liedje89 schreef:ik vind wel dat er enigzins overdreven word hoor. Zijn meningen zijn wel wat apart maar als je het niet al te persoonlijk opneemt is het prima entertainment. Dat de vrouwen in zijn omgeving schijnbaar zo vervelend zijn dat hij liever een hond heeft is toch vooral sneu.
Ik vind de mening dat telefoon/sms seks ook gewoon seks is en dat voor geld doen dus gewoon prostitutie is, ook geen bizarre opvatting die gelijk staat aan mensen uitschelden voor prutsmuts trouwens. Ik denk dat wel meer mensen zo redeneren en als je daar niet tegen kan moet je misschien maar eens na gaan denken over hoeveel respect je zelf hebt voor je medemens, als je schijnbaar toch zo'n verachting hebt voor vrouwen die gewoon een legaal beroep uitvoeren dat alleen de suggestie dat er paralellen zijn je al zwaar beledigd.
juridische term van prostitutie: (prostitutie / prostitueren / geprostitueerd) (prostitution) (strafrecht) het beroepshalve (tegen betaling) bedrijven van ontucht.
Alle respect voor prostituees, maar het enkele feit dat ik chat onder een ''schuilprofiel'' maakt mij geen prostituee en niemand hoeft mij daarvoor uit te maken

Verachting heb ik zeker niet voor ze, ik laat me gewoon niet zomaar uitmaken voor dingen die ik niet ben