten moesten gaan draaien omdat de kinderen niet netjes hadden leren plassen.
Hele rellen ontstonder er.( gelukkig was ik er zelf niet ingestonken)
Ouders die in gesprek wilde met de directie want dit konden ze echt niet zomaar even van ouders verwachten.
De verhalen die je op het schoolplein hoorde logen er ook niet om.
Tot het 1 april was en er dus ouders compleet met schort en toiletborstel in de hand paraat stonden bij de toiletten.'
Op het schoteltje waar je normaal je geld achter laat lag een bordje met daarop 1 april.
De reacties waren werkelijk onbetaalbaar

Zo dan over strakke aktie gesproken zeg!!! _/-\o_

Verosjaak

Re: Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:23

Ik vind het een goede grap (helaas zag ik het alleen via de screenshots omdat ik op kantoorversie kijk :P . ) Ik vind het juist leuk omdat ze ipv ruzie inde hand werken zoals sommigen zeggen, juist de gevoelens van iemand op een positieve manier proberen te weergeven (die dus door een smiley vaak verkeerd geïnterpreteerd wordt). Leuk gedaan teamies!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:25

ik heb toch even gekeken.. en 1 april jeugdjournaal eerste hit vond ik m zomaar..

https://www.youtube.com/watch?v=Kk9WOnkmyz8

op 2.30m de een april grap waar bijna alle ouders zijn ingestonken hehe
hij was toch iets anders dan ik mij herinner, maar goed hij is dan ook al behoorlijk oud
(dus ik ook |()

deze vond ik ook hilarisch overigens
kinderen die klusjes doen om zo de school van extra geld te voorzien nu de subsidies minder worden _/-\o_ https://www.youtube.com/watch?v=qI1gC7QS7Ik
ik kan mij zo goed voorstellen dat ouders wild woest, terwijl ze schuimbekkend kinderarbeid mompelen, dan op zo'n link klikken

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:53

Hier op de basisschool moesten kinderen na het plassen de toilet poetsen met handschoenen aan omdat er zoveel zieken waren geweest en dat zou besmettelijk zijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:03

pien_2010 schreef:
Het is altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken. IM is gelukkig opgelost, want dat was wel schrikken dat niemand daar aan gedacht had.

Als de humor niet de humor is van iemand, dat mag en dat kan. Niets aan de hand lijkt me. Voor het eerst in mijn 56 jarige leven vier ik 1 april en zie dus achter de schermen (ben nog niet zo lang moderator) de voorbereidingen die hierbij komen kijken.

Mijn god wat hebben die meiden van 1 april voorbereiding een werk verricht. Diep respect heb ik daarvoor. Een aantal zijn tot 12.00 uur opgebleven, een aantal vanochtend er om 5.00 uur eruit. En waarom? Om te proberen mensen plezier te geven. Niet om rot te doen, of te vervelen. Integendeel. Gewoon om met elkaar te lachen, te geinen, ons te vermaken. Niets meer en niets minder.

Dus ja, je mag van deze humor niet houden, maar verwijten uiten vind ik absoluut niet op zijn plaats. Daarbij begrijp ik wel heel erg goed dat bij sommige verdrietige zaken, het lastig is om die smileys te zien, want die horen daar ook niet. Ik weet zeker als het om oude geplaatste smileys gaat, die jullie niet meer kunnen verwijderen uit de berichten, dat moderators dat wel voor jullie willen doen als je eventjes een pb stuurt naar diegene die online zijn. Ik zal veel online zijn vandaag, dus ieder pb, over je eigen bericht zal ik in behandeling nemen en smileys verwijderen. Ik kan geen berichten gaan veranderen die niet van jullie zelf zijn. Dat is niet toegestaan.

Uit respect voor die mensen die niet van de smileys houden zal ik ze dus ook niet plaatsen in dit bericht.

Je was al een geweldig bokster, inmiddels dus ook een geweldige mod, chapeau!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:23

De beste 1-aprilgrap van bokt die ik me herinner was een combinatie van een prijsvraag waarbij je de lengte van een paardenoor moest schatten en trailers met TV-schermen. Iedereen dacht dat het oor de grap was, maar dat was dus niet zo en er was een geweldige prijs mee te winnen :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:28

Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:54

Sheran schreef:
De beste 1-aprilgrap van bokt die ik me herinner was een combinatie van een prijsvraag waarbij je de lengte van een paardenoor moest schatten en trailers met TV-schermen. Iedereen dacht dat het oor de grap was, maar dat was dus niet zo en er was een geweldige prijs mee te winnen :')

Klinkt als een goeie grap. Wat was de prijs?

2 jaar geleden heb ik een superprijs gewonnen: mijn vriend. <3
Wat gaat de tijd snel zeg.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:19

Jolien87 schreef:
Sheran schreef:

Klinkt als een goeie grap. Wat was de prijs?

Een les van een international :) Dit was het topic: [VN] Fotowedstrijd - Win een dressuurles van een international! en de uitslag: [VN] Uitslag Bokt.nl Fotowedstrijd

Seb8iaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:26

Jolien87 schreef:

O wat klinkt dat bekend. Die 1 april "grap" kan wmb niet overtroffen worden <3

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:28

Maartje1990 schreef:

_O- _O-
Wat meedenkend van je _/-\o_ :+:

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:28

Seb8iaan schreef:
Jolien87 schreef:

Klopt. Daar kunnen jullie wel over meepraten. :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:41

Fiffill schreef:
Danique schreef:
Ik denk dat bokt er goed aan zou doen om een aprilgrap te verzinnen waar je mensen niet mee 'lastig valt' en waar je kan kiezen of je meedoet of niet. Ik heb nu bokt 4 aangezet omdat ik er echt knettergek van word, maar de grap van vorig jaar vond ik wel erg leuk omdat een roze naam of een gek plaatje iemands berichten niet aanpast of anders maakt dan dat zij willen dat ze zijn. Ook kon je zelf kiezen of je meedeed aan de bokt tombola, wilde je dit niet dan klikte je gewoon niet.
Ik snap TS wel, het is online al lastig om te interpreteren wat mensen bedoelen omdat je geen toon hoort.

Maar dan ga je een beetje aan het idee van een 1 april grap voorbij :))

Want 1 april betekent per definitie dat je andere mensen moet lastig vallen?

Ik vind het een hele goede om iets aan te bieden waar je zelf aan kunt deelnemen, niet iedereen zit te wachten op dit soort acties.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:43

Jolien87 schreef:
Seb8iaan schreef:

Klopt. Daar kunnen jullie wel over meepraten. :D

En ik ook :o Het blijft de beste grap vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:44

Confuse, don't abuse. Ik sla heel veel informatieve dingen op bokt op dmv screenshots en als ik dat later teruglees met die gekke teksten ertussen dan zou ik daar echt niet gelukkig van worden.
edit: Maar goed dat is niet de reden dat dit topic is geopend.

Dat met die onderschriften vind ik wel erg geslaagd.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:49

Goof: Lastig vallen? Iedereen hier kiest er zelf voor (vandaag) op dit forum te zijn.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:56

Goof, je kan toch gewoon naar bokt4 overschakelen of een dagje niet bokken als je het zo vervelend vind? Dat is nog steeds eigen keuze hoor.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:12

irritant? ach......leuk? nee meest waardeloze grap ever. waar is de echte humor gebleven?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:37

Ik vind de puzzel die inmiddels is toegevoegd ook wel erg komisch hoor. Er zijn inmiddels al zoveel goeie grappen en stunts uitgehaald dat het op den duur haast onmogelijk wordt om deze nog te overtreffen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:46

Deze april grap vond ik wel goed. Zo iets dergelijks haalden ze een paar jaar geleden op mijn werk ook uit.... _O-

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:11

Nou vond ik het op zich nog best grappig. Tot iemand die vgm alleen op bokt zat om haar vorige paard -mijn paard- een berichtje plaatste vandaag, en zich afvroeg wie ik een hansworst vind :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:16

RusselNuwell schreef:
Nou vond ik het op zich nog best grappig. Tot iemand die vgm alleen op bokt zat om haar vorige paard -mijn paard- een berichtje plaatste vandaag, en zich afvroeg wie ik een hansworst vind :+

_O- hahaha hier moest ik wel even om lachen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:19

Arc_En_Ciel schreef:
RusselNuwell schreef:

_O- hahaha hier moest ik wel even om lachen.

haha hilarisch _O-