Waar stelt bokt een grens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 18:19

liedje89 schreef:
ik vind wel dat er enigzins overdreven word hoor. Zijn meningen zijn wel wat apart maar als je het niet al te persoonlijk opneemt is het prima entertainment :Y) . Dat de vrouwen in zijn omgeving schijnbaar zo vervelend zijn dat hij liever een hond heeft is toch vooral sneu.

Ik vind de mening dat telefoon/sms seks ook gewoon seks is en dat voor geld doen dus gewoon prostitutie is, ook geen bizarre opvatting die gelijk staat aan mensen uitschelden voor prutsmuts trouwens. Ik denk dat wel meer mensen zo redeneren en als je daar niet tegen kan moet je misschien maar eens na gaan denken over hoeveel respect je zelf hebt voor je medemens, als je schijnbaar toch zo'n verachting hebt voor vrouwen die gewoon een legaal beroep uitvoeren dat alleen de suggestie dat er paralellen zijn je al zwaar beledigd :? .

juridische term van prostitutie: (prostitutie / prostitueren / geprostitueerd) (prostitution) (strafrecht) het beroepshalve (tegen betaling) bedrijven van ontucht.

Alle respect voor prostituees, maar het enkele feit dat ik chat onder een ''schuilprofiel'' maakt mij geen prostituee en niemand hoeft mij daarvoor uit te maken ;).
Verachting heb ik zeker niet voor ze, ik laat me gewoon niet zomaar uitmaken voor dingen die ik niet ben :).

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:20

You whoreson malt-horse drudge

Gaat dat door de censuur komen, denk je?

Ibbel schreef:
Overigens, voor wie óók op taalkundig fraaie wijze wil kunnen beledigen, de kunst van het beschimpen volgens Shakespeare vind je hier: http://www.bbc.co.uk/drama/shakespeare/ ... ults.shtml

Kwanyin, jouw fraaie voorbeeld deed me hier meteen aan denken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:29

Dat ik als complete buitenstaander dit lees en uit nieuwsgierigheid eens ga kijken waar alle ophef nu om te doen is en ik binnen een paar tellen de bokker op wie andere bokkers hier zo afgeven en ook niet bepaald respectvol over zijn gevonden heb, vind ik eigenlijk ook flink over de schreef gaan. Roddel, achterklap en stemmingmakerij......jammer..... ook dat is niet bepaald een lekker voorbeeld voor jeugdige bokkers toch?

Muurp

Re: Waar stelt bokt een grens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 18:31

Moderatoropmerking:
Omdat deze discussie niet meer gaat om het beleid, maar om de discussie of een bepaalde gebruiker wel of niet op dit forum hoort, zijn wij van mening dat dit topic moet worden gesloten.

Wat betreft het 'artikel 5', dit is er inderdaad maar dit is een lastig artikel omdat het (per) definitie een grijs gebied is. Mocht een gebruiker echt stelselmatig opruiend of uitlokkend gedrag vertonen, dan kan het zijn dat deze persoon onder artikel 5 valt, echter is dit niet iets wat we openbaar maken. Zoals hier ook al meerdere keren is aangegeven.

Mochten jullie nog vragen/input hebben over het beleid, dan staat onze pb-box voor jullie open. Wij staan open voor een kritische blik, maar dan moet het wel op de bal worden gespeeld.