Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muurp schreef:amandananana, het duurt wel meer dan 3 weken voordat iemand wordt gevraagd.Er zit een hele procedure aan vast, dit kost tijd. We proberen deze tijd zo kort mogelijk te houden maar in de praktijk blijft dit nog lastig.
Je eerdere aanmelding is wel degelijk binnen gekomen en hier zijn we mee bezig, alleen is de procedure nog niet volledig doorlopen. Vandaar dat je nog geen antwoord hebt gehad.
Wendy schreef:Muurp schreef:amandananana, het duurt wel meer dan 3 weken voordat iemand wordt gevraagd.Er zit een hele procedure aan vast, dit kost tijd. We proberen deze tijd zo kort mogelijk te houden maar in de praktijk blijft dit nog lastig.
Je eerdere aanmelding is wel degelijk binnen gekomen en hier zijn we mee bezig, alleen is de procedure nog niet volledig doorlopen. Vandaar dat je nog geen antwoord hebt gehad.
Dat is dus precies een van de zaken waarover opgemerkt wordt dat het nog niet goed loopt. Jullie zouden op z'n minst een soort ontvangstbevestiging kunnen sturen, met de simpele mededeling dat jullie inderdaad op zoek zijn en dat de aanvraag de procedure in gaat oid.
MarlindeRooz schreef:Het gebeurd wel vaker hoor, dat modjes gewoon niet antwoorden.
Als ik ze er bijvoorbeeld op wijs dat er een spelfout in een topic staat wat ze geplaatst hebben op het nieuwsgedeelte. Dan wordt het gelezen, aangepast maar even een pb van "dankje" oid dat is niet mogelijk.
Ze zullen het wel druk hebben.
palousa_boy schreef:Ach, het lijkt me best leuke kanten hebben, maar je zal bijvoorbeeld ook veel frustraties over je heen krijgen van kokers die het er niet mee eens zijn.
Al zou dat voor mij geen reden zijn om me niet aan te melden, ik heb nu gewoon de tijd niet