welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:04

Spirit (sprietje). Stond als wees veulen op bokt en moest met spoed een huis vinden. Daarna ook nog het topic bij de nieuwe eigenaresse/bokker meegelezen.

En het verhaal van bokker Calice (van Jesse en Poow). Heb toendertijd als meelezer het zwangerschapsvergiftiging topic gevolgd. Er leuk om zo nu en dan eens topics voorbij te zien komen hoe jesse en poow het ondertussen doen :)

Gwenny staat ook nog steeds in mijn volgen lijst. Ontzettend triest :(

Had laatst het verhaal van Dak al terug gelezen (wat een verhaal!! :oo ) en ga nu nog even verder lezen wat er in het topic staat aan verhalen die ik nog niet ken..

Anoniem

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:07

Spirit natuurlijk , ik heb echt respect dat ze hem zo heeft opgenomen en zo een kans gegeven heeft

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 21:56

De bokt meiden die toen die paarden gered hadden uit een ondergelopen weiland.
Was nog landelijk nieuws toen. Ik heb dat filmpje meerdere keren bekeken. (Er ging toen ook een meid kopje onder)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:00

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:23

Ik weet ook nog een topic van niet zo heel lang terug dat iemand zich zorgen maakte over de buurjongen, die ze al een hele tijd niet gezien had. Politie en al er bij. Ze wilde niet in details treden, maar het was volgens mij niet echt prettig...
Weet niet meer hoe het topic heette.

En een topic die eigenlijk nog loopt, van een vrouw waarvan haar vriend een hele speurtocht van vragen heeft gemaakt voor een verrassing, maar ondertussen is ts al een aantal maanden afwezig. Vraag me echt af of er niets ernstigs is gebeurd...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:29

ierusju schreef:
En een topic die eigenlijk nog loopt, van een vrouw waarvan haar vriend een hele speurtocht van vragen heeft gemaakt voor een verrassing, maar ondertussen is ts al een aantal maanden afwezig. Vraag me echt af of er niets ernstigs is gebeurd...

Welk topic is dit?

Heb meerdere van zulke topics gezien!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:31

Het veulen dat in elkaar zakt...
Opium en de bokker haar naam weet ik niet meer :o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:42

Heb de momenten van Joy en het overleden veulen net teruggelezen, wat verschrikkelijk..
die reacties ook van iedereen....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:44

Enige topics die ik wilde noemen zijn al vermeld. Bedouin in Tunesië vergeet ik nooit meer (afgrijzen bij het idee dat mijn dochter zoiets zou overkomen), Nouvel en Fifi, de merrie met het gat in de nek....
Maar ook het topic van het te vroeg geboren veulen van Dustinlover dat nog 3 dagen bleef leven. Alle fokkers / KS - topics volgers waren met haar begaan. En Cuddles, de 1 april grap op KS - ITP, maar die uiteindelijk wél op 1 april geboren werd.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:50

ierusju schreef:
Ik weet ook nog een topic van niet zo heel lang terug dat iemand zich zorgen maakte over de buurjongen, die ze al een hele tijd niet gezien had. Politie en al er bij. Ze wilde niet in details treden, maar het was volgens mij niet echt prettig...

deze ? Daks @ [LZP] Mysterieuze post van een aanbidder...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:50

Topic van dat meisje die binnen 1 jaar beide ouders was verloren en probeerde samen met haar zusje in het ouderlijk huis te blijven wat volgens mij niet lukte. Linkje heb ik zo snel niet.
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 18-11-14 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:54

Ja Dustinlover heb ik op de voet gevolgd!
Veel verhalen zijn voor mijn tijd, maar stuk voor stuk even mooi, maar ook erg verdrietig.

Er staat mij nog een topic bij over een vrouw die helemaal in de put zat, een Bokker heeft haar geholpen. Haar topic mocht niet open blijven, omdat ze "de 25 berichten" nog niet geplaatst had, hier is nog wat ophef over geweest.
Ben wel benieuwd hoe het nu met die vrouw gaat.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 22:54

Daks schreef:
ierusju schreef:

deze ? Daks @ [LZP] Mysterieuze post van een aanbidder...

Nee deze

[LZP] ik heb jullie hulp nodig !! ( verrassing van vriend )

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:00

Brittneyx schreef:
Het verhaal van bokker Livetime (?) die borstkanker kreeg en superhard ertegen vocht! En gelukkig overwon :j

Ik werd door een andere bokker gewezen op deze quote. Bedankt Brittneyx!! Vind het bijzonder om te lezen dat mijn verhaal je is bijgebleven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:04

Jouw verhaal is mij ook bijgebleven, heb direct je topic weer gestipt want ik was hem kwijt!

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:08

LiVetime schreef:
Brittneyx schreef:
Het verhaal van bokker Livetime (?) die borstkanker kreeg en superhard ertegen vocht! En gelukkig overwon :j

Ik werd door een andere bokker gewezen op deze quote. Bedankt Brittneyx!! Vind het bijzonder om te lezen dat mijn verhaal je is bijgebleven.

Zou ik een link mogen van je topic? :)

DivaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:08

Isabelle_H schreef:
Het verhaal van Umoyax. Die ggk Arabische hengst die alles gaf, maar z'n been van binnen compleet kapot had. Wat een wederzijdse liefde in het verhaal en de foto's.

Ja dit verhaal inderdaad ook. amyZ is een hele goede bekende en we hebben het nog vaak over hem!!!!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:09

Wat een fantastich topic dit. Ik ken lang niet alle verhalen en ga ze ook niet lezen. De omschrijvingen van jullie bezorgen me al kippevel genoeg.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:17

En dan die bokker waarvan haar vader vermist was, die toen maanden later dood en nog in z'n auto geloof ik in een kanaal ofzo is gevonden! Kippenvel was dat! Had (heb) zo met die meid en haar familie te doen :(:)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:21

Warboel schreef:
En dan die bokker waarvan haar vader vermist was, die toen maanden later dood en nog in z'n auto geloof ik in een kanaal ofzo is gevonden! Kippenvel was dat! Had (heb) zo met die meid en haar familie te doen :(:)

Jeetje... Ik heb dat topic een tijdje gevolgd en uiteindelijk uit het oog verloren.. Dit wist ik nog niet. Wat vreselijk. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:27

Ja ze hebben hem gevonden in zijn auto , geen enkel teken en alles lijkt zelfdoding te zijn zo sneu..

En de bokkers met beide ouders verloren , ze is een fries ik weet exact welke jullie bedoelen. Eerst moeders aan kanker en toen haar vader

[LZP] En zo verandert je hele leven in één klap..

Deze , haar oom kreeg kanker en hun erfden alles het ging zo gemeen hard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:29

Heb je daar een link van Warboel, klinkt vreselijk..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:30

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 23:31

Dankjewel allebei :)

edit: Alleen TS haar berichten doorgelezen, jeempie wat bizar...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-11-14 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt