Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:38

cobiie schreef:
Zullen we weer terug in topic gaan?
Laatst bijgewerkt door Science90 op 23-11-14 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:39

BaileyMix schreef:
janouk schreef:
Wat ben ik toch blij dat ik geen mod ben.
:O hier ga ik me echt niet druk om maken. Ik lees de uitslag wel een keer.

:') Dit dus.

Heb het idee dat sommige mensen nog wel eens vergeten dat Bokt nog steeds gewoon maar een site is. Je leven hangt er niet vanaf, zó belangrijk is het niet, maak je niet zo druk op je vrije zondag :') Ongelooflijk. Desondanks wel een mooie soap zo.

Ik maak me niet druk, vind het wel een mooie bron van vermaak, zo op mijn vrije zondag.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:40

Iris82 schreef:
Xfjord schreef:

1, nee dat is niet raar
2, welkom dan maar
3, dat hoef je niet hier te plaatsen

Als je m nou ook nog eens een linkje geeft van de Wiki is ie nog geholpen ook. ;)

+:)+

@kratjebier, http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help
hier staat genoeg info, ook over 25 nuttige berichten

ps, heeft er niks mee te maken maar dit is mijn 4200 bericht :P
Laatst bijgewerkt door Vero op 23-11-14 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:47

Och, die 25 nuttige berichten hebben ze geen tijd voor om te reageren dus voor het kratje leeg is zijn er wel 50 onnozele berichten geplaatst.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:48

demo_love schreef:
cobiie schreef:

Het wordt tijd dat hier eens een mod uitleg komt geven ipv alleen de persoon in kwestie in bescherming te nemen...

Tot nu toe heeft een aantal mods gereageerd dat ze ermee bezig zijn. Ik denk dat we gewoon moet afwachten en hopen dat er nog duidelijkheid wordt geschept.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:50

bigone schreef:
Och, die 25 nuttige berichten hebben ze geen tijd voor om te reageren dus voor het kratje leeg is zijn er wel 50 onnozele berichten geplaatst.

ja haha :')

Deetjeeuh schreef:
Cayenne schreef:
Dat is ook in principe vrij makkelijk te zien. Er zijn modlogs die duidelijk weergeven wie welke actie in een topic heeft uitgevoerd. Zo kun je zien of een mod een slotje zet, iets verwijderd etc. Ik neem aan de hoofdmods dat kunnen zien, maar dan heb je nog geen verklaring ;)

Maar die kan je uiteraard vragen. :)
Mocht mod het zelf hebben gedaan is dat sowieso dus een straf waard, waarschijnlijk ontmodden. Daarnaast is diegene dan natuurlijk nog steeds vrij om een verklaring af te leveren. ;)

die mod doet het altijd zelf. als je mod bent weet je na een tijdje wel hoe alles werkt en doe je dat dus niet perongeluk. d

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:54

Maar zet dan iig neer: mod heeft het verwijderd ja/nee. Das toch voor ons duidelijk genoeg? Bij ja is weinig een echt goede reden (volgens mij geen) en bij een nee weten we het ook

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:55

Jeroenschot schreef:
Maar zet dan iig neer: mod heeft het verwijderd ja/nee. Das toch voor ons duidelijk genoeg? Bij ja is weinig een echt goede reden (volgens mij geen) en bij een nee weten we het ook

Dat lijkt mij juist van niet. In dat geval komen er nog meer speculaties en juist nog meer eventuele vooroordelen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 19:55

demo_love schreef:
cobiie schreef:

Het wordt tijd dat hier eens een mod uitleg komt geven ipv alleen de persoon in kwestie in bescherming te nemen...

Ik ben er mee eens dat wanneer er gehandeld was naar de regels van Bokt de uitleg reeds gegeven was.

Mogelijk is er redelijk wat uitzoekwerk hoeveel er verwijderd is en in welke topics allemaal?

Ik mag hopen dat alles teruggeplaatst gaat worden indien mogelijk en dat de betreffende persoon dezelfde weg zal moeten bewandelen voor haar verzoek tot verwijderen van al die berichten.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:55

Xfjord schreef:
die mod doet het altijd zelf. als je mod bent weet je na een tijdje wel hoe alles werkt en doe je dat dus niet perongeluk. d

Dat gebeurt hoor, je hebt soms sneller dan je denkt op de verkeerde knop geduwd, beetje verstrooid, met een paar dingen tegelijk bezig...

Maar per ongeluk ook de aanwijzingen in de HK-topics verwijderen is al wat knapper :D .

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:57

Kwanyin schreef:
Xfjord schreef:

Dat gebeurt hoor, je hebt soms sneller dan je denkt op de verkeerde knop geduwd, beetje verstrooid, met een paar dingen tegelijk bezig...

Maar per ongeluk ook de aanwijzingen in de HK-topics verwijderen is al wat knapper :D .

dat is heel knap :j

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 19:58

En dan ook nog:

Stel ze heeft het topic per ongeluk verwijderd; dan was dat allang kenbaar gemaakt en was hij alweer teruggeplaatst.

En wat andere ook zeggen; toevallig dan ook verwijzingen verwijderen uit een HK topic is niet echt een ongelukje.

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:03

bigone schreef:

Ik heb er wel tijd voor.... maar wil me nergens mee bemoeien waar ik geen verstand van heb

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:04

Kratjebier69 schreef:
bigone schreef:

Ik heb er wel tijd voor.... maar wil me nergens mee bemoeien waar ik geen verstand van heb

Wat doe je dan op bokt???

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:05

Dit topic wordt steeds leuker :+

Vero

Valkjelover schreef:
Dit topic wordt steeds leuker :+

jep +:)+

BaileyMix

Kratjebier69 schreef:
bigone schreef:

Sorry maar ik vind het vrij irritant dat je steeds offtopic in dit topic reageert, als je geen verstand hebt van paarden of je interesseert het niet, wat doe je dan op Bokt?

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:06

Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig waar het topic dan over ging. Wie kan me dat vertellen?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:06

kratbier, wat doe je dan op bokt? als paarden je niet interesseren kan je beter een ander forum zoeken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:07

De vriend van. ... ?

Jeroenschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:09

Ging over het betaald rijden voor een ander

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:11

Urielle schreef:
De vriend van. ... ?

:') Als hij in '69 is geboren dan is hij 44 of 45. De vriend van .... is 43.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 20:11

Gemmeke schreef:
Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig waar het topic dan over ging. Wie kan me dat vertellen?

Op de eerste pagina staat waar 1 van de topics overging, namelijk een wedstrijdpaard van een ander rijden en daar geld voor willen krijgen. Het andere topic ging over de vraag hoe dien je stang en trens teugels vast te houden.

Verder is er een post verwijderd waarin ze haar medische klachten had opgenoemd en voor de rest zijn er posten verwijderd die een link hadden naar het eerste topic.

Geen idee wat er nog meer is verwijderd door deze persoon.

Kratjebier69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:12

zoals ik aangaf, ik zag een ander intressant onderwerp, over een studie die ik zelf ook volg, met heel veel reacties en nuttige tips, hier wou ik me in mengen, en het leek voor mij nuttig.... sorry dat ik er hier over doorga ik begrijp dat het irritaties opwekt. :o

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 20:12

Toch wel verwonderlijk..... Dit topic is al bijna 12 uur open, mods zijn er mee 'bezig'.... In vredesnaam waarom kost zoiets simpels en helders zoveel tijd????