Fairie"]
Ik zie het nut niet van één groot topic, voor mensen die net inschakelen: Super vervelend, je moet alles terug gaan zitten lezen want het rateld maar door elkaar heen.
[/quote]
Lalalalalaaaa
[quote="jeanette schreef:Goedemorgen allemaal.
Ik slinger mijn pc aan vanochtend. Ga naar bokt en kan het gelijk niet meer volgen. Wat hebben jullie mij een leesvoer bezorgd. Heb nog niet alles gelezen. Misschien kan iemand mij een verkorte versie geven?
Bron: Plussie topic.

Waar kan een mens zich al druk om maken...
* Ook in het Roddelsss topic kon ik gelijk aansluiten, ik had niet het gevoel dat ik ongewenst was. Ik weet niet hoe het met de [SC] topics van de jongeren zit, omdat die topics mij niet interesseren, als ik op de titel afga...
Dit is nog altijd een vrijwillig opgezet forum door Bart en Heike en Ime, zij hebben hier voor gekozen, om mensen een plezier te doen. Dit is geen bedrijf hoor... Ik vind ook dat je hier niet van kunt spreken, als het je op een forum niet bevalt, dan ga je idd ergens anders naartoe waar het je wel bevalt. Ik vind dit een forum waar de moddies, beheerders en forummers erg open staan voor andere meningen