hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:04

chanel1985 schreef:
Elk verhaal heeft zijn 2 kanten, inderdaad, maar k heb zo een vermoeden dat iedereen het verhaal van de mods gaan geloven, als die is eindelijk op de proppen komen. Dus of er nu 1 of 2 kanten worden belicht, veel veranderd het niet.
Wat die van de bezwaarcommissie heeft gezegd, kan ook fout zijn hé

Maar in mijn ogen heeft TS dat zelf veroorzaakt. Als ze netjes had geschreven waar ze tegenaan is gelopen ipv moddergooien wat ze nu deed, dan had ik er heel anders tegenaan gekeken.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:08

ja, denk dat de eerste die zegt dat ze nog nooit iets verkeerd hebben verwoord doordat ze op dat moment het beu waren, ik nog moet tegenkomen. Iedereen is niet vrij van is iets verkeerd te doen of te zeggen, maar daar blijvend op afgerekend worden vind ik nu ook niet echt fair en volwassen.

Ik blijf er neutraal onder trouwens, wel met begrip als het zo gebeurd is, dat het enerverend is dat je van t kastje naar de muur wordt gestuurd, maar dat ze het anders had kunnen aanpakken.
Is een wijze les voor ts.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 21:13

Volgens mij is het allang bekend dat de moderators van bokt met twee maten meten. het is normaal om een ban te krijgen omdat je als tieners in een HK topic ruzie maakt, maar als een volwassen iemand je vervolgens uitscheldt voor vies vuil Frans wijf uit het achterlijke Frankrijk, debiel, hond, debiel stink poedersuiker, en je nationaliteit compleet de grond in scheldt met de ergste scheldwoorden die er zijn, zonder dat je zelf ook maar één andere opmerking hebt gemaakt die ook maar half zo erg is, en je maakt er een melding van, krijg je als antwoord 'oke' en wordt er totaal niets mee gedaan. Kuch.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 13:16

En bij deze een definitief slotje. Er is contact opgenomen met TS.