moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:10

PenP2014 schreef:
Verbieden nee. Dat zeg ik helemaal nergens. Ik vind zoals ik al eerder zei een 18+ sectie een optie maargoed dat word m niet. Dan vind ik dat er op dergelijke posts die echt te ver gaan (excuses dieik blijkbaar in mn eentje echt tever vind gaan) wel wat strenger gemod mag worden. Elk kind kan ervan meegenieten. Waarom niet een stukje voor ouders als waarschuwing wat hier allemaal te vinden is? Of ga ik nou ook weer totaal buiten mn boekje?

Zwangerschapstopics kom ik niet veel tegen, zie ze wel in de HK. Lees ik niet, vind ik totaal niet intressant.

Ik heb ook niet gezegd, dat jij dat hebt gezegd (om verwarring te voorkomen) Dat was een vraag van mijn kant.

Als je zou willen dat er strenger wordt gemod, zul je toch op zulk soort berichten moeten Temmen.
Ik denk dat je met een stukje waarschuwing voor de ouders niet veel opschiet, toen ik 14 was en mij aanmeldde voor bokt, deed ik dat zelf en niet mijn ouders.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:15

Waar mensen zich druk om kunnen maken. :Y)

Ik weet niet of het al is genoemd maar je kan bij actieve topics ook aanvinken dat je alleen paard gerelateerde topics ziet.

palousa_boy

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:26

Tja ach, dat krijg je met zoveel vrouwen bij elkaar, dat er "vrouwen dingen" besproken worden, so what.
Ik lees er ook gewoon langs want ik heb er a geen ervaring mee en B geen behoefte aan om alle ins en outs te weten.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 14:31

Ik heb iig antwoord op mn vraag; ja ik ben de enige die me eraan ergert :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:37

PenP2014 schreef:
Ik heb iig antwoord op mn vraag; ja ik ben de enige die me eraan ergert :')

Maar dat ligt allemaal aan ons, wij zijn paddenstoelen zonder normen en waarden :(:)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:40

NEE en ik! hahahaha maar gewoon omdat IK dat smerig vind.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:40

tenminste sommige omschrijvingen.. en de daarbij gecombineerde profielen..

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:53

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:11

Heb er nog geen een topic over gezien maar als je het niet wilt zien/lezen klik je het toch niet aan? Snap het probleem niet helemaal. Ik ken iemand die al op haar negende ongesteld was dus dat een meisje van elf dit leest lijkt me niet echt een wereldramp. Is de normaalste zaak in de meidenwereld.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:32

Of deze, is ook echt briljant!

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:36

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:38

Volgens mij maak je het probleem toch echt zelf :+ Ik ben er -op het centrale topic na- al heel erg lang geen meer tegengekomen.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:41

HAHAHAHA

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:50

PenP2014 schreef:
Nou ik let er niet op hoor het vliegt me om de oren :')
Zoals ik al zei, je kunt wegklikken maar dat antwoord op alles is ook niet zo origineel meer he..

Ik neem het misschien zwaarder op dan jullie kan, maar bokt is in 1e instantie een forum voor paardenliefhebbers en gezellig kletsen. Ik vind het geen setting om uitgebreid je doos te gaan zitten spreken. En het is niet alleen over tampons. Ook uitgebreide verhalen over hoe ze hun flamoes scheren nog net geen fotos erbij :+ Ik vind het niet nodig.

En over kinderen, ik heb toch echt wel een paar voorbeelden waar zeeeeeeeeeer ongepaste dingen tegen kinderen geroepen werd hoor. Echt niet volkomen normaal en daar leer je wat van. En ik vind dat bokt geen verantwoordelijkheid neemt tot het in bescherming nemen van deze kinderen.
Bijvorbeeld een 18+ forum maken zoals eerder ooit al is geopperd. Dat werd toen ook zo van tafel geveegd.

en wat als je het voor het eerst bent? en je wilt niet liever alles aan je ouders vragen, zo als ik. toen ik het werd, dacht maar niet dat ik alles vroeg aan me moeder;neeeh ik ging lekker eigenwijs het aan mijn vrienden vragen. dus het is niet heel handig als het 18+ zou zijn

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:05

Axel_Valerie schreef:
tenminste sommige omschrijvingen.. en de daarbij gecombineerde profielen..

Dat sommige beschrijvingen voor iemand persoonlijk te ver gaan kan ik me nog iets bij voorstellen...maar wat hebben de profielen er dan mee te maken?

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:06

Ik kies ervoor om daar verder niet op in te gaan :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:08

Axel_Valerie schreef:

Hou dan voortaan je mond ook. Zo vervelend, een opmerking maken die voor tig interpretaties vatbaar is, om vervolgens er niks over te willen zeggen. Kinderachtig.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:10

Topics over menstruatie 18+ maken lijkt me ook nogal... Vreemd, aangezien de meeste meisjes toch
wel rond hun 12e/13e ongesteld worden. Ik heb een hoop aan het internet gehad hoor en soms nog
steeds! :D Hier lees je ook juist dat bepaalde dingen heel normaal zijn, dingen waar een jong kind zich
misschien zorgen over kan maken. Veel kinderen zullen niet zo snel naar hun ouders gaan uit
bijvoorbeeld schaamte.

Ik lees en post overigens meer in niet-paarden topics dan paard gerelateerde topics en met mij vele
anderen volgens mij. :Y)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:13

Zwerte schreef:
Axel_Valerie schreef:

Hou dan voortaan je mond ook. Zo vervelend, een opmerking maken die voor tig interpretaties vatbaar is, om vervolgens er niks over te willen zeggen. Kinderachtig.

Net zo kinderachtig als een topic "Bikinilijn" aan klikken en dan gaan zeuren dat het vies is wat daar besproken wordt :D
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 10-07-14 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:13

PenP2014 schreef:
Misschien ben ik de enige die me eraan ergert hoor..
Maar ik zie de laatste tijd steeds meer van die topics voorbij komen over menstruatie, en dan tot in detail wat mensen in hun doos stoppen en hoeveel bloed daaruit komt :=
Moet dat nou echt op bokt? Kan je dat niet lekker op het Viva forum gaan doen ofzo? Er lezen ook kinderen van 11 mee en de "volwassenen" gaan soms ook op een manier in op die kinderen dat ik denk: >;)
Ik ben echt geen ouderwets heilig boontje ofzo maar serieus ik zit toch niet op bokt om te lezen welke tampony jij in je doos stouwt en hoe die zit?!

Idd, er lezen kinderen van 11 mee, en dan ik ook, maar ben het zelf ook, dus heb er geen problemen mee

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:16

Zwerte schreef:
Axel_Valerie schreef:

Ik bepaal zelf wel of ik iets zeg of niet. Dat bepaal jij niet voor mij. En ik kies ervoor om daar verder niet op in te gaan omdat iedereen dan weer begint te rellen. Jezus wat is er met bokt gebeurd. Iedereen lijkt hier wel op rellen uit te zijn. Je kunt niks meer zeggen of zelf bepalen.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:18

Nies_ schreef:
Net zo kinderachtig als een topic "Bikinilijn" aan klikken en dan gaan zeuren dat het vies is wat daar besproken wordt :D

Als je het even goed doorleest kwam ik vanzelf op dat topic uit. En het is misschien niet per definitie vies maar IK vind dat vies. En dat is mijn goed recht want we wonen in een vrij land. Zo vrij dat ik van sommige bokkers weet in welk figuur ze hun anus hebben geharst.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:20

Natuurlijk kies je er zelf voor, maar ik mag daar een mening over hebben. En mijn mening is dat het dan beter is om je mond te houden, vooral als je geen rel wil. Dit is olie op het vuur gooien en dan klagen dat er een steekvlam komt. Je kan alles zeggen, maar wees dan niet verbaasd als er reactie op komt, want anderen mogen dat net zo goed als jij. Gek he?
Ik denk trouwens dat jezus niet echt weet wat er met bokt aan de hand is...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:20

Ja goh. Op de meeste topics kom je vanzelf uit, maar je ziet toch eerst de titel.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:23

Op de een of andere manier draait het hier altijd uit op persoonlijke aanval.
En moet ik bij elke mening die ik ventileer gaan uitkijken dat ik geen rel veroorzaak, come on.

Ok ik zeg het wel gewoon. Ik vind het vies om van bepaalde mensen met een bepaald uiterlijk te weten hoe hun flamoes eruit ziet. En het maakt mij geen moer uit wat jullie daar van vinden. Ik vind dat vies.
Iedereen blij?

Ken je het knopje "volgende topic" niet Nies_