Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_Famke schreef:MarlindeRooz schreef:ik probeer het zelf altijd met humor, en dan doel ik zeker niet op uitgelicht worden maar meer om mensen te laten lachen!
Hihi, even offtopic hoor:
Maar als ik jouw naam lees, zou ik je niet herkennen. Ik herken je aan je avatar haha!
Iris82 schreef:Denk aan Lola. Zo'n bijzonder knap paardje is het ook niet. Absoluut schattig natuurlijk wel maar zoals zovele veulentjes. Alleen de topics zijn zo vreselijk grappig dat ze wellicht dus eerdergetemd worden.
KimD schreef:Überhaupt ligt ITP op haar gat als je het mij vraagt, als je geen bekende bokker bent, geen fotoshoot hebt gedaan en geen heel bijzonder paard hebt kun je beter geen fototopic meer openen want het verdwijnt binnen een dag ergens in de verdoemenis... Dat is onder andere de reden dat ik geen topic meer openen.
unihorses schreef:Batlow schreef:Luca S Ja!
wie is dat
Snollygoster schreef:Mijn paard heeft ook een bijzondere kleur en ik heb ook nog nooit in uitgelicht gestaan, laat staan dat mijn topics reacties krijgen. Dus dat van "je paard moet een bijzondere kleur hebben of je moet iets speciaals doen" zit ook niet helemaal waarheid in, ik zie ook vaak genoeg "gewone" paarden ertussen staan. Maar het is inderdaad frustrerend wanneer je wééral dezelfde persoon op korte tijd in Uitgelicht ziet staan, maar daarom gun ik het hun niet minder
Fiffill schreef:Snollygoster schreef:Mijn paard heeft ook een bijzondere kleur en ik heb ook nog nooit in uitgelicht gestaan, laat staan dat mijn topics reacties krijgen. Dus dat van "je paard moet een bijzondere kleur hebben of je moet iets speciaals doen" zit ook niet helemaal waarheid in, ik zie ook vaak genoeg "gewone" paarden ertussen staan. Maar het is inderdaad frustrerend wanneer je wééral dezelfde persoon op korte tijd in Uitgelicht ziet staan, maar daarom gun ik het hun niet minder
De topics in je onderschrift hebben toch echt 3 en 2 pagina's reacties