Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fourseasons schreef:Ik heb daar vooral last van in discussies. Want ja ik ben vijftien dus weet niks, heb niks meegemaakt en ga het allemaal nog wel zien.
chantaleddie schreef:hier even een voorbeeldje, kon zo even geen vragen verzinnen hahahaha
[ Afbeelding ]
dit is bij het plaatsen van een bericht en dan moet je er ook serieus antwoord op geven.
en zo ook iets bij het plaatsen van een topic??
_lies_ schreef:Ik hoop dat de moderators hier eens wat beter naar gaan kijken.
Ik las net ook een topic van een meisje van 12, net nieuw sinds vandaag en wilde graag advies over haar pony waar ze te groot voor is.
Die reacties daar sloegen echt nergens op. Meteen beginnen over de spelling (welkom op bokt...) en dat de pony hopelijk bij betere eigenaren terecht komt.
Naar mijn mening moet hier echt harder op ingegrepen worden. Bokt is een openbaar forum, voor iedereen toegankelijk, dus ook voor de jongere mensen.
Zeker jonge mensen zijn erg vatbaar voor negatieve prikkelingen. (puberteit, onzekerheid)
Natuurlijk zitten er onzin topics tussen en respectloze reacties van kinderen (maar daar heeft bijna iedereen wel een handje van op bokt, ik ben ook schuldig aan respectloze reacties zo nu en dan, helaas..) en natuurlijk mogen ze daarop worden aangesproken, maar niet ieder kind hoeft slachtoffer te worden door dit soort uitzonderingen.
Edit: en waarom moet iemand per se zo erg op spelling letten Cassidy? In vorige topic wilde jij graag ook even aanhalen dat ik 'wilt' typte ipv 'wil'. Bokt is een forum voor plezier, zolang je kan begrijpen wat iemand bedoelt, moet dat voldoende zijn en dan al helemaal voor de jeugd.
Doanique schreef:chantaleddie schreef:hier even een voorbeeldje, kon zo even geen vragen verzinnen hahahaha
[ Afbeelding ]
dit is bij het plaatsen van een bericht en dan moet je er ook serieus antwoord op geven.
en zo ook iets bij het plaatsen van een topic??
Mensen lezen die gigantische rode letters boven een verouderd topic ook niet.
chantaleddie schreef:quartel ik vind dat jij zeer goed probeert een oplossing te vinden! je bent hier zeer actief!![]()
mag ik vragen wat je van mijn idee vind? staat enkele reacties hierboven
saskiakefie schreef:Herkenbaar TS, zie het ook vaak en vind dat erg jammer. Het waarom begrijp ik niet echt. Maar bokt heeft sowieso al een hekel aan penny's en ja jonge paardenmeisjes zijn vaak toch min of meer penny's. (let op: vaak, dus niet altijd) En vind dat bokt dan vaak erg hard reageert. Dan denk ik hoe was jij toen je zo was? Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik grotendeels van mijn pennytijd nog niet op bokt zatLijkt me niet altijd makkelijk.