Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Uitgelicht, waar gaat dit nu precies om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:32

Omdat ze daar moeite voor doen, maar soms denk ik ook waarom in godsnaam doe je dat met je paard om aandacht te krijgen. :') Maar dan reageer ik gewoon niet.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:34

Iets wat ik al eerder zei: aandacht trekken door een heel interessant topic te maken & vreemde dingen met je paard te doen etc

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:35

Met alleen moeite doen kom je er niet hoor, er zijn immers ook zat mensen die er gewoon uit springen omdat ze een bijzonder paard hebben/zeer goed rijden/mooie foto's hebben etc.
En zeg nou zelf, waar kijk jij liever naar?

Als je er alleen kwam met moeite doen dan zouden alle mensen die hier klagen over het feit dat ze zo weinig reacties krijgen maar wel moeite doen toch ook ineens pagina's vol hebben? (Of ze moeten toch nog wat meer hun best doen :D )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:39

ik probeer het zelf altijd met humor, en dan doel ik zeker niet op uitgelicht worden maar meer om mensen te laten lachen! :j

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:18

Wat valt er dan onder aparte dingen in jullie ogen?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:19

MarlindeRooz schreef:
ik probeer het zelf altijd met humor, en dan doel ik zeker niet op uitgelicht worden maar meer om mensen te laten lachen! :j

Hihi, even offtopic hoor:
Maar als ik jouw naam lees, zou ik je niet herkennen. Ik herken je aan je avatar haha! :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:20

Celine_Famke schreef:
MarlindeRooz schreef:

Hihi, even offtopic hoor:
Maar als ik jouw naam lees, zou ik je niet herkennen. Ik herken je aan je avatar haha! :+

Haha thanks.

@annabel, dat doet er niet toe.
Het is al wel eerder gebleken dat specifiek dingen/namen noemen rellen veroorzaakt. :Y)

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:31

Oh je hoeft geen namen te noemen hoor. Was alleen benieuwd wat er dan zo apart is ...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 22:32

Nou als mensen hun paarden regelmatig rare dingen op/aan doen, dan denk ik waar is dat voor nodig. :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:00

Denk aan Lola. Zo'n bijzonder knap paardje is het ook niet. Absoluut schattig natuurlijk wel maar zoals zovele veulentjes. Alleen de topics zijn zo vreselijk grappig dat ze wellicht dus eerdergetemd worden.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:03

Iris82 schreef:
Denk aan Lola. Zo'n bijzonder knap paardje is het ook niet. Absoluut schattig natuurlijk wel maar zoals zovele veulentjes. Alleen de topics zijn zo vreselijk grappig dat ze wellicht dus eerdergetemd worden.

Maar Lola heeft 'maar' 2 keer in uitgelicht gestaan hoor, ik weet van een aantal die hebben er veel vaker in gestaan :+
En ik geef toe, op dit moment is ze niet op d'r knapst :=

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:05

Of die mooie palomino hengst, die kende ook iedereen :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:08

KarmaWitch schreef:
Iets wat ik al eerder zei: aandacht trekken door een heel interessant topic te maken & vreemde dingen met je paard te doen etc

maar vreemde dingen kunnen best normaal zijn hoor :+

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:12

Batlow schreef:

Eh welke?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:14

Annabel schreef:
Batlow schreef:

Eh welke?

ald feart "fotoshoot" special :+
iedere waar ik heen was kwam dat paard in de lijst voor :')
geen jaloezie, niets, niets, owkee, toch wel O:) O:) O:)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:15

Dat is een valk :+ Ik denk dat Batlow Luca bedoelt, dat is een bekende palomino op bokt.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:15

Luca S Ja!

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:18

Mijn paard heeft ook een bijzondere kleur en ik heb ook nog nooit in uitgelicht gestaan, laat staan dat mijn topics reacties krijgen :'). Dus dat van "je paard moet een bijzondere kleur hebben of je moet iets speciaals doen" zit ook niet helemaal waarheid in, ik zie ook vaak genoeg "gewone" paarden ertussen staan. Maar het is inderdaad frustrerend wanneer je wééral dezelfde persoon op korte tijd in Uitgelicht ziet staan, maar daarom gun ik het hun niet minder :')

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:31

KimD schreef:
Überhaupt ligt ITP op haar gat als je het mij vraagt, als je geen bekende bokker bent, geen fotoshoot hebt gedaan en geen heel bijzonder paard hebt kun je beter geen fototopic meer openen want het verdwijnt binnen een dag ergens in de verdoemenis... Dat is onder andere de reden dat ik geen topic meer openen.

Dat is inderdaad zo. Ik noem maar een voorbeeld bij mijn topic. dan kijken er eerst 2000 personen naar. Misschien wel een aantal 3 x en dan krijg je bij de 2001 personen een reactie.
en meestal na 4 reacties valt t stil.
Dat is wel zonde. Tuurlijk kan je niemand verplichten om te reageren. Maar dan heb ik op gegeven moment net als wat jij zegt waarom dan nog zo'n topic maken.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:35

Batlow schreef:
Luca S Ja!

wie is dat :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:36

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:41

Snollygoster schreef:
Mijn paard heeft ook een bijzondere kleur en ik heb ook nog nooit in uitgelicht gestaan, laat staan dat mijn topics reacties krijgen :'). Dus dat van "je paard moet een bijzondere kleur hebben of je moet iets speciaals doen" zit ook niet helemaal waarheid in, ik zie ook vaak genoeg "gewone" paarden ertussen staan. Maar het is inderdaad frustrerend wanneer je wééral dezelfde persoon op korte tijd in Uitgelicht ziet staan, maar daarom gun ik het hun niet minder :')

De topics in je onderschrift hebben toch echt 3 en 2 pagina's reacties :+

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:48

Luca S is geen hengst meer :))

Snollygoster: geen reacties? Wow, toen mijn topics in uitgelicht stonden, kwam ik maar aan 2 pagina's :')

Ik vind het wel echt heel leuk dat Amanda rekening houdt met de commentaar die er gegeven wordt :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 23:56

Fiffill schreef:
Snollygoster schreef:

De topics in je onderschrift hebben toch echt 3 en 2 pagina's reacties :+

In vergelijking met de meeste topics die in Uitgelicht komen is dat niets, trouwens in het tweede topic zijn de helft reacties sowieso van mij :=
Edit: ok, ik trek me terug, ik heb de topics van vandaag bekeken en zij hebben ook niet zoveel reacties deze keer :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 00:07

Ik vind dat de simpele standaard topics met normale kwaliteit foto's en geen op en top ruiter en ga maar door ook bij uitgelicht moet komen.