Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PenP2014 schreef:Je zegt geen oordeel te vellen maar intussen zet je (samen met nog een paar anderen) mij wel weg als een dom en naief idealistisch mutsje dat elke gek van de straat plukt met alle risico's van dien.
PenP2014 schreef:En dan nóg, hadden ze zich menselijk kunnen opstellen. Hadden ze in de PB neer kunnen zetten dat ze kon reageren als ze wilde, hadden ze haar permissies bij het 2e topic kunnen geven. Hadden ze haar een pb kunnen sturen dat ze bij een Mod terecht kon. En in dit topic word net gedaan alsof dat allemaal gebeurd is. Maar NIKS van dat alles is gebeurd. Wil het pbtje wel kopieren hoor
Maargoed, had gekund gemoeten wat als wat als, lekker makkelijk praten achteraf.
Nee, het is geen vriendin, ik kende haar ook niet
PenP2014 schreef:Denk dat je dondersgoed snapt wat ik bedoel petpa. terecht kunnen om in dialoog te gaan. Wat een walgelijke bully ben jij. Ik ga je op de foei lijst zetten nu.
PenP2014 schreef:Nee, het is geen vriendin, ik kende haar ook niet
PenP2014 schreef:Ik zeg toch ook niet dat iedereen die het niet zou doen ''slecht'' is?
Wat petpa doet is gewoon pesten. Treiteren en expres mijn woorden verdraaien. Afgesloten hoofdstuk nu, staat op de foei lijst dus ik kan niet meer lezen niet meer wat ze zegt.
Ik begrijp heeeeeeeeel goed dat het voor velen een brug te ver is. En vind het ook super dat mensen al spulletjes aanbieden! Wat jij zegt kan ik me dan ook zeker indenken.
Ik heb me geen moment onveilig gevoeld, moest dat wel zo zijn is zo iemand ook snel weer weg![]()
En over het beheer van bokt gaan we het verder gewoon niet eens worden
Ladybird schreef:Ik ben helemaal niet egoïstisch ingesteld en ben best sociaal en sta altijd voor mensen klaar! Echt! Jammer dat je dan direct wel zo bestempeld word omdat je de mening van de mods deelt.
Maae toch vind ik dat bokt een goede keuze gemaakt heeft. Gewoon omdat ze helemaal nieuw was, nog niks verder gepost had en je dan helemaal niet weet wat voor persoon er achtdr zit. Het had zo slecht af kunnen lopen.
Je kan wel zeggen dat de nieuwe bokker al jaaaaren op bokt mee leest, maar hoe controleer je dat als je nieuw binnen komt met een account? Dat is niet mogelijk dus is het vaag,vreemd iets dat je met zon verhaal op een paardenforum komt.
Ik vind het super fijn dat er bokkers zijn die het wel aandurven hoor! Respect!
PenP2014 schreef:Er zijn heel veel PB's gekomen elena, van spullen tot woonruimte tot baantjes. Dus de rest was er zeker wel. Alleen dan via PB
PenP2014 schreef:Ladybird schreef:Ik ben helemaal niet egoïstisch ingesteld en ben best sociaal en sta altijd voor mensen klaar! Echt! Jammer dat je dan direct wel zo bestempeld word omdat je de mening van de mods deelt.
Maae toch vind ik dat bokt een goede keuze gemaakt heeft. Gewoon omdat ze helemaal nieuw was, nog niks verder gepost had en je dan helemaal niet weet wat voor persoon er achtdr zit. Het had zo slecht af kunnen lopen.
Je kan wel zeggen dat de nieuwe bokker al jaaaaren op bokt mee leest, maar hoe controleer je dat als je nieuw binnen komt met een account? Dat is niet mogelijk dus is het vaag,vreemd iets dat je met zon verhaal op een paardenforum komt.
Ik vind het super fijn dat er bokkers zijn die het wel aandurven hoor! Respect!
Als je Kiwiko nog kent van haar topics lees je al wel even mee