Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yezzi schreef:Ladybird schreef:voor de jeugdigen onder ons, ga je nou niet druk maken over of je weg moet op bokt of niet! er kan ook vanaf nu gewoon een leeftijdsgrens gesteld worden zodat alle nieuwe mensen ouder zijn als X jaar. van mij hoef je heus niet weg.
ik ben het er ook nog steeds wel mee eens dat de wel serieuze kinderen de dupe worden van zon regel en dat vind ik ook jammer.
Geloof mij, dat gaat niet werken. Kinderen hebben snel genoeg door dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn, dus zetten ze hun leeftijd op 16 en komen ze er alsnog in.
Dit is imo gewoon een onoplosbare kwestie, jammer genoeg.
xHaithi schreef:Een domme vraag misschien maar waar kunnen nieuwe leden eigenlijk reageren en waar niet? Kan alles wel gewoon worden ingekeken of dat ook niet?
Yezzi schreef:Maar wat nou het lastige is van die berichten, is dat sommige mensen gewoon een paar andere quoten en dan zeggen: 'Hier ben ik het mee eens' of 'Hier sluit ik me bij aan'. Dat zijn dan in principe geen oneliners want er staan quotes ed in, maar het voegt niet veel toe.
joeluna schreef:Ik zou YRT ook niet bij die 25 nuttige berichten doen. Zoals sommige andere al zeiden, op YRT word er regelmatig over niet echt 'nuttige' dingen gepraat. Dan hebben die 25 nuttige berichten niet echt meer nut.