even een serieuze vraag

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:28

Fairie"]
Ik zie het nut niet van één groot topic, voor mensen die net inschakelen: Super vervelend, je moet alles terug gaan zitten lezen want het rateld maar door elkaar heen.
[/quote]
Lalalalalaaaa
[quote="jeanette schreef:
Goedemorgen allemaal.

Ik slinger mijn pc aan vanochtend. Ga naar bokt en kan het gelijk niet meer volgen. Wat hebben jullie mij een leesvoer bezorgd. Heb nog niet alles gelezen. Misschien kan iemand mij een verkorte versie geven?
Bron: Plussie topic.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:30

Bericht verwijderd, ik heb ook geen zin meer in deze, inmiddels kinderachtige, discussie Doei, doei
Laatst bijgewerkt door Ann op 24-11-03 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:31

Ann schreef:
Wat wil je laten zien met deze quote uit het Plussies topic, Fairie Verward

Dat het voor velen niet te volgen is (als je net je pc aan zet)
Dat is dus het nadeel van één groot topic.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:33

Je hebt volkomen gelijk, Fairie
Hadden we maar eerder naar jou mening geluisterd Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:37

Ziek Waar kan een mens zich al druk om maken...

Ik ben een DVT-er en een Roddelaar. Vooral in het DVT zit ik al lang, ik ben ook zeker van mening dat die op SC hoort, waarom? Het is een enorm groot en lang topic, wat steeds naar boven geschopt wordt. Ik kan al mijn belevenissen en vragen wel afzonderlijk gaan vragen in een topic in het juiste forum. Doe ik zo af en toe ook, maar vaak heb ik maar kleine vraagjes waar ik het niet de moeite voor vind om daar een topic voor aan te maken. Daar is het DVT een mooie gelegenheid voor. Daarnaast is het fijn om een klein verslagje van de dag te plaatsen wat niet iedereen hoeft te lezen, en vaak is het ook maar onzin, en dan vind ik het ook niet zinnig om dat in het VvdD te zetten.

Anya"]
(...) en een aantal gezellige voorbijgangers (die overigens altijd antwoord krijgen ( dit in tegenstelling tot andere groepstopics op bokt) te praten over paarden en de dingen des levens.
[/quote]

Dit vind ik een onjuiste bewering. Een ieder is altijd welkom op het DVT, wordt vaak verwelkomd, en vragen worden altijd beantwoord. *Okay, dit is in dit topic ook wel verplicht Knipoog * Ook in het Roddelsss topic kon ik gelijk aansluiten, ik had niet het gevoel dat ik ongewenst was. Ik weet niet hoe het met de [SC] topics van de jongeren zit, omdat die topics mij niet interesseren, als ik op de titel afga...

Als ik op Anya's redenen reageer waarom zij tegen het feit is dat ze op SC staan.
Regel 1
Ik neem [SC] idd minder serieus, ik klets daar in de andere topics ook vaak genoeg onzin. Maar ik heb ook daar mijn meest serieuze berichten geplaatst, een paar dillemma's die voor mij veel betekenden heb ik in het DVT geplaatst. Heb ik een fijn en mooi antwoord op gehad, never nooit niet dat ik dat op de rest van Bokt had gezet, waar meer mensen de mogelijkheid hadden om het te lezen... En ja, op het DVT kan ook iedereen het lezen, maar dat wordt toch minder gelezen dan op een ander forum...

Regel 2
Daar heb je wel een punt, maar ik heb wel begrip voor het feit dat die regel er is. Anders krijg je allemaal onbekenden die enkel op Bokt zitten voor het [SC] gedeelte en niet voor de rest van Bokt. En, het gaat er ook niet om, dat een eventueel toekomend [SC]-er "Oh wat een mooi paard." reactie bij ITP neerzet. Maar een nuttige bijdrage aan Bokt. En dat ze naas het [SC]-en ook op de rest van Bokt blijven plaatsen.

[quote="Anya"]
Misschien is het de bedoeling van de boktleiding om het aantal plussies relatief klein te houden. Het is juist de intentie van de plussies om de groep uit te breiden.
[/quote]
Vervolgens vind ik dit een stoot onder de gordel. Ik kan niet meer terugvinden van wie de opmerking was, dat eehm BartVB, Karin en Spades een opmerking maakten die te ver gingen. En dat vonden de plussies niet leuk. Dan moeten jullie ook zo verstandig te zijn, om niet dezelfde soort opmerkingen terug te maken...
[quote="Anya schreef:
Maar in ieder geval moeten de regels echt echt echt duidelijker.

Geheel mee eens, mag ik je wijzen op dit topic? [FZ] Herschrijven van de Boktregels

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 11:53

Persoonlijk maakt het mij niets uit waar het DVT staat en of de berichten meetellen.
Het belangrijkste is dat het er nog steeds is.
Ik kan me de tijd nog herinneren van het slotje en de mesthoop.
*begint weer te zweten...*

Wat maakt het dan uit waar het staat?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:23

Maya... Ik doelde niet op DVT.
De door jou genoemde stoot onder de gordel was niet zo bedoeld. Absoluut niet. Het kan beleid zijn. Beleid waar ik overigens niet perse iets tegen heb, anders dan dat het niet het 'beleid' van de plussies is. Het was meer bedoeld om eventuele verschil in beleidsvisies te benoemen, niet om onder de gordel te trappen. Als dat zo gelezen wordt: excuus.

Ik heb mijn steentje meer dan bijgedragen m.b.t. herschrijven boktregels....

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:37

Ik denk dat de plaats van het DVT (of plussies) niet zo heel veel uitmaakt, maar dat (iig voor mij) de toegankelijkheid ervan ook een heel groot punt is. Ik snap dat je 150 paardenposts moet hebben om op SC te mogen, omdat anders mensen speciaal voor SC lid gaan worden.
DVT en plussies zijn juist topics waar het doel is gezellig kletsen over van alles en nog wat, bij het dvt met een spceiale structuur, plussies niet, maar dat maakt ook verder niets uit...
Om dat doel voor elkaar te krijgen is het juist wel leuk als ook de nieuwe bokkers eraan mee kunnen doen. Die kunnen op die manier ook makkelijker nieuwe bokkers leren kennen, zich misschien beter op hun gemak voelen.
Je kan het een kliekje noemen, ik vind het best als je dat doet, we zijn immers een groepje dat elkaar beter kent, dat elkaar meer kan vertellen dan wat er gemiddeld op bokt gebeurt enzo. Het enige vooroordeel van kliekjes wat voor dvt (en volgens mij voor plussies ook) niet opgaat is dat het besloten is en niemand erbij kan komen. Dat idee had ik zelf ook toen ik net begon op dvt, maar dat is heel erg meegevallen. Iedereen is welkom daar, nieuwe mensen krijgen net zo goed antwoord en mogen net zo goed meedoen als andere mensen.

Slowchat is voor mij een forum van one-liners, met beperkte toegangsrechten. Vind ik niets mee aan de hand, er staan veel topics die er naar mijn idee perfect passen, waarvan ik idd denk dat dat soort topics mensen zou lokken die puur voor de onzin lid zouden worden. Dat lijkt me ook de reden dat die 150 posts regel er is.
De andere topics (oftewel plussies en dvt en misschien nog wel meer) hebben niets aan die regel, waardoor wij dus graag een eigen forum zouden willen hebben, zodat wel iedereen mee kan doen en niet alleen de mensen met de 150 posts.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:13

Eens in de zoveel tijd laait een discussie als deze weer op en dan worden de meest uiteenlopende argumenten erbij gehaald om maar gelijk te krijgen, voor mijn gevoel.
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo ontzettend graag een apart forum willen? De huidige gang van zaken bevalt niet, Bart is niet van plan die te wijzigen (zo ziet het er naar uit), dus... dan zoek je je heil toch helemaal elders? Ik wil hiermee niet één van beide kanten van het verhaal kiezen, maar er zijn zo ontzettend veel fora in de wereld. Van ouderen, tot jongeren, van paarden, tot honden en weer terug.

Bokt is bedoeld als een serieus paardenforum. Ik vind, als die-hard bokker, dat dat toch aardig geslaagd is. Feit is alleen dat het woord 'paarden' veel meisjes van een jaar of 14 aantrekt. Die hebben ook een verzorgpony en willen ook een eigen. Zeg mij eens eerlijk, wie van de wat oudere bokkers is niet ook zo begonnen? Wij hadden geen internet, maar wij lazen de penny, de tina en de hoefslag. Ja toch? Nou, de oudere generatie bokkers ergerde zich dood aan het spul dat de jeugdige bokkertjes óók meenamen. Namelijk liefdesverdrietjes, piercinkjes, ongesteldheidsprobleempjes, hoe zoen je nou eigenlijk en meer typische puberale dingen. Dáárvoor is het Jeugdhonk opgezet, zodat de mensen voor wie bokt óók bedoeld was (en misschien zelfs wel méér dan voor de young people) zorgeloos konden bokken en mochten ze het willen zich met puberprobleempjes bezig konden houden. Ik vond het destijds een verademing, al het jeugdige spul in één hok. Hoef ik er ook niet naar te kijken (KH, waar ik destijds mod van was, werd nl. overspoelt met JH spul). Niet lief van mij, maar imo was dat op dat moment écht een verbetering.
Semi hetzelfde verhaal geldt voor SC. Op een dag meldde zich een zekere Kabouter aan. Het hek was van de dam en de situatie werd vanzelf onhoudbaar. KH was meer SC en 'gewoon' grappige dingetjes hadden er geen plaats meer. Dus kwam SC. Pak van mijn hart. Maar als je mij nu diep in mijn hart kijkt kan ik niet zeggen wat precies het nut van KH nog is. SC is imo een veel betere invulling.
Wat de juiste plaats is voor een topic kan ik niet beantwoorden, daar worden we het in dit geval (vrees ik) toch nooit over eens. Ik vind dat de gezellige huiskamer-praat (wat óf ook een forum geweest is op bokt óf een optie was voor SC, iig zoiets) dáár thuishoort en die kan best serieus zijn. Op een verjaardag zit ook niet iedereen moppen te tappen (da's meer KH). Als het 150-posts regeltje achterhaald is, dan neem ik aan dat daar wel over gepraat kan worden (net als over andere dingen rondom SC). Levert dat niet op wat je zoekt, nl een apart forum, dan richt je er zelf een op, als dat te veel moeite/tijd/whatever is, dan doe je het met wat je hebt. Ja toch? Wat dat betreft zie ik het probleem dan ook echt niet, hoewel ik me wél kan voorstellen dat het huidige concept van een subforum (zoals in dit geval SC) achterhaald is, aan revisie toe is of wat dan ook.

Huertecilla

Berichten: 26916
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:37

Laui! schreef:
Zeg mij eens eerlijk, wie van de wat oudere bokkers is niet ook zo begonnen?


IK!!

Citaat:
.....maar wij lazen de penny, de tina en de hoefslag..... liefdesverdrietjes, piercinkjes, ongesteldheidsprobleempjes, hoe zoen je nou eigenlijk.....


óók niet Haha!

en ben ook al niet ontevreden noch stoor ik me aan penny-meisjes.
Oogt wél, hoe je het ook draait, inconsequent om voor 'minnies' een Jeugdhonk te zien staan en voor 'plussies' geen Bejaardensoos of Bingohok. Maar ja, wat dan nog?!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:42

Dat moet ik je nageven, ik geef hiermee ook alleen maar het óntstaan van JH aan. Ook voor JH geldt dat ook dit wel een achterhaald concept zou kunnen zijn (heb me er niet in verdiept en bovendien denk ik niet dat ik daar het wijze-mannen verstand voor heb, ik ben per slot van rekening vrouw).

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:53

Een beetje vaag en nietszeggend antwoord, Laui, of is dat ook de bedoeling Clown

Is het niet 1 van de moddietaken om zich te verdiepen in eventuele concepten voor Bokt?

Citaat:
...heb me er niet in verdiept en bovendien
denk ik niet dat ik daar het wijze-mannen verstand voor heb, ik ben per slot van rekening vrouw
).


Blond

Je spreekt voor jezelf hoop ik Verward

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 14:59

Ann schreef:
Is het niet 1 van de moddietaken om zich te verdiepen in eventuele concepten voor Bokt?
niet op bokt. de aard van de (meeste) moderators is een conservatieve. dat is toch jammer want ik vind dat een forum best kan inspringen op de behoeften van de gebruikers.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:00

Voor mij gaat hetzelfde op als voor HC, ik kwam niet uit een paardenfamilie, heb geen verzorgpaard of pony gehad en heb nooit penny of wat dan ook gelezen (bestond toen nog niet geloof ik).
Overigens vind ik de zin, ga je heil maar ergens anders zoeken, uitermate klantonvriendelijk.

En ook fijn dat je vast voor Bart denkt, die wordt op deze manier steeds meer als een indocile baby afgeschilderd, maar ja jullie moddy's kennen hem vast in het echt.

Huertecilla

Berichten: 26916
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:01

Laui! schreef:
het wijze-mannen verstand....


Auw!!!!!! Ze zegt 'meneer' tegen me

Ok, ik stem voor een site waarop ruimte is voor tena-lady, krakende kunstheupen, prostaat-opkikkers, opvliegers, opstaphulpjes en problemen met het vinden van de G-spot.... Clown

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:02

Ben ik het mee eens, SP, dan krijg je een veel betere wisselwerking tussen beheerders/moderators en gebruikers Clown

En dat is iets wat soms behoorlijk in de soep loopt hier op Bokt Scheve mond

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:19

SuperPepeijn schreef:
niet op bokt. de aard van de (meeste) moderators is een conservatieve. dat is toch jammer want ik vind dat een forum best kan inspringen op de behoeften van de gebruikers.


Als gebruikers hun wensen op een redelijke en constructieve manier brengen en niet meteen hoog van de toren blazen om hun woorden kracht bij te zetten, dan zijn mods en beheer best bereid om iets te doen met die wensen. Al blijft het een kwestie van 'zoveel mensen, zoveel wensen': hoe je het ook wendt of keert, je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.

Voor de rest kan ik me prima vinden in het antwoord van Laui. Zij heeft de ontwikkeling van KH en de afsplitsing van JH en SC daaruit vanaf het begin en van heel dichtbij meegemaakt, en kan IMO dan ook het beste oordelen over deze kwestie.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 15:26

Karin"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
niet op bokt. de aard van de (meeste) moderators is een conservatieve. dat is toch jammer want ik vind dat een forum best kan inspringen op de behoeften van de gebruikers.


Als gebruikers hun wensen op een redelijke en constructieve manier brengen en niet meteen hoog van de toren blazen om hun woorden kracht bij te zetten, dan zijn mods en beheer best bereid om iets te doen met die wensen. Al blijft het een kwestie van 'zoveel mensen, zoveel wensen': hoe je het ook wendt of keert, je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.

Voor de rest kan ik me prima vinden in het antwoord van Laui. Zij heeft de ontwikkeling van KH en de afsplitsing van JH en SC daaruit vanaf het begin en van heel dichtbij meegemaakt, en kan IMO dan ook het beste oordelen over deze kwestie.
[/quote]


ik dacht beste Karin, dat mijn vraag, zeer netjes, constructief en onderbouwd gesteld was, zeker niet hoog van de toren geblazen.
Doch de onderbouwing van de moddies is minder hoogdravend en constructief als ik dacht dat bokt zou zijn tegenwoordig, jammer dus Verward

In het stukje van Laui kan ik me best vinden, maar toch ik stel een beleefde open vraag en ik zie dan veel moddergooierij komen, niet mijn bedoeling.

Een eerlijke vraag om DVT en Plussies elders onder te brengen, ik heb nog geen antwoord gezien, waarom beide groepen niet elders ondergebracht zouden kunnen worden.

We zijn weer terug bij af

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:39

Ehm, omdat het gewoon op SC hoort, ook al vinden jullie van niet misschien Verward
Moddergooien vind ik wat overdreven, maar een wellus-nietus verhaal waar niet uit gekomen wordt is het wel. Jullie vinden dat het niet op SC thuis hoort, de beheerders vinden van wel. Dat is het een beetje. Als er echt behoefte is voor een apart forum dan is komt dat er soms wel, soms niet. Maar als ieder groepje een apart forum voor zichzelf wil, dan komen er heel veel fora. Dat lijkt me niet de bedoeling voor een forum waar iedereen welkom hoort te zijn.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:47

Romkabouter schreef:
Ehm, omdat het gewoon op SC hoort, ook al vinden jullie van niet misschien Verward
Moddergooien vind ik wat overdreven, maar een wellus-nietus verhaal waar niet uit gekomen wordt is het wel. Jullie vinden dat het niet op SC thuis hoort, de beheerders vinden van wel. Dat is het een beetje. Als er echt behoefte is voor een apart forum dan is komt dat er soms wel, soms niet. Maar als ieder groepje een apart forum voor zichzelf wil, dan komen er heel veel fora. Dat lijkt me niet de bedoeling voor een forum waar iedereen welkom hoort te zijn.

OK dan!

En dan word het een drukke boel. Laat het gewoon lekker op [SC] staan, daar hoort het thuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:58

geral"]
Een eerlijke vraag om DVT en Plussies elders onder te brengen, ik heb nog geen antwoord gezien, waarom beide groepen niet elders ondergebracht zouden kunnen worden.
[/quote]
Eehm, voor wat ik in het DVT begrepen heb, is dat het gros van de DVT'ers geen problemen hebben met het feit dat ze op [SC] staan, enkel dat er minder mensen kunnen aanmelden, maar daar valt ook mee te leren leven. Volgens mij wil enkel het Plussiestopic een ander forum...

[quote="Sarabande schreef:
Overigens vind ik de zin, ga je heil maar ergens anders zoeken, uitermate klantonvriendelijk.

Uchem Wow! Dit is nog altijd een vrijwillig opgezet forum door Bart en Heike en Ime, zij hebben hier voor gekozen, om mensen een plezier te doen. Dit is geen bedrijf hoor... Ik vind ook dat je hier niet van kunt spreken, als het je op een forum niet bevalt, dan ga je idd ergens anders naartoe waar het je wel bevalt. Ik vind dit een forum waar de moddies, beheerders en forummers erg open staan voor andere meningen OK dan! Ook zijn zij bereid om steeds aanpassingen te doen, die ook nog aardig vlot gebeuren...
[/quote]

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 15:59

geral schreef:
ik dacht beste Karin, dat mijn vraag, zeer netjes, constructief en onderbouwd gesteld was, zeker niet hoog van de toren geblazen.


Geral, jouw bericht waar dit topic mee begon, was inderdaad zeer netjes, constructief en onderbouwd. Echter, toen er tegenargumenten kwamen van het beheer, de mods en enkele gebruikers, werd er ineens niet meer zo netjes gereageerd. 'Jullie' kregen niet direct je zin, en er ontstond een vervelende sfeer. Ook op een normaal verzoek van mij werd op een vreemde manier gereageerd, terwijl de reden van mijn verzoek is terug te lezen in de Boktregels, om precies te zijn regel 2.

Verder stoorden mij met name de acties die er aan jouw topic vooraf waren gegaan: het eigen initiatief van Botervlieg om het vierde deel van het Plussiestopic op AM neer te zetten, dat zogenaamd 'grappige' plaatje in jullie onderschrift en vervolgens het geschop en gekat in dit topic. Ik (en dan spreek ik namens mezelf) ben zeer zeker bereid om aan wensen van gebruikers tegemoet te komen (voor zover dat binnen de mogelijkheden ligt), maar hoe harder er wordt geschopt en gekat, hoe minder medewerking er van mijn kant verwacht hoeft te worden.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:09

Karin schreef:
Als gebruikers hun wensen op een redelijke en constructieve manier brengen en niet meteen hoog van de toren blazen om hun woorden kracht bij te zetten, dan zijn mods en beheer best bereid om iets te doen met die wensen. Al blijft het een kwestie van 'zoveel mensen, zoveel wensen': hoe je het ook wendt of keert, je zult het nooit iedereen naar de zin kunnen maken.



Hmmm, persoonlijk vind ik niet altijd dat het beheer van Bokt open staat voor suggesties Ka. Ik heb zelf ook regelmatig duidelijke argumenten gegeven maar het enige dat je dan van het beheer hoort is 'kunnen jullie met goed onderbouwde argumenten aankomen'. Nou als mijn argumenten niet onderbouwd waren dan weet ik het niet meer Haha! .

Maar je hebt absoluut gelijk 'zoveel mensen, zoveel wensen'. En dat zal altijd lastig blijven.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:15

En dat 'zoveel mensen, zoveel wensen' is nou net de reden waarom het beheer om goed onderbouwde argumenten vraagt. Je kunt nu eenmaal niet klakkeloos aan alle wensen van alle mensen voldoen, je zult eventuele toekomstige veranderingen dan toch ergens op moeten baseren. Vandaar dat er om argumenten wordt gevraagd. En idd, soms kun je je verzoek nog met zo veel - in jouw ogen - goede argumenten omkleden, maar mijn ervaring is wel dat als het verzoek van de betreffende gebruiker niet (direct) wordt ingewilligd deze gebruiker vervolgens al snel roept dat er niet naar hem of haar wordt geluisterd. Onderbouwen van je verzoek houdt niet als vanzelfsprekend in dat er dan ook meteen aan je verzoek wordt voldaan.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:35

Je vergeet echter dat het mij niet gaat om het feit dat ik mijn wensen ingewilligd krijg. Ben wel van een dusdanig niveau dat ik snap dat dat niet altijd gaat. Maar ik ben ook van een dusdanig niveau om te zien wanneer de draak met mensen gestoken wordt. Als Bart dan roept 'kom eens met onderbouwde argumenten' en vervolgens niet meer antwoord dan heb ik toch sterk mijn twijfels. En dat vind ik jammer want dat is disrespect naar mensen hebben.