Dianta schreef:Citaat:Wat een liefferd...
I adorrre Tinkertjes
Is adorer niet Frans?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:haa! gaaf!
ben zelf vorig jaar naar schotland geweest! 8 weken lang:P
beetje jammer was alleen vorig jaar t weer. in 8 hele weken miss 4 dagen echt zon gehad.
werd ook gezegd dat t slechste jaar in tijden was...![]()
ik zat in montrose. ligt niet ver van aberdeen. als je hier langs gaat is charleton farm een aanrader.
is een pick your own met aardbeien, tayberries, enz enz! ook kan je er leuk lunchen.
voor de rest vond ik de westkust ook een grote aanrader! heel mooi!
heb daar ook een week gezeten vlak bij oban. bij t huisje van hagrid:P
veel plezier!
groetjes
[naam] schreef:Shetlanders kunnen dat MAKKELIJK.
Mitchall schreef:ik stel me maar snel voor;
Naam: Elean
Achternaam: Schuddeboom
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 11 [ 4 oktober 12]
Rijervaring: al 5 jaar![]()
Pony: Mitchall
Info: Ik heb eigelijk NOG geen pony, pas vanaf 1 oktober is hij van mij...
Hij heeft ooit een er auto ongeluk gehad, hierdoor werd hij weinig gereden..
Mitch heeft een lief maar eigenwijs karakter, dat word dus nog moeilijk![]()
Nu ik toch bezig ben stel ik Mitch ook even voor:
Naam: Mitchall
bijnaam: Mitch & flips
Hoogte: 1.42
Geslacht: Ruin
Leeftijd: pas 19 jaartjes![]()
Info:
Hij is licht bruine vos, hij heeft 4 witbenen, en een bles die aan het einde schuin loopt.
Hij is misschien al 19 jaar oud, soms gedraagt hij zich als een veulen, dan dartelt hij vrolijk
om me heen, of duwt me 10x opzij als ik hem aan het poetsen ben![]()
Verder is het gewoon een schat..
Zo, ik ben klaar![]()
Xx- Elean & (_) (_) Mitch
SylviaIsabel schreef:'Hooi!,
Jammer genoeg ga ik over een aantal daagjes op vakantie maar liefst 3 weken wat moet ik doen zodat ik Bella niet mis.. *p.s. vergeet een pony je niet na 3 weken*
Alsjeblieft geef snel antwoord dan kan ik die plannetjes nog doen, maken, uitvoeren..
Ik hoop dat jullie ideetjes hebben,
(_) Sylvia
Citaat:Ik zou toch ook voor verharde vloer buiten gaanMisschien geven je paarden er niet zoveel om dat het een blubberzooi is, maar d'r benen worden er ook niet schoner van en je gaat modderklonten krijgen...Kan je lekker gaan poetsen! Hoe groot is de uitloop? Als het nou redelijk lang/groot is kun je ook de eerste helft bij de stal betegelen en aan de andere kant zand?
jorretje schreef:oh met die kleurtjes! Jij hebt je best gedaan!
romyloverrr schreef:um ik heb mijn verzorgpony al langer maar ben er pas 5 dagen achter dat zij kan rijden dus ik heb nog niet zo veel spullen om te rijden (komen nog) XD![]()
ik heb ALLES zelf gekocht en voor mijn verjaardag en zo (eigenaar had alleen een hoofdstel met een verroest bit)
![]()
![]()
het is een welch:
- zadel
-beugelriemen
-veiligheidsbeugels
-singel
-staartriem
- hoofstel met alles erof en eraan
- extra teugels
-zadeldekje
-slijklappen
-poetspullen
-2 halsters
-2 halstertouwen
- antievliegenspul
-shampoo
-longeertouw
en nog heel veel hoor denk dat ik het belangrijkste wel heb opgenoemd.
XXX
Citaat:Haaj,
Nouw, voor jouw is het natuurlijk neit leukm maar het blijft een manege pony,,,
Sharonaa_ schreef:wat een rare kerel dan. dat heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand segt dat k onbetrouwbaar ben ofzO. ik ben alleen samen met mijn paard weggestuurt omdat mijn paard steeds de eigenaar van de wei wilde aanvallen enzO.. maar dat heeft hij er zelf na gemaakt. hij sloeg mij paard altijd als hij naar hem toekwam en ging met een stok de wei in om zich te verdedigen . en nu moesten we weg omdat mijn paard een klotebeest was onder zijn ogen. nou dat is se egt niet hoor het is een heel braaf paard. maarja ff trug op jou topic. ga gewoon naar de eigenaar toe en ga vragen wrom hij segt wrom jij onbetrouwbaar bent in zijn ogen. en blijf gewoon kalm en rustig. en niet boos worden. ik hoop voor je dat het goed komt.. sterkte ermee. en dikke knuffel van mYY**